Tää nyt tuli tänne kun en oikein tiedä minnekkä ois laittanut. Eli voiko Jkl.n Terveystalolta saada laskulla vai pitääkö se maksaa suoraan? Netistä en ainakaan löytänyt. Olen menossa ensi torstaina erikoislääkärille joka maksaa sen 70-90e mutta rahat käy erittäin vähiin ja perjantaina tulisi tili. Aina ennen olen maksanut sen käynnin jälkeen tiskille vai onko siinä laskussa joku eräpäivä? Ei ole niin tarkkaan tullu katottua sitä. Onhan se pikkavippikin mahdollista ottaa jos ei muu auta.
Jyväskylän Terveystalolta lasku?
Jeejiii
1
<50
Vastaukset
- .
Ei se lääk.palkkiokuitti jonka kanssa menet kassalle ole mikään lasku.....siis sellainen jossa mainittaisiin eräpv. ym.
Soita sinne ja kysy, harvassa paikassa enää laskua saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954