Onko kukaan nainen ikinä livenä nimittänyt teitä alemman tason mieheksi? Mua on mun itseni kuulten. Kavereineen supatteli että toi on semmonen alemman tason mies, kun ei uskalla sanoa mitään vaikka tossa istuu. Tosin tämä kyseinen teinibimbo ei löytänyt oikeaa sanaa, mietti vain kavereineen että mikä se mahtoi olla se sana joka on kuin alfa mutta alempi? :)
Ilmeisesti alemman tason miehiä halveksivat naisetkaan eivät ole aina älykköjä.
Nainen pilkkasi alemman tason mieheksi
11
151
Vastaukset
- Beetanainen
Beeta
- ghjghjghj
tai gammamies. Siin ois muuten hyvä nikki.
- älä välitä
So? Mitä sitten vaikka pilkkasi?
Keskity niihin mukavampiin, älä tollasten teinipissisten sanomisista tänne raportoi...- ...............
Sen takia vain tuon kirjoitin, koska se todistaa että naiset tosielämässäkin arvottavat miehiä tällä tavalla, eikä se ole siis vain miesten keksintöä tällä palstalla.
- BetskuB
............... kirjoitti:
Sen takia vain tuon kirjoitin, koska se todistaa että naiset tosielämässäkin arvottavat miehiä tällä tavalla, eikä se ole siis vain miesten keksintöä tällä palstalla.
Kysehän oli kuitenkin kai "teinibimboista", kuten kirjoitit? Ei siis naisista. Ja teinithän lokeroittaa kaikki.
- joooojoo
............... kirjoitti:
Eihän todista.
Ei tollanen yksittäistapaus mitään todista. Ihan sama jos mä sanoisin että kadulla pihtarihuoraksi huudellut mies osoittaa sen, että miehillä on tapana niin huudella naisille. (hmm, mitä ees tarkottaa pihtarihuora...)
- nainen.........
Itseasiassa jos totuus kerrotaan niin minä en ole muualla edes kuullut tuota termiä kuin täällä palstalla joidenkin miesten kirjoittelemana. Että missähän välissä tämäkin ongelma oikein on? Omien korvienko kenties?
- ghjghjghj
joo noi vois perustaa ihan oman atm palstan. Samaa paskaa saa lukea joka päivä. Ei mitään tekemistä sinkkuuden kanssa.
- b4g4
ghjghjghj kirjoitti:
joo noi vois perustaa ihan oman atm palstan. Samaa paskaa saa lukea joka päivä. Ei mitään tekemistä sinkkuuden kanssa.
"Ei mitään tekemistä sinkkuuden kanssa."
Miten niin ei ole? Harmittaako, kun on olemassa muitakin kuin teitä trendisinkkuja?
LoL. Aika törkeää!
Olisit karjaissut, että "jos neiti mua tarkoittaa, niin se sana on 'Alfa Uros' ja yritän etsiä älykästä seuraa.". Sitten olisit kävellyt pois. >:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914493
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321749- 761440
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401140Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3301072Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051060- 491039
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en142990- 104957
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85944