Vaikea löytää kunnollista naista.

Köyttä k

Minun on vaikea löytää kunnollista naista. En tiedä, mistä etsiä, kun huijareita on niin paljon. Minä haluaisin kunnollisen ja kiltin naisen elämääni, mutta sellaista ei tunnu tulevan mistään.
Tilanne on niin vaikea, että olen ajatellut joskus jopa köyttä kaulaan. Se on vaikeaa. Tiedän, että niin ei saisi ajatella, mutta en voi sille mitään. Missä olisi kunnollinen sinkkunainen? Tätä asiaa mietin paljon.

9

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Minusta vielä pahempi ongelma on se että suuri osa suomalaisista naisista on niin rumia.

    • viljo51

      minusta ei ole rumia naisia on vähemän kauniita ja kauniitta naisija suomessa on kaniita naisija minä tykään pulukasta joku laihasta se on maku asia sano kissa kun persettä nuoli

    • väsähtänyt

      Nykyään tuntuu että kaikki naiset on semmosia loppuunkulutettu bilehirmuja, joiden kiinnostuksen kohteet elämässä rajoittuu biletykseen, dokaamiseen ja shoppailuun. Yritä semmosen kanssa sitten harrastaa jotain älyllistä kanssakäymistä. HUOH

      • kotona viihtyvä n

        Tuo kommenttisi kertoo aika paljon siitä miten itse vietät aikaasi: bilettämällä ja dokaamalla. Missä muualla kuin baareissa muka tollasiin itsesi kaltaisiin törmää?

        Menepä johonkin muualle kuin baareihin, niin tapaat ihanampia naisia.


      • ei niin missään
        kotona viihtyvä n kirjoitti:

        Tuo kommenttisi kertoo aika paljon siitä miten itse vietät aikaasi: bilettämällä ja dokaamalla. Missä muualla kuin baareissa muka tollasiin itsesi kaltaisiin törmää?

        Menepä johonkin muualle kuin baareihin, niin tapaat ihanampia naisia.

        Missäs niitä tapaa sitten?


    • kunnollinen(ko)?

      täällä ainakii yks musta lammas joka ei tuollainen ole..

    • itmies

      Jaa a onhan niitä kun etsii. Baareista heitä ei tosin löydä juurikaan.
      Tuttavapiiristäni tiedän useammankin, ketkä on mun mielestä sellasia.

    • billion

      JOtkut tuntuu olevan kaikkiruokaisia...kunhan vaan on se "reikä".

    • Missä päin olet tavannut noita huijareita enimmäkseen? Näppituntumalta veikkaisin, että netissä. Netti onkin pahimmille huijareille helppo paikka, kun voi kirjoitella vähän mitä lystää ja kuvansakin voi ottaa jostain muualta. Toki on sellaisiakin ihmisiä, jotka myös livenä tavattaessa valehtelevat päin naamaa asioista. Juon vain muutaman kerran vuodessa voi tarkoittaakin todellisuudessa armotonta ryyppäämistä joka viikonloppu ja sitä rataa.

      Seuraava neuvo on jo vähän kulunut, mutta luulen että todennäköisin paikka löytää sinulle sopiva ja kriteerejäsi vastaava nainen on erilaiset pienempien porukoiden harrastuspiirit. Niitähän löytyy kaikenlaisia ropettajista anime- ja sarjakuvaharrastajiin (Animecon on taas eräänlainen yhdistelmä molempien harrastajille), ja he järjestävät myös miittejä eri puolilla Suomea. Myös tietokone- ja pelipiireissä on naisiakin, usein enemmän juurikin kuvaamasi kaltaisia aloillaan pysyviä ja rauhallisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe