PItäisikö erakoitua totaalisesti?

IsompiLuuseriM34v

Joskus minusta tuntuu, että haluaisin erakoitua ihan kunnolla. Eli olla mahdollisimman vähän tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Unelma olisi joskus rakentaa oma talo jonnekkin tosi korpeen, keskelle metsää. Toisaalta haluaisin sinne kuitenkin nettiyhteyden ja kaikki pelit ja vehkeet. Kaupassa kävisin joten kauppa voisi olla jossain siinä lähistöllä. Tai sitten minun pitäisi säästää ja ajaa ajokortti ja hommata auto. Mutta kuitenkin. Olisi kiva asua jossain korvessa erossa tästä paska maailmasta.

Mulle kun ei tässä maailmassa naista löytynyt ja olen sen jo pitkin hampain hyväksynyt tai vähintäänkin hyväksymässä. 34-vuotias ikisinkku olen. Yksi lyhyt suhde takana (3kk). Sekin oli 5 vuotta sitten. Sitä ennen ja sen jälkeen täysin yksin vapaa-ajalla. Töissä on työkaverit jne. Mutta vapaa-aikakavereita ei ole yhtään.

Eikä kyllä kiinnostakkaan. Silloin kun seurustelin, oli vaikeaa olla ja jakaa elämää naisen kanssa. Toki läheisyys oli ihanaa. Sitä kaipaan. Mutta muutoin en oikein osannut olla. Yksin on helpompaa.

Jos en nyt omaa taloa pysty koskaan hommaamaan, niin sitten voisin muuttaa jonnekkin Lappiin missä asuisin jossain pikkukylässä. Se voisi olla toinen hyvä vaihtoehto.

En tiedä. Ei vaan jaksa enää tätä maailman oravanpyörää. Turhuutta lopulta kaikki.

IsompiLuuseriM34v

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

Miten sitten elättäisit itsesi siellä jossain?

• IsompiLuuseriM34v

No kaippa olisi hyvä olla työpaikka. Mutta jos vaikka se oma kämppä olisi jossain korvessa. Sinne voisi omaan rauhaan käpertyä päivän jälkeen. Jotakin sellaista tässä ehkä enemmänkin haen.

Töissä siis kävisin, mutta kämppä olisi tosiaan korvessa. Oma auto vissiin sit hommattava ja ajokortti ajettava.

IsompiLuuseriM34v

• aika lähellä tuota

Olen itse aika lähellä tuota kuvailemaasi ihannetilaa, no toisaalta olen maajussi, 48 v. mutta huono puoli on se, että tilani ei ole tarpeeksi korvessa, lähimmät naapurit on n. 150 metrin päässä, sehän tässä mättää, ja taajamakin on liian lähellä, muuten olen aika hyvin päässyt erakoitumaan.

Sekin hyvä puoli on, ettei ole työkavereita eikä paljon muitakaan kavereita, muutama hyvän päivän tuttu, suurin riesa onkin sukulaiset, joita tuppaa joskus kylään, niitä saa sitten hätistellä pois.

• aika lähellä tuota

...jatoa, myöskään seurustellut en ole ikinä, joten kun ei siitä tiedä, niin sitä eikä naisen läheisyyttä osaa edes kaivata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe