Tässä Iivan nais ja mieskamujen seksikumppaneista juttua:
Kamunainen
Ainakin 15 seksikumppania, mukaan lukien Iso-Ville, Pikku-Ville, Iiva, "Consigliere", pari keeneriä ja muuta suojavärillistä, muutama mies ryhmäseksikokeiluista ja muutama satunnainen baaripano. 15 saattaa olla alakanttiin arvioitu. Petti Pikku-Villeä Ison-Villen kanssa.
Siideri-Tiina
Asunut jo vuosia ulkomailla ja nähnyt kyrpiä maailman joka kolkasta. Suomessa nussinut tummia miehiä ja amispellejä. Ainakin 15 seksikumppania.
Iso Vaalee
5-10 seksikumppania. Nussinut turkkilaisten, latinoiden ja muiden karvaranteiden kanssa kun Suomessa ei laarditynnyrillä plajon kysyntää ole.
Sitten miehet:
Iiva
3 seksikumppania; Kamunainen, nykyinen tyttöystävä ja yksi yhdenillan juttu. Iivan muija on brasilialaisen miehen siittämä puolisuomalainen äpärä. Iiva nussisi vieläkin mieluummin kamunaista kuin omaa muijaansa.
Pikku-Ville
2-3 seksikumppania. Seurustellut jo vuosia tyttöystävänsä kanssa. Nussinut kamunaista.
Iso-Ville
Kaveriporukan panosonni. 15-20 seksikumppania. Vei kamunaisen ystävältään Pikku-Villeltä.
Bilelesta
1-2 seksikumppania. Naiset ei lestahuumorista kiihotu. Bilelesta näyttää niin hölmöltä että vanhempansa ovat varmaan serkuksia tai jopa läheisempää sukua. Bilelestan lestafrendi on lusimassa raiskattuaan siskonsa yhdessä isänsä kanssa. Bilelesta on aina esittänyt kovaa jätkää, mutta tyttöystävää sillä ei ole koskaan ollut. Herääkin epäilys josko bilelestakin olisi insestin syntiin sortunut?
--------------------------------------
Kuten huomaatte, naiset ovat Iivan kaveripiirissä huomattavasti kokeneempia kuin miehet. Ollaan siis kaikki parikymppisiä vaasalaisia.
Jos nainen onkin kokeneempi?
Iivasiei
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715