tyttöystävästäni halusi erota minusta ja minä en. eron jälkeen aattelin lepytellä häntä kukkasilla ja sun muilla jutuilla.. lopulta menin liian hysteeriseksi ja painostin ja annoin liikaa lupauksia.. Nyt hän sanoo että eron jälkeen hän olis voinut harkita yhteenpalaamista nytten tämän painostuksen jälkeen hän ei halua yhtään mitään minun kanssani.. Nytten en ota häneen minkäänlaista yhteytä ja kaipaan häntä vieläkin.. erosta on nyt 2 kuukautta.
Onko minulla mitään mahdollisuuksia enään hänen kantiltaan.. Vai teinkö itsestäni pellen jota ei kannata ottaa takaisin ?
Painostin häntä liikaa..
1
201
Vastaukset
- harmaapeippo
Uusia junia tulee ja vanhoja menee. Kliseistä mutta sun täytyy nyt vaan alkaa rakentamaan omaa itsetuntoasi, eikä haikailla vanhojen perään. Tyttö tulee takasin jos on tullakseen kun huomaa että olet kehittynyt henkisesti ja myöntämällä että rakastit häntä niin paljon että meinasit hulluksi tulla ja siksi käyttäydyit anteeksiantamattomasti.
Joskus on parempi antaa meneiden olla ja keskittyä vain tulevaan, tämä on se hetki sinulle. Käännä ajatuksesi pois entisestä kumppanistasi vaikka väkisin ja luo itsellesi jokin uusi kohde johon voit purkaa energiasi, ehkäpä jokin liikuntaharrastus johon voit yksinomaisesti keskittyä ja joka vie ajatuksesi pois menneestä.
Lisäksi kannattaisi téhdä jotakin ajatustyötä siitä kuinka parisuhteissa ylipäätänsä voi käyttäytyä ja mikä on sinun mielestäsi anteesksiantamatonta käytöstä, myös edellisen kaltaisessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435