etteimiehet uskalla iskee mua. Se on sääli, sillä olen myös ihana nainen. Rohkeesti vaan miehet kauniiden naisten kimppuun, ei mitään kannata missaa, jos on kaunis, niin se ei ole sen naisen syy. Hän vaan sattuu oleeen kaunis.
Mä olen niin kaunis
5
251
Vastaukset
- nainen 1986
Oletkohan oikeasti kaunis vai vaan nätti? Haluaisin nähdä kuvasi ihan vertailu mielessä, mielestäni oma pikkusiskoni on oikeasti kaunis. Henkilö joka toitottaa omaa kauneuttaa saattaa olla sisäisesti ruma ja ilkeä.
- kokeillut
Niiltä yleensä saa kaikkein helpoimmalla, sillä yleensä niitä ei kukaan yritä edes iskeä, ja elävät ainaisessa puutteessa.
Joten, kun joku menee ja kysyy, niin "saattohoito" järjestyy.- tappajia
"Saattohoito"?
Ovat siis tappajia?
- Ruma ei ole kaunis
Monet rumat naiset sanovat itseään kauniiksi ja sitten paljastuu et niillä on 20 kg ylipainoo.
- hohhohh
"Rohkeesti vaan miehet kauniiden naisten kimppuun"
Hyväksytkö myös vähemmän komeiden miesten iskuyritykset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770