Saanen esittäytyä, olen Ville ja asun Vihdissä ja näin kesäisin käun joka päivä uimassa Vihteljärvessä.
Mutta te kaikki olette tosi kummallisia!
Aina kun menen uimaan Vihteljärveen, penikseni sojottaa pystyssä johtuen voimakkaasta libidostani.
Hyvin mielelläni näytän aina erektiotani kaikille ämmille ja tytöille, sillä haluan yhtyä heidän vaginaansa ja anukseensa.
Mutta mitä tekevätkään ämmät! Kirkuvat ja kiljuvat ja juoksevat pakoon ja vievät tytöt mukanaan.
Ainoastaan Peter Molo tervehtii minua Vihteljärven uimarannalla hyvin ystävällisesti ja koska hän on aina niin korrekti ja diskreetti, tämän vuoksi panen häntä aina anukseen.
Mutta olen kuullut, että Peter Molo on homofiili ja jos jatkan anaaliyhdyntöjä hänen kanssaan, minustakin tulee homofiili.
Sitä en halua, mutta jos niin käy, syyllisiä siihen ovat kaikki Vihdin akat.
VIHTILÄISET OVAT TOSI KUMMALLISIA!
uidaan ja puidaan
2
273
Vastaukset
- penispentti.
Totta!
Kummallisia ovat Vihdin akat! Eilen katsoin ikkunan takaa kun naapurin muija tyydytti itseään porkkanalla ja kun runkkkasin mällit ikkunaan se alkoi kiljumaan ja soitti poliisit.
Onneksi ehdin pakoon. - osaton mummu
Juu juu, mää näin kyll ett nuor poik siell pensaassa seisotti kalua.
Siitähän meni meiän marttakerho ohi. Mutt siin mitä yhtymistä päässy kokemaan.
Vaikk juostiin edess helmat liputtaen edestakas. Jonku lipido ainaki oli laskusuunnas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379