miestä hämmentävä tekijä? Toivoisitko mies että nainen olisi yhtä helposti tyydytettävissä kuin mies, naisella olisi vain yksi ja ainoa, helposti saavutettava kohta josta orkun saisi aikaiseksi? Joskus tuntuu että miehet ovat vähän hakusessa naisen tyydyttämisessä, joku hiplaa vähän klitua, joku keskittyy pelkkään reijän poraamiseen, harvempi työstää naisen rintoja. Vinkkinä: naisen klitu vastaa miehen kalua seksuaalisen tyydytyksen saamisessa. Siinä tärkeysjärjestystä.
Onko naisen seksuaalisuuden monimuotoisuus
kalu-pakky
2
65
Vastaukset
- :)
Naisena sanon: riippuu naisesta. Klitoris-orgasmi ei enää juuri kiinnosta, kun on saanut kunnon vagina-orgasmeja yhdynnässä.
- Reber
Eiköhän tälläkin alalla päde se totuus, että alku on aina hankala ja työkokemuksen karttuessa homma alkaa luistaa?
En ole alan miehiä, eikä mulla ole mitään hajua naisen tyydyttämisestä, mutta en itse jaksa uskoa siihen, että nainen voisi saada orkun. Jotain nainenkin voi saada, mutta sitä ei pidä mennä kutsumaan orkuksi.
Naisen tyydyttäminen kannattaa jättää ammattilaisten huoleksi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770