Onko tuo firma miten luotettava? Niillä usein edullisesti uskomattoman vähän ajettuja saksanseisojia.
Millaset tyypit firmaa pyörittää?
Euroautomobil?
14
6907
Vastaukset
- Do what you want to
Mika Salmi on myyjän nimi. Sivuilla ilmoitetaan autojen olevan verotettuja ja katsastettuja eli liikennekelpoisia. Täten sinulle jää vain ongelmaksesi valita auto ja kaivaa rahat taskusta. Toisin sanoen: paikan päälle vaan ja toteamaan asia itse
- L. Johansson
Eihän niiden autoissa näytä olevan edes rekisterikilpiä???
Pitäis ne ainakin Suomen kilvissä olla ennenkuin uskaltaa lähteä kattelemaan.
Jos lähtisin niin kaupat pitäisi tehdä heti samantien eikä odotella viikkotolkulla josko niitä saa kilpiin vai ei.- järjen jättiläset
voi onnetonta, varmaankin ammatinharjoitaja kuvaa auton ja laittaa ilmoituksen nettiin ja huolehtii rekisteri asiat vasta sen jälkeen, vai pitäsikö myytävää tavaraa pantata varastossa ensi jokunen viikko ja sitten laittaa myyntiin?
- elämä kusettaa
Noin epäluuloisen tyypin pitää ostaa uusiauton suuresta merkkiliikkeestä.
- toimii5
euroautomobil mennyt konkurssiin, perustettu uusi firma tilalle wrecker oy. eli silleen.
- näin toimii
euroautomobil velkaa 510000e, jota verottaja hakee.
- sinno
kokemuksia autofirmasta wrecker oy , entinen euroautomobil joka konkurssiin.
- Iloinen suosittelija
Varmasti kannattaa ostaa, jos ei välitä kuluttajansuojasta ja/tai haluaa ostaa paskaa kalliiseen ylihintaan.
Mitäänhän ei tarvitse onnettomille asiakkaille korvata, kun konkurssi pelastaa huijarin pinteestä. - pettynyt5
Todella huonoa palvelua. Olin ostamassa autoa joten menin sitä paikan päälle katsomaan. Auto hyvä että edes kulki. Asiasta ei ilmoitettu minulle mitään ennen kuin itse huomasin koeajossa. Auto luvattiin korjata samaan hintaan, mutta vieläkään noin 8kk jälkeen ei ole kuulunut mitään. Muutaman kuukauden jaksoin odotella soittoa ja laitoin itsekkin sähköpostia ja soittelin, turhaan. Aina sanottiin, että muutama viikko vielä. En todellakaan voi suositella paikkaa kenellekkään.
- Jarilautamaki
Olen ostanut kolme autoa sieltä ja kaikki pelannut todella hyvin . Suosittelen
- findertiedot
Katsokaa finder.fi sivuilta taloustiedot.
Kolme viimeistä vuotta miinuksella.
Jotain sekin kertoo. - Notari
Niinpä autoista tuskin ollaan kiinnostuneita!
Ulosottoa ja verottajaa kiinnostaa hävitetyt rahat noin 7000000€
Veronmaksajille jää maksettavaksi!!!
Et silleen - Anonyymi
Ei missään nimessä mitään. Varokaa Wreckerin autokauppoja.. myyjät pimentää tietoa auton epäsuotuisesta historiasta ja valehtelee. Ammattitaidon puutetta. Myyjät eivät pidä lupauksista kiinni.
- Anonyymi
En todellakaan suosittele tuota nykyistä Wrecker Oy:tä kenellekkään, myyjät eivät todellakaan tiedä mitään auton tekniikasta ja luulevat että viat lähtevät ajamalla!
Nettiauton ilmoituksessa eivät edes maininneet mitään auton kyseisestä viasta vaan kehuttiin se maasta taivaisiin.
Auto ei kiihdy millään ja vika oli heidän mukaansa se, että auto on ollut omistajalla joka ajaa autolla vain lyhyitä matkoja, ja mikä parasta myyjä oli itse ajanut auton liikkeeseen entisen omistajan luota, ja voin vannoa, että jokainen normaali ihminen olisi jo sillä hetkellä huomannut, että nyt ei ole kaikki kunnossa.
En tiedä muista mutta minusta ainakin on outoa, että autolla kestää 5-10 sekuntia, että se ottaa kierroksia vastaan vaihde päällä ja hyytyy pieniinkin ylämäkiin pienillä vaihteilla vaikka antaa reilusti kaasua jopa tyhjäkäynti oli epätasainen.
Tässä on kyse jostain suuremmasta ongelmasta ja täytyy olla harvinaisen tyhmä jos ei sitä tajua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740