Satuin tänään piipahtaa mesessä missä en ole aikoihin käynyt, taisin kydä viimeksi kun olin sinkku siellä. No eräs 23 vuotias nainen jonka mese oso. sain joskus kuvakkeesta kirjoitti minulle. Emme koskaan nähnyt, en muista miksi vaikka naapurikunnissa asutaankin. Yhtäkkiä hän kysyi että haluaisinko harrastaa "pikkutuhmia" ja hän auttaisi minua, kysyin et oletko tosissaan ja hän oli. Kerroin että olen varattu niin hän suuttui ja häipyi paikalta, lopuksi poistin listasta hänet ja muiden naisten oso. jotka sinkkuaikoinani keräsin sinne, myös nekin joiden kanssa en harrastanut seksiä silloin..
Mimmi oli hoikka ja kasvoistakin oikein kaunis mutta, en ole pettäjä-tyyppiä ja kunnioitan parisuhdetta vaikka moni AT-mies väittääkin että YT-mies jolla on ollut paljon seksikumppaneita ei voisi olla uskollinen mutta, minä olen :)
Mietin vain että olisiko kiimainen AT-mies pettänyt vai tehnyt saman kuin minä?
Kertokaa olisitteko tehnyt toisin..
2
67
Vastaukset
- Kaikkea sitä.
Mitä v i t u n väliä sillä on, mitä joku muu olisi vastaavassa tilanteessa tehnyt? Eiköhän kyse ole sinun ja tyttöystäväsi suhteesta ja teidän väleistänne ja sinun moraalista sen suhteen, mikä on oikein/väärin. Jos kovin tekee mieli muita, miksi edes olla parisuhteessa? Et taida olla kovin kypsä tapaus, jos tuollaisia asioita pitää miettiä muihin vertaamalla.
- jo aikuinen mies
vähän sivusta mutta tietääkö naises että sulla olisi vientiä? itse olin uskollinen vaikka olisi ollut tilaisuuksia enkä halunnut pahoittaa tyttöystävän mieltä joten en niitä maininnut... hassua mutta osittain just se johti eroon, sillä ilmeisesti exä lakkas pitämästä mua haluttavana nimenomaan kun luuli etten kelpais kellekään muulle...
ja joo ihan aikuisten suhteesta oli kyse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088