Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

zopinox+opamox

yrjövelivaltteri

siis nukkumiseen otan combona zopinox 7,5mg ja opamox 15mg vaikka lekuri on määränny opamoxit päivällä käytettäväks säästän ne iltaan että saan nukuttua. otan noin 3-4 zopinoxia ja 3-4 opamoxia per yö. Aamut ja päivät olo on ihan kaamea,mut silti iltaisin otan taas ton saman. muuten en nuku. lääkärille en oo kertonu tästä väärinkäytöstä,enkä kerro,muuten se ottaa kaikki pois ja en taaskaan nuku ja sit vast paskaan oonki. mut minkälaista haittaa tost on? muuta lääkettä on venlaflaks150mg ja topimaks 50mg . ikää 36 ja sukupuooli koiras. kaljaa kerta viikossa.nain kun vaimo antaa.ylipainoa lievästi.minulla,ei vaimolla.kiitos sulle jos kerrot ettei maksa mamahda ihsn heti,

4

3601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      Miten aiot saada uusituksi reseptin/reseptit??? Kun siinä vaiheessa viimeistään huomaa että olet ottanut nukahtamislääkettä liikaa. Vai aiotko kärvistellä jonkin aikaa kokonaan ilman nukahtamislääkettäsi?? Lääkäri tuskin on määrännyt iltaan 3-4 nukahtamislääkettä..

      Olisin vallan muusta kuin maksan pamahtamisesta ensisijaisesti huolissani.

      • zopi75

        Minä käytän juuri nyt nukkumiseen 2x7.5mg zopinox 100mg ketipinor. Aika hyvin olen nukkunut pari yötä tällä kombinaatiolla. Ketipinorista menee vaan tehot kun käyttää pidempään. Olen joskus ottanut zopinoxia 3 taplettia yöksi ja hyvin nukkuu, mutta sitten kun purkki tyhjenee ollaankin ihmeissään ja vierotusoireet on kamalia.
        Mulla on niin paha unilääkeriippuvuus, että tekisi mieli mennä sairaalaan vieroitukseen. Zopinox on kyllä hyvä lääke koska se vähentää myös ahdistusta.

        Onko muita kohtalontovereita. Kirjoittakaa!!!


    • lähiöprinsessa

      ajakaa lääkkeet pikkuhiljaa alas, vaikka puolikas tai neljäsosatabletti kerrallaan, ainakin siihen lääkärin määräämään annokseen asti. kerrasta lopettamista en suosittele vaikka joillain sekin toimii.

      ja rauhoittavia sekä unilääkkeitä ei tulis syödä päivittäin koska se riippuvuus tosiaan on aika ikävä sit ku se tulee.

    • Anonyymi

      Viime yönnä otin varmaan 9 zopinoxia ja olutta, vitut pienessä hoeeoksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe