Nenäkoru :)

Esssii

Otin 4pvä sitten itsellenni nenäkorun oon 14v.
Mut en tiiä minkä paksunen tää on?
ni voisitteko kertoo kokemuksianne et minkä paksunen se koru teil on ollu laitattaessa???

Kiitos jo etukäteen :))

4

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyörätuolipotilas

Wou, mikä sattuma! Mäki otin nenän sivuun korun 4 päivää sitten. (Siellä oli kyllä ikäraja, mutta täytän viistoista tässä kuukauden päästä, niin ne jousti vähän :)) Aloituskoruksi laitetaan yleensä se kaikista pienin, eli 0.8mm paksuinen koru. Tai entiiä onko se pienin...

Äh, miks mä yritän auttaa, ko eu musta kuitenkaan oo mihinkään!

• -a-

kun nenäkorussa on se ikäraja, niin eiks sitä periaatteessa katota vaan sillon jos otat korun ilman, että sun jompikumpi vanhemmista on mukana??? mut emmä tarkota että joku 6 vuotiaskaan tyttö vois mennä ottaa nenäkorun :) mäkin oon 14 vuotta, eikä mun äiti oo vielä antanut oikein lupaa otta nenäkorua. otitteko te nenäkorut ilman vanhempien lupaa...:)

• nuija ilman vasaraa

se on kaikissa se 15/16 v. ikäraja ilman vanhemman lupaa. mul on nenäkoru ja se on 1mm tää alotuskoru. en oo vaihtanu viel [tää oli aluks kirkas timantti, nyt joku keltanen tai vihertävä..] ku en uskalla ku en ensinnäkään osaa nii pitäs mennä sinne tatuointi paikkaan takasi... ja pelkään et tää tulehtuu heti vaik tää on ollu mul koht 5 kk. on ihan parantunu. olin 12 ku mulle tää pistettiin.

en kyl tajuu tota "aloituskoruksi laitetaan yleensä kaikista pienin.." eiks se oo just lähinnä päin vastoin...?! nojoo mut mul oli aika kallis, 40 €...

• Esssii

Kiitti vastanneille! :)
      Nyt osaan tilata crazy factorysta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe