Hei pliis jutellaan. Ihan mistä vaan.
Jutellaan!
123
231
Vastaukset
- Näin_puhui_nuorinain
ALS = Age, Local and Sex?
- Hämärän rajoilta
Suosin tuossa lyhenteessä järjestystä ASL. Jos joku kysyisi minulta "ALS?" vastaisin luultavasti "No, my muscles are fine".
(Tosin ASL-kysyjillekin vastasin aikoinani aina chatissa "no adsl, modem".) - also_sprach_jungfrau
Vaikeita kysymyksiä heti alkuun. Vaadimme parempaa asiakaspalvelua!
- mettän piru
Kerro jotain itsesäsi? Milloin sut on viimeksi katsastettu? Menikö läpi ilman huomautuksia? Mites aineenvaihdunta, milloin sut on viimeksi öljytty tai nesteet vaihdettu?
- also_sprach_jungfrau
Onko tämä nyt jotain ns. kaksimielisyyttä?
- Moi moi vaan
Mitäs kuuluu, Junkkis? Oletko ollut yhteydessä Vauhtiin viime aikoina?
- also_sprach_jungfrau
Moi vaan! Olenhan minä. Oletko joulupukki/amatsonikuningatar?
- Älyn haamu
Sä yrität nyt varastaa mun jutun.
- also_sprach_jungfrau
Niin yritänkin. Ja huomaatko, miten paljon paremmin se toimii?
- Hämärän rajoilta
Odotas kun hän tekee aloitteen. Silloin Naisasialooserikin voi nostaa syytteen plagiarismista.
- sillitrooli
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Niin yritänkin. Ja huomaatko, miten paljon paremmin se toimii?
Naisille kaikki on aina helpompaa.
- also_sprach_jungfrau
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Odotas kun hän tekee aloitteen. Silloin Naisasialooserikin voi nostaa syytteen plagiarismista.
Et ole sitten rakennustelineiltä pudonnut viime aikoina?
- also_sprach_jungfrau
sillitrooli kirjoitti:
Naisille kaikki on aina helpompaa.
Niin onkin. Naps vaan.
- sillitrooli
Niin onkin. Naps vaan.
Olen orjasi. Teen ihan mitä rouva tahtoo. Rouva napsauttaa niin tulen.
- also_sprach_jungfrau
sillitrooli kirjoitti:
Olen orjasi. Teen ihan mitä rouva tahtoo. Rouva napsauttaa niin tulen.
JUTTELE!
- sillitrooli
JUTTELE!
Rouva pyytää liian vaikeita. Olen vain mies, en sen enempää. Toivottavasti rouva ei nyt suutu. :(
- also_sprach_jungfrau
sillitrooli kirjoitti:
Rouva pyytää liian vaikeita. Olen vain mies, en sen enempää. Toivottavasti rouva ei nyt suutu. :(
Liian myöhäistä; rouva suuttui jo. Rangaistukseksi sinun on kirjoitettava paperille 100 kertaa "naiset ovat herttaisia ja mukavia", otettava siitä 100 valokopiota, ja ripustettava ne kaupunkisi ilmoitustauluille.
- sillitrooli
Liian myöhäistä; rouva suuttui jo. Rangaistukseksi sinun on kirjoitettava paperille 100 kertaa "naiset ovat herttaisia ja mukavia", otettava siitä 100 valokopiota, ja ripustettava ne kaupunkisi ilmoitustauluille.
Nyyh
- also_sprach_jungfrau
sillitrooli kirjoitti:
Nyyh
Ei nyyhkitä siellä! Kynä sauhuamaan!
- sillitrooli
Ei nyyhkitä siellä! Kynä sauhuamaan!
Käsi puutuu...
- Torsti Hugo Börssel
Annatko pilluu?
- also_sprach_jungfrau
En. Keksi jotain parempaa!
- Torsti Hugo Börssel
En. Keksi jotain parempaa!
Pyllyy?
- also_sprach_jungfrau
Torsti Hugo Börssel kirjoitti:
Pyllyy?
Taisin kerjätä tuota...
- Hämärän rajoilta
Taisin kerjätä tuota...
Harvoin se noin päin tuon kohdalla menee...
(Kerjäsit tätäkin.) - also_sprach_jungfrau
Harvoin se noin päin tuon kohdalla menee...
(Kerjäsit tätäkin.)Niin taisin kerjätä.
- also_sprach_jungfrau
JUTELLAAN NYT, HEMMETTI! MUUTEN TULEN HULLUKSI!
- e
Kysyin jo, mistä haluat jutella?
- e
Ok
Valitse aihe? - 1+1+1=3
Mistä halluut jutella????
- also_sprach_jungfrau
ODOTTAKAA NYT KUN MIETIN!!!
Vaihtoehtoja:
- tenniskausi 2011
- tenniskausi 2012
- työpaikat
- kesän tv-ohjelmatarjonta
- vanhojen urkuharmonien hintataso - Epäseksikäs aihe
Vaihtoehtoja:
- tenniskausi 2011
- tenniskausi 2012
- työpaikat
- vanhojen urkuharmonien hintatasoOotpa tylsä akka.
- also_sprach_jungfrau
Epäseksikäs aihe kirjoitti:
Ootpa tylsä akka.
No voidaan me siitäkin jutella...
- e
Vaihtoehtoja:
- tenniskausi 2011
- tenniskausi 2012
- työpaikat
- vanhojen urkuharmonien hintatasoValitse sinä
Yritän parhaani - Hämärän rajoilta
Vaihtoehtoja:
- tenniskausi 2011
- tenniskausi 2012
- työpaikat
- vanhojen urkuharmonien hintatasoUrkuharmonit ovat noista mielenkiintoisin aihe. Joskus äitini kanssa haaveilimme sellaisen löytämisestä edullisesti mökille, vaikka ei moinen rotisko siellä mihinkään edes sopisi.
Lyötkö rystyltä yhdellä vai kahdella kädellä? - also_sprach_jungfrau
e kirjoitti:
Valitse sinä
Yritän parhaaniOkei: tenniskausi 2011. Kuka voittaa US Openin? (Miesten puolella, naisten puolta en ole seuraillut.)
- 1+1+1?3
Harmi kun just alkaa Criminal Minds ja ajattelin keittää kahvia, mutta laitan sullekin, vaikka et ole tämän koneen vieressä.
- ..........
Mitä teet työksesi? Kirjoitteletko paikallislehteen kesätapahtumista?
- also_sprach_jungfrau
Urkuharmonit ovat noista mielenkiintoisin aihe. Joskus äitini kanssa haaveilimme sellaisen löytämisestä edullisesti mökille, vaikka ei moinen rotisko siellä mihinkään edes sopisi.
Lyötkö rystyltä yhdellä vai kahdella kädellä?Yhdellä. Entä itse?
Halusin ostaa eilen vanhan urkuharmonin kirpputorilla, vaikka se oli vähän kallis eikä edes mahtuisi kotiini. - also_sprach_jungfrau
1+1+1?3 kirjoitti:
Harmi kun just alkaa Criminal Minds ja ajattelin keittää kahvia, mutta laitan sullekin, vaikka et ole tämän koneen vieressä.
Kiva! En tosin juo kahvia, mutta tosi ajattelevaista kuitenkin.
- also_sprach_jungfrau
.......... kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Kirjoitteletko paikallislehteen kesätapahtumista?
Nokun tuo työasia on vähän niinkuin työn alla.
- Hämärän rajoilta
Yhdellä. Entä itse?
Halusin ostaa eilen vanhan urkuharmonin kirpputorilla, vaikka se oli vähän kallis eikä edes mahtuisi kotiini.Oho, vahva akka. Parempi olla soittamatta suuta enempää. Yhdellä itsekin, tosin tennistä tulee pelattua ehkä kerran-pari kesässä. Pitäisi pelata vähintään neljänä iltana viikossa kuukauden ajan, niin saattaisin saada rystylyönnin yläkierteenkin jotenkin toimimaan, mutta ei tällä harjoittelulla.
Missä on niin tyhmiä ihmisiä, että vievät soittimia kirpputoreille? Täällä päin niitä, edes kunnostuskelvottomuuden rajoilla olevia, ei näe KOSKAAN. Olen kuullut legendoja mummoloiden vinteiltä löytyneistä 70-luvun Moogeista ja seurakunnan huutokaupasta niin törkeän halvalla ostetusta Hammondista, että Jumalan olisi pitänyt salamalla tai parilla puuttua asiaan. Ei ikinä vain omalle kohdalle osu. - e
Okei: tenniskausi 2011. Kuka voittaa US Openin? (Miesten puolella, naisten puolta en ole seuraillut.)
Rory McIlroy
- also_sprach_jungfrau
Oho, vahva akka. Parempi olla soittamatta suuta enempää. Yhdellä itsekin, tosin tennistä tulee pelattua ehkä kerran-pari kesässä. Pitäisi pelata vähintään neljänä iltana viikossa kuukauden ajan, niin saattaisin saada rystylyönnin yläkierteenkin jotenkin toimimaan, mutta ei tällä harjoittelulla.
Missä on niin tyhmiä ihmisiä, että vievät soittimia kirpputoreille? Täällä päin niitä, edes kunnostuskelvottomuuden rajoilla olevia, ei näe KOSKAAN. Olen kuullut legendoja mummoloiden vinteiltä löytyneistä 70-luvun Moogeista ja seurakunnan huutokaupasta niin törkeän halvalla ostetusta Hammondista, että Jumalan olisi pitänyt salamalla tai parilla puuttua asiaan. Ei ikinä vain omalle kohdalle osu.Minun ei tule pelattua juuri koskaan, vaikka haluaisin. Kaikista eniten nautin siitä, kun saan harjoitella yksin, mutta se nyt on vähän... hankalaa. En osaa syöttää nimeksikään, joten pelaaminen on vähän turhauttavaa.
Tämä soitin oli todella vanha, varmaan 40-luvulta myöhäisimmillään. En uskalla tarkemmin arvioida kun en tiedä antiikkisoittimista mitään. Oli se kyllä sitten kalliskin, yli 300 euroa.
Kaikenlaisia soittimia tulee kyllä täällä kirpputoreilla vastaan. Taisin nähdä jonkin aikaa sitten juuri Hammondin. - Hämärän rajoilta
Minun ei tule pelattua juuri koskaan, vaikka haluaisin. Kaikista eniten nautin siitä, kun saan harjoitella yksin, mutta se nyt on vähän... hankalaa. En osaa syöttää nimeksikään, joten pelaaminen on vähän turhauttavaa.
Tämä soitin oli todella vanha, varmaan 40-luvulta myöhäisimmillään. En uskalla tarkemmin arvioida kun en tiedä antiikkisoittimista mitään. Oli se kyllä sitten kalliskin, yli 300 euroa.
Kaikenlaisia soittimia tulee kyllä täällä kirpputoreilla vastaan. Taisin nähdä jonkin aikaa sitten juuri Hammondin.Jos omalle kohdalleni osuisi soiva peli tuohon hintaan, luultavasti keksisin oitis mihin tuntikorvaustani telineiltä putoilusta sijoittaisin.
Viimeistä lausetta en edes yritä uskoa, ellei a) siinä ollut pelkät kuoret jäljellä tai b) viisinumeroinen hintalappu kyljessä.
Soolotenniskuvauksestasi muistuivat mieleeni vanhat Tenavat-sarjakuvat, Ressu, autotallin seinä ja Wimbledon. - also_sprach_jungfrau
Jos omalle kohdalleni osuisi soiva peli tuohon hintaan, luultavasti keksisin oitis mihin tuntikorvaustani telineiltä putoilusta sijoittaisin.
Viimeistä lausetta en edes yritä uskoa, ellei a) siinä ollut pelkät kuoret jäljellä tai b) viisinumeroinen hintalappu kyljessä.
Soolotenniskuvauksestasi muistuivat mieleeni vanhat Tenavat-sarjakuvat, Ressu, autotallin seinä ja Wimbledon.En katsonut hintaa, enkä tiedä toimiko edes, ja saatoin tietysti nähdä untakin... Mutta yhdellä kirpputorilla etenkin on tosiaan AINA vanhoja soittimia. Tällaista ei harmikseni ole tullut koskaan vastaan: http://www.youtube.com/watch?v=1cGoDns8wTA
"Jos omalle kohdalleni osuisi soiva peli tuohon hintaan, luultavasti keksisin oitis mihin tuntikorvaustani telineiltä putoilusta sijoittaisin."
No tuota minäkin yritin äidilleni selostaa! En ihan samoin sanankääntein, mutta kuitenkin, eikä mennyt läpi. Toivottavasti se urkuharmoni pysyy siellä vielä tovin. - Hämärän rajoilta
En katsonut hintaa, enkä tiedä toimiko edes, ja saatoin tietysti nähdä untakin... Mutta yhdellä kirpputorilla etenkin on tosiaan AINA vanhoja soittimia. Tällaista ei harmikseni ole tullut koskaan vastaan: http://www.youtube.com/watch?v=1cGoDns8wTA
"Jos omalle kohdalleni osuisi soiva peli tuohon hintaan, luultavasti keksisin oitis mihin tuntikorvaustani telineiltä putoilusta sijoittaisin."
No tuota minäkin yritin äidilleni selostaa! En ihan samoin sanankääntein, mutta kuitenkin, eikä mennyt läpi. Toivottavasti se urkuharmoni pysyy siellä vielä tovin.Eksoottiset soittimet ovat myös minun heikko kohtani. Lasiharmonikka http://www.youtube.com/watch?v=eQemvyyJ--g olisi sellainen vehje, että semmoisen jos jostakin saisin ja soittamaan oppisin, niin minäkin alkaisin pukeutua tuon tyypin lailla.
Vielä hienompi olisi harppukitara. Kitaransoittoni on akustis- ja näppäilypainotteista, joten tällainen http://www.youtube.com/watch?v=eSypqOGqH38 olisi juuri sopiva laajentamaan ilmaisua. Katsokaa vaikka videon ukon ilmeitä, tuon 20-kielisen hipeltämisen täytyy olla parempaa kuin seksi.
(Miksiköhän kaikki outojen instrumenttien harrastajat vaikuttavat vähän eksentrisiltä? Onneksi minä en olisi sellainen.) - also_sprach_jungfrau
Eksoottiset soittimet ovat myös minun heikko kohtani. Lasiharmonikka http://www.youtube.com/watch?v=eQemvyyJ--g olisi sellainen vehje, että semmoisen jos jostakin saisin ja soittamaan oppisin, niin minäkin alkaisin pukeutua tuon tyypin lailla.
Vielä hienompi olisi harppukitara. Kitaransoittoni on akustis- ja näppäilypainotteista, joten tällainen http://www.youtube.com/watch?v=eSypqOGqH38 olisi juuri sopiva laajentamaan ilmaisua. Katsokaa vaikka videon ukon ilmeitä, tuon 20-kielisen hipeltämisen täytyy olla parempaa kuin seksi.
(Miksiköhän kaikki outojen instrumenttien harrastajat vaikuttavat vähän eksentrisiltä? Onneksi minä en olisi sellainen.)Nuo olisivat kyllä hienoja! Etenkin tuo harppukitara (jonka soittaja muistuttaa yhdestä kuvakulmasta hieman Ralph Fiennesia peruukki päässä). Kelpaisi minullekin.
On toki uskottavampaa olla outojen instumenttien harrastaja, jos ihan oikeasti osaa soittaa. Minun ei kannata paljon pistää rahaa (siis jos ylipäätään olisi rahaa) erikoisiin soittimiin, kun en osaisi tehdä niillä juuri mitään. Olen vain wannabe-muusikko, ihan kuin olen wannabe-kaikkea, jopa wannabe-ihminen.
- No no no
Kärsitkö kuumuudesta, kun olet noin hermona?
- also_sprach_jungfrau
En tiedä. On jotenkin levoton olo.
- Onan
Masturbointi rauhoittaa.
- Erotissimo mondo
Pyydä Hämsyä soittamaan sulle syntikkalla Emmanuellen tunnaria samalla kun hipertelet itsesi ekstaasiin.
- also_sprach_jungfrau
Onan kirjoitti:
Masturbointi rauhoittaa.
Eikä rauhoita.
- Torsti Hugo Börssel
Millainen käyttöliittymä olet? Multitaskaatko?
- also_sprach_jungfrau
Käyttöliittymä? Multitaskaan aina.
- Älynainen23
Tee kepponen mieslutkalle. Kjäh, kjäh.
- also_sprach_jungfrau
Kepposia löytyy, mutta mistä mieslutka?
- also_sprach_jungfrau
Miinuksia!! Voi ei!
- also_sprach_jungfrau
Mitä kuuluu?
- also_sprach_jungfrau
Mitä kuuluu?
Ihan hyvää kiitos. Vähän turhan lämmintä. Entä sinne?
- also_sprach_jungfrau
No arvasinhan! Sinullahan piti olla jokin peace & love -henki päällä? Joko se meni ohi?
- also_sprach_jungfrau
Höh! Surullista. Olisi mukava joskus nähdä peace & love -eATMe palstallakin, juttelemassa niitä näitä vaikka Free Fannyn kanssa.
- also_sprach_jungfrau
Jos olisit useammin peace & love -tuulella, miitti saattaisi ihmisille kelvatakin?
- also_sprach_jungfrau
Olen joo. Tai no, olen tehnyt muutakin koneella, joten en periaatteessa ole hassannut koko iltaa *palstalla*, mutta siis... joo. Silmät harittavat ja niska on kipeä...
"miksi vitussa olisin täällä ylipäätänsä?"
No mutta tuohan on hyvä asenne! Ulos ovesta ja tekemään videoita! - also_sprach_jungfrau
Miten nuo kaksi asiaa liittyvät toisiinsa?
- also_sprach_jungfrau
Ihan tyhmää.
- also_sprach_jungfrau
Öhhöhöhöhö.
- 1+1+1=3
sie sait isot miinukset.
- also_sprach_jungfrau
Haa, miinustelija on tullut takaisin!!
- 1+1+1=3
Kuinka on mahdollista että miinuksia on -777?
Kuka on "STORA MIINUS?" - fawefewf
1+1+1=3 kirjoitti:
Kuka on "STORA MIINUS?"Luulen, että kyseessä on salaperäinen ihailija. Ehkä vähän mustasukkainenkin. :)
- 1+1+1=3
1+1+1=3 kirjoitti:
Kuka on "STORA MIINUS?"STORA MIINUS on eATMe poika.
- also_sprach_jungfrau
fawefewf kirjoitti:
Luulen, että kyseessä on salaperäinen ihailija. Ehkä vähän mustasukkainenkin. :)
Kuka olet, mustasukkainen ihailija? Paljasta itsesi!
- miinustelija
Kuka olet, mustasukkainen ihailija? Paljasta itsesi!
olen niin yksinäinen ;__;
- also_sprach_jungfrau
miinustelija kirjoitti:
olen niin yksinäinen ;__;
Noh, noh. Kerro huolesi, miinustelija. Minä kuuntelen.
- Kirjoittaja
Mitä eroa on pianistilla ja huilistilla?
- also_sprach_jungfrau
No mitä?
- Kirjoittaja
Laitoin muuten miinuksen minäkin.
- 10+6
Elä viitti tollasia juttui laittaa
- Kirjoittaja
No mitä?
Toinen soittaa pianoa ja toinen huilua!
xD - also_sprach_jungfrau
Kirjoittaja kirjoitti:
Laitoin muuten miinuksen minäkin.
Kiitos!
- Hämärän rajoilta
Kirjoittaja kirjoitti:
Toinen soittaa pianoa ja toinen huilua!
xDAntivitsit toimivat vain jos yleisö tuntee originaalit. Jungfrau kilttinä tyttönä ei tämän alkuperäisversiota kuitenkaan mahda tuntea, joten sivistä häntä.
- Kirjoittaja
Antivitsit toimivat vain jos yleisö tuntee originaalit. Jungfrau kilttinä tyttönä ei tämän alkuperäisversiota kuitenkaan mahda tuntea, joten sivistä häntä.
Saa itse googlata. :/
- also_sprach_jungfrau
Kirjoittaja kirjoitti:
Saa itse googlata. :/
Sivistäkää nyt joku!
- Joko avautuu
Sivistäkää nyt joku!
Huilistilla on pilli kuonon alla, mutta pianistilla...
- also_sprach_jungfrau
Joko avautuu kirjoitti:
Huilistilla on pilli kuonon alla, mutta pianistilla...
... koskettimet sormien alla?
- 11-sormijärjestelmä
... koskettimet sormien alla?
Paitsi Seppo Hovilla nuorena.
- Kirjoittaja
Antivitsit toimivat vain jos yleisö tuntee originaalit. Jungfrau kilttinä tyttönä ei tämän alkuperäisversiota kuitenkaan mahda tuntea, joten sivistä häntä.
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saunaan. Kun he tulivat saunasta, oli tanskalaisen, islantilaisen ja toisen suomalaisen vuoro.
- Ei mennä näihin nyt
Kirjoittaja kirjoitti:
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saunaan. Kun he tulivat saunasta, oli tanskalaisen, islantilaisen ja toisen suomalaisen vuoro.
Mitä Michael Jackson sanoi, kun käsi murtui? - Se täytyy kipsata.
- also_sprach_jungfrau
Kirjoittaja kirjoitti:
Onko tämä normivitsi vai tuhma vitsi? En tajua!
- Kirjoittaja
Tamperelaismies oli autoliikkeessä ostamassa itselleen uutta autoa.
Kaupat synty ja nimet pistettiin papereihin.
- Se on Nissan, sanoi myyjä.
- Täh? Toyotahan sen olla piti.
xD - ...
Kirjoittaja kirjoitti:
xDSe on Sunny..
- .
Kirjoittaja kirjoitti:
xDMikä on sininen, vihreä, keltainen ja lentää?
Nenäliina autiomaassa. - Kirjoittaja
. kirjoitti:
Mikä on sininen, vihreä, keltainen ja lentää?
Nenäliina autiomaassa.Mikä on vihreä, roikkuu seinällä ja vinkuu?
Silli.
Se on vain maalattu vihreäksi ja naulattu kiinni seinään. Vinkuminen oli vain hämäystä.
- Miespuoleinen
Täällä on nähty muutamalta mieheltä kuvia vartalosta ja sen semmoista. Miksihän ei naisilta? Ei kivaa :(
- also_sprach_jungfrau
Missä täällä on nähty kuvia mieskirjoittajien vartaloista? Taisi mennä minulta ohi. Hämsy ei anna linkkiä alastonkuviin, ja Einonkin lupaukset ylävartalokuvista jäivät tyhjiksi.
- Observant
Missä täällä on nähty kuvia mieskirjoittajien vartaloista? Taisi mennä minulta ohi. Hämsy ei anna linkkiä alastonkuviin, ja Einonkin lupaukset ylävartalokuvista jäivät tyhjiksi.
Etusivun aloituksissa nytkin 2 linkkiä miesten kroppiin.
- also_sprach_jungfrau
Observant kirjoitti:
Etusivun aloituksissa nytkin 2 linkkiä miesten kroppiin.
Missä muka??
- Ainakin ne kaks
Missä muka??
No siinä pituus ja paino, sekä epätoivoa, tai sinnepäin, aloituksissa.
- also_sprach_jungfrau
Ainakin ne kaks kirjoitti:
No siinä pituus ja paino, sekä epätoivoa, tai sinnepäin, aloituksissa.
Katos vaan, niinpä olikin. Hassua.
- Pettymyksen kaveri
Katos vaan, niinpä olikin. Hassua.
Eiku väärin. Ne on molemmat miehiä.
- also_sprach_jungfrau
Nyt kaikki siirtyy tietysti Älyn bileisiin! Älkää menkö! Tänne on tulossa alkoholia ja strippareita!
- Hämärän rajoilta
Eli niitä ylempänä kysyttyjä naisvartaloita nähdään viimein, ja alkoholin tarkoitus on ensin rohkaista sin... öö, esityksestä vastaavia?
- also_sprach_jungfrau
Eli niitä ylempänä kysyttyjä naisvartaloita nähdään viimein, ja alkoholin tarkoitus on ensin rohkaista sin... öö, esityksestä vastaavia?
Ajattelin, että sinä voisit hoitaa strippauksen, kun sinulla on siitä enemmän kokemusta?
- Hämärän rajoilta
Ajattelin, että sinä voisit hoitaa strippauksen, kun sinulla on siitä enemmän kokemusta?
Valitan, teen vain privaattiesityksiä.
- also_sprach_jungfrau
Valitan, teen vain privaattiesityksiä.
Teetkö niitä samalla tavalla silkasta antamisen ilosta kuin konserttejasi? Ja webkameran kautta myös?
- Hämärän rajoilta
Teetkö niitä samalla tavalla silkasta antamisen ilosta kuin konserttejasi? Ja webkameran kautta myös?
Oliko tämä uteliaisuutta vai ehdotus? Oli kumpi tahansa, voisi kai tuollaisissakin esityksissä noudattaa samaa periaatetta kuin konserteissa. (Etenkin kun riisumiseni kaupallistaminen voisi olla vielä soittoa vaikeampaa.) Näitä kahta konseptia en kuitenkaan ala yhdistää: aion pitää hengen- ja ruumiinkulttuurin visusti erillään.
- also_sprach_jungfrau
Oliko tämä uteliaisuutta vai ehdotus? Oli kumpi tahansa, voisi kai tuollaisissakin esityksissä noudattaa samaa periaatetta kuin konserteissa. (Etenkin kun riisumiseni kaupallistaminen voisi olla vielä soittoa vaikeampaa.) Näitä kahta konseptia en kuitenkaan ala yhdistää: aion pitää hengen- ja ruumiinkulttuurin visusti erillään.
Äläs sano. Strippaava yhden miehen bändi voisi olla varsin suosittu kaupunkien toreilla.
- Hämärän rajoilta
Äläs sano. Strippaava yhden miehen bändi voisi olla varsin suosittu kaupunkien toreilla.
Voi olla, että ensimmäisen loppuun asti viedyn toriesitykseni jälkeen saisin ohjeen, etten enää jatkossa, mikäli harkitsisin uusia esiintymisiä, saisi ylittää tiettyä rajaa...
...nimittäin kunnanrajaa. - also_sprach_jungfrau
Voi olla, että ensimmäisen loppuun asti viedyn toriesitykseni jälkeen saisin ohjeen, etten enää jatkossa, mikäli harkitsisin uusia esiintymisiä, saisi ylittää tiettyä rajaa...
...nimittäin kunnanrajaa.Höpsö. Niin totta kuin tässä istun, joskus vielä saan sinulta nyhdettyä sen alastonsuomi-linkin!
- Hämärän rajoilta
Höpsö. Niin totta kuin tässä istun, joskus vielä saan sinulta nyhdettyä sen alastonsuomi-linkin!
Ei se sovi herkälle sielullesi. Enkä todellakaan aio sitä kaikelle kansalle jakaa. (Paitsi jos kyllästyn olemaan "hissimuusikko-Hämsy", niin tuo on varma tapa päästä tuosta assosiaatiosta eroon ja olla seuraavat sata vuotta "kikkeli-Hämsy". Toistaiseksi noista vaihtoehdoista nykyinen tuntuu paremmalta.)
- Huilisti.
Ei se sovi herkälle sielullesi. Enkä todellakaan aio sitä kaikelle kansalle jakaa. (Paitsi jos kyllästyn olemaan "hissimuusikko-Hämsy", niin tuo on varma tapa päästä tuosta assosiaatiosta eroon ja olla seuraavat sata vuotta "kikkeli-Hämsy". Toistaiseksi noista vaihtoehdoista nykyinen tuntuu paremmalta.)
Kikkelimuusikko-Hämsy!
Mä tuun aina niin myöhään paikalle, etten ehdi näihin mukaan :(
- also_sprach_jungfrau
No onhan täällä vielä jatkot päällä. Siili kuuntelee nurkassa liikuttuneena lapsuuden levyjä, Hämsy strippaa parvekkeella kansalle, ja eATMe makaa sammuneena keittiön lattialla. Saako olla lasi viiniä?
No onhan täällä vielä jatkot päällä. Siili kuuntelee nurkassa liikuttuneena lapsuuden levyjä, Hämsy strippaa parvekkeella kansalle, ja eATMe makaa sammuneena keittiön lattialla. Saako olla lasi viiniä?
Punaista? Oisko myös appelsiinia ja vichyä? Jos nopeasti väsäisi sangriat? Juntti mikä juntti, ei osaa juoda pelkkää viiniä.
- 4+4
kiitos. Hyvän makuista Versosta.
- also_sprach_jungfrau
crazy_catwoman kirjoitti:
Punaista? Oisko myös appelsiinia ja vichyä? Jos nopeasti väsäisi sangriat? Juntti mikä juntti, ei osaa juoda pelkkää viiniä.
On vissyä, ja ihan mitä vaan! Itse asiassa voisitko jäädä vähän kaitsemaan näitä nuorukaisia? Minun täytynee alkaa mennä jo nukkumaan (tai siis "makaamaan pimeään huoneeseen" pikemminkin).
- also_sprach_jungfrau
Höh. Ota sieltä pakkasesta Jäätelöauton vaniljajätskiä, tulee parempi mieli.
On vissyä, ja ihan mitä vaan! Itse asiassa voisitko jäädä vähän kaitsemaan näitä nuorukaisia? Minun täytynee alkaa mennä jo nukkumaan (tai siis "makaamaan pimeään huoneeseen" pikemminkin).
Eipä täällä taida kettään enää ollakkaan. Kelpaiskohan tälläinen yli kolmekymppinen kurppa edes kaitsijaksi?
Onko sulla migreeni liiasta tietokoneilusta?- also_sprach_jungfrau
crazy_catwoman kirjoitti:
Eipä täällä taida kettään enää ollakkaan. Kelpaiskohan tälläinen yli kolmekymppinen kurppa edes kaitsijaksi?
Onko sulla migreeni liiasta tietokoneilusta?Taitaa olla, ainakin tuloillaan. Tämä päivä meni kyllä ihan täysin läskiksi... huomenna täytyy olla nettilakossa.
Kelpasinhan minäkin kurppa jotenkin kaitsijaksi. Näiden kanssa täytyy vaan olla jämäkkä; vähän vitsaa, jos eivät muuten pysy ruodussa. Ja jäätelöllä tai alastomilla naisillakin sopii houkuttaa. - also_sprach_jungfrau
3-toffee!! Se oli minunkin suosikkini. Mahtaakohan sitä enää olla saatavilla missään.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318