ÄÄ KUKAAN VIITTI TEHDÄ TÖITÄ!
Se saa tehdä työt kun on ne keksinykkin.
Mä vaan huilailen.
Siis niinku vedän lonkkaa.
PITKÄAIKAISTYÖTÖN POHTII YHTEISKUNNALLISIA ASIOITA:
6
82
Vastaukset
- lyyrinen työtön
RUNOILIJA ON SAMAA MIELTÄ!
Oi Herra, sä työstä meidät pelasta,
anna tukia Kelasta,
niitä haemme me loispummit,
ei niitä tartte työläisten kummit.
Karenssi taitaa taas pamahtaa,
kuin tykin suusta kajahtaa,
se ei mua haittaa,
täytyy kiljusatsi laittaa,
viinaa kun ryyppään päivät ja yöt,
ei tulis’ mieleenikään ansiotyöt! - viinamäen työtön
Hei vaan!
Täällä meilläpäin yksi pitkäaikaistyötön syö aina appelsiininkuoria ja hiivaa ja juo vettä päälle.
Se alkaa käymään vatsassa ja siitä pääsee tosi hyvään tuiskeeseen.
Oon itsekin maistanut, maistakaa tekin, terveellistä! - ¨ihminen¨
Huilaa vaan vedä lonkkaa.
Olisit vaan tiellä ja turvallisuusriski työmarkkinoilla.
Ethän edes osaa mitään joten ei sinua tarvita. Joutava yksilö.
Kyllä me terveet ja erityisesti henkisesti terveet teemme työtä. Sinä et läpäisisi alkeellisimpiakaan psykologisia testejä :)D - jatkuvasti työtön
Mä nukun aina kymmenee jote älkää herättäkö mua minkäänlaisella metelöinnillä.
- ===
Sehän noissa töissä käyvissä just onkin kun alkavat kömpsämään niin perhanan aikaisin. Mikä kiire sinne töihin on? Kyllä niitä töitä siellä vielä iltapäivälläkin on.
Kyllä karenssi aina 8e/ päivässä tukityöt voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914