monenko pikkulapsen äiti

iloa vähästäkin

on niin taitava että saa tappelevien ja kitisevien pikkuLASTEN jälkeen illalla toisen vaihteen sänkyvaihteen päälle? eikä ole liian tiltissä parisuhteen hoitamiseen. aikaahan on pahimmmillaan jolloin yritettävä edes on nukkui sitten kesken leikin tai kerta viikossa ja kauanhan ei illalla jaksa...no se 15min enintään.

6

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zbvbvbvzbv

Joo kyllä on halut hukassa kun ite koko päivän touhuaa lasten kanssa ja pitää huolen kodista. Mies ei laita näiden juttujen eteen tikkua ristiin ja sitten pitäis illalla olla joku seksipeto. Voi huoh, ei edes haluta koko äijä kun ei osallistu mihinkään muuhun kuin siihen seksitouhuun.

• ei käy kateeksi

On se niin ihanaa tuo perhe-elämä.

• mielihyvää kaikille

Helposti kun tekee vain yhden lapsen..

• ----------

Hyvin riittäisi aika, voimat ja halut, jos todella seksihommat voisi hoitaa illalla kun lapset nukahtavat. Silloin vain alkaa miehen oma aika, jonka hän haluaa käyttää tietokoneella eikä uskalla tulla sänkyyn, koska pelkää nukahtavansa ja silloin jää tietokone väliin. Niinpä minun pitäisi jaksaa odottaa sinne yöhön, yhteen, kahteen, kolmeen, kun herra suvaitsee olla valmis. Yleensä olen siihen mennessä nukahtanut, kun ei muutakaan tekemistä ole ja sitten en olekaan enää sillä tuulella, kun minua herätetään keskellä yötä. Kun herään lasten takia muutenkin monta kertaa, niin ei enää miehen takia jaksaisi.

Minulle kelpaisi seksi aamullakin, mutta silloinhan mieheni ei jaksa, kun on valvonut melkein koko yön ja kohta pitää lähteä töihin.

Kaikkein ärsyttävintä tässä on se, että MIES valittaa elävänsä puutteessa, kun minä pihtaan. Hänestä on ihan kohtuullista vaatia, että seksi tapahtuu aina silloin kun hän haluaa ja vain silloin kun hän haluaa, eli noin klo 02 yöllä. On aivan kohtuutonta odottaa hänen suostuvan siihen aikaisemmin illalla tai aamulla ennen töihin lähtöä. Mainittakoon vielä, että minullahan ei todellakaan ole sitä "omaa aikaa" läheskään niin paljoa kuin miehellä koneella ollessaan ja minulle ei yöuniakaan kerry ainakaan enempää, vaikka käytän siihen enemmän aikaa, sillä minä olen se, joka herää hoitamaan lapsia pitkin yötä. Myös silloin kun mies istuu valveilla koneella. (Iltaisin ja viikonloppuisin osallistuuu kyllä koti- ja lastenhoitohommiin ihan kiitettävästi, mutta ei öisin, jos en erikseen pakota, mikä tarkoittaa, että minun pitää joka tapauksessa herätä ennen kuin voin pakottaa.)

• Pankka sohval!

Pakkoko sitä miestä sinne makuuhuoneeseen on odottaa,
        tempaskaa sohval tai suihkus tai...??
        Ja sitten vasta meet nukkumaan ja jätät miehesi koneelle.

Tosin kovasti ihmettelen jos hän ei voi tulla rakastelemaan sun kanssa makuuhuoneeseen
        ja vasta sitten mennä koneelle.
        Oletko ihan suoraan pyytänyt naimapuuhiin vai odotatko vaan että herra
        suvaitsisi saapua makkariin? Miehille pitää puhua aika suoraan ja jotenkin
        outoa jos hän ei voi joskus tulla hoitelemaan sua! Ja itseään;)

Minkä ikäisiä lapsenne on?
        Kyllä vähän isommat lapset ymmärtää jos sanoo että isä ja äiti huilaa vielä
        vähän makuuhuoneessa esim.viikonloppuna kun tulee lastenohjelmia.

• pärjäättte vähäl uni

te onnekkaa iltavirkut naiset jotka touhuatte miehen kans 23 jälkeen. ettekä ole väsyjä katkonaisten unien jälkeen tai 5h yöunien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe