Sain haluamani tissit

xxxcvcvc

Kertokaa tästä kaksoisefektistä, minulle nimittäin laitettiin silikonit vuosi sitten ja ukko sanoo että mun toinen rinta näkyy kun kiihotun. Miksi tästä ei puhuttu ennen leikkausta? Minä sain mitä halusin eli suuremmat rinnat, mutta isäntäpä ei tykkää niistä juuri tuon kaksoisefektin takia, onko kellekkään muulle käynnyt samoin?

18

1313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piuiu

      millä tavalla toinen rinta näkyy? tuplarinta?

    • aaabbbcccms

      Isäntä ei tykkää...Haloo, jos sinä olet tyytyväinen niin kaikki ok. Enpä viitsi kirjoittaa enempää, provosoidun muutenkin liikaa noista rintojen suurentamisista.

    • aöfdakhy

      Tarkoititko että proteesi näkyy? Laitettiin ilmeisesti lihaksen päälle?

    • xxxcvcvc

      Rintalihaksen alle laitettiin. Itse tosi tyytyväinen kun sain mitöä halusin, isäntä ei niinkään tyytyväinen :( Ilmeisesti protesi ei näy vaan alkuperäinen olematon tissi

    • opgfhjkl

      Ilmeisesti? Etkö ole pyytänyt tarkennusta? Mun mieheni ei myöskään tykännyt koskaan mun implanteistani, ei halunnut koskea jne. Otin ne pois muista syistä ja nyt roikkuu tisseissä- joita itse nyt häpeän. Koskaan ei ole molemmat tyytyväisiä...

    • aöfdakhy

      Aika erikoista... en ole kuullut tollasesta. Oliko rintasi alunperin ns. ketunnokat tai pelkät nuput? Koita keskustella ukkosi kanssa asiasta. Kun sinä kerran olet tyytyväinen, niin eiköhän miehesikin asiaan vielä sopeudu.

    • doctorX

      Eiköhän se ole se dubble bubble eli kaksoisrinta, sitä ilmenee joskus kun implantit on lihaksen alla. Siinä se implantti lihas muodostaa yhden keon ja oma rinta toisen pienemmän siihen päälle.Oliko sulla riipparit ennen implantteja? Minkäkokoiset implantit sulla on? Kaksoisrinta on yleinen jos on imetyksen jälkeen laitettu liian pienet implantit ilman liftiä samalla.

    • xxxcvcvc

      Laitettin 3,5 dl, enempää ei olisi mahtunut, minulla oli todella olemattomat rinnat ennen leikkausta, imettänyt kyllä olen 4 lasta, joten ehkä se sitten syy tuohon kaksoisefektiin. Ihmettelen vaan että missään ei puhuta tästä asiasta, ja kuten olen sanonnut itse olen tosi tyytyväinen rintoihini, mutta tottakai harmittaa että oma mies ei pidä niistä

      • Tisseihintyytyväinen

        Minulle suunniteltiin alkuaan joko 300 cc tai 325 cc implanttia osittain lihaksen päälle. Kun lääkäri tutki minut sairaalassa, hän valitsi pienemmän implantin ja sijoituksen kokonaan rintalihaksen alle. Eräänä perusteena hän sanoi että isommalla implantilla voisi tulla kaksoisrinta. Nyt oman rintani profiili sulautuu täsmälleen alla olevaan implantin profiiliin. Ehkäpä isommalla implantilla "pohja" olisi jäänyt liian laajaksi ja kaksoisrinta olisi tullut esiin.


    • eriparitissi

      Ei kyllä toi kaksoisrinta johtuu nimenomaan siitä jos riippuviin rintoihin laitetaan implantit lihaksen päälle ilman mastopeksiaa, silloin se ylimäärä nahka jää muodostamaan sitä kaksoisrintaa. Sen välttämiseksi on kaksi vaihtoehtoa: 1) implantit lihaksen päälle tai 2) mastopeksia ja implantit lihaksen alle.
      Pienempi implantti ei auta, päinvastoin. SullaTisseihintyytyväinen ei vissiin ollut riippurintoja? Pienessä kiinteässä on juuri noin kuin kuvasit. Tässä on eri tilanne kyseessä. Mulla sama ongelma toisessa rinnassa, ei voisi laittaa implanttia (paitsi tosi ison lihaksen päälle) kun tissi roikkuu, ettei tulisi tuplarintaa. Täytyy tehdä mastopeksia.

      Ap:lle kuitenkin kysymys. Jos olet itse tyytyväinen, kannattaisiko puhua suoraan asiasta miehesi kanssa? Mitä itse ja mitä hän haluaisi asialle tehtävän?

    • xxxcvcvc

      Hmmm, minulla ei ollut riippuvia rintoja, ei ollut rintoja nimeksikään. Ja kuten jo aiemmin mainitsin lihaksen alle laitettiin. olen tullut siihen tulokseen että isäntä haluaisi entiset tissit takasin, vaikka niitä ei edes koskaan ollut. Outoa kylläkin on se että mistään en ole löytännyt juttua kaksoisefektistä, ja en edes tiennyt mitä se on ennenkuin osui omalle kohdalle. (tarkoitan että näissä silkkari ketjuissa ei ikinä puhuta tästä)

      • Tisseihintyytyväinen

        Minullakaan ei ollut käytännössä rintoja ollenkaan. Omat rinnat olivat alle AA:n kiinteät nyppylät.

        Tästä kaksoisrintaefektistä on puhuttu joskus, mutta todellakin vähän koska lääkärit valitsevat tarkasti käytettävän implantin välttääkseen ilmiötä. Mutta sattuuhan joskus virheitä tai asiakas on halunnut määrätyn kokoista implanttia.


    • opgfhjk

      "olen tullut siihen tulokseen että isäntä haluaisi entiset tissit takasin, vaikka niitä ei edes koskaan ollut."
      Se on ihan mahdollista. Mun mies ei koskaan sanonut mitään pahaa mun silareista, mutta huomasin että se lopetti vaan mun rintojen huomioimisen sen jälkeen kun olin laittanut implantit, ei koskenut tms. Kun otin ne pois, se uskalsi kertoa ettei tykännyt niistä implanteista ollenkaan ja että mun omat tissit on tuhat kertaa ihanammmat- vaikka itse olin täsmälleen päinvastaista mieltä! Sen mielestä "muovi" tisseissä on etovaa, ei tunu hyvältä jne. Ja nyt harkitsen ottavani uudestaan implantit kun en näiträ tyhjiä rukkasia kestä. Nyt vaan tiedän jo etukäteen, mitä mies asiasta tykkää.
      Se mistä täällä ei puhuta on se, ettei kaikki miehet niihin silareihin rakastukaan. Aina vaan puhutaan että ensin mies vas´tusti, dsitten myöntyi ja lopulta tykkäsi. Mutta kun se ei aina menekään niin.

    • ex-lauta

      Voi plääh! Mä tajusin juuri, että mulla on ihan varmasti tollanen kaksoisefekti rinnoissani. 5vk leikkauksesta, laitettiin 225cc implantit rintalihaksen alle. Pyysin kirurgia valitsemaan implantin, joka korjaa rintojen lievän riippumisen (3 imetystä) ja joka näyttäisi luonnolliselta. Hän suositteli edellistä anatomista tippamallia ja 225cc kokoa. Se siis valittiin. Nyt kun turvotukset on hävinneet, mä todellakin näen, että rinnat roikkuuu edelleen. Ei nyt niin pahasti, mitä alussa, mutta tyytyväinen en tähän tulokseen ole. Lisäksi oma "riipputissi" tuntuu jotenkin tossa proteesin päällä hassusti ja mun mielestä sivulta katsottuna proteesi oma rinta näyttää ihan pöljältä. Ei ainakaan kauniilta :(

      Uusintaoperaatioon on mentävä toiselle kirurgille, ja se sapettaa ihan julmetusti! Mieskään ei ole innoissaan asiasta, hän on joutunut olemaan tän viis viikkoa aika paljon vastuussa lapsista ja raskaammista kotitöistä kun mä olen ollut toipilaana. Uusi jakso "työjuhtana" ei häntä oikein houkuta. Rahaahan tähän palaa ihan julmetusti, en edes viitsi laskea paljonko.

      Saisinko eriparitissi udella, kenellä kirurgeilla olet käynyt? Mä haluasin nyt varmistua siitä, että korjausleikkauksen tekevä kirurgi olisi osaava ja oikeasti tietäisi mitä on tekemässä. Haluaisin käydä parissa-kolmessa eri konsultaatiossa ja sitten vasta tehdä päätöksen...

    • eriparitissi

      Hei ex-lauta! Sinulla on niin pienet implantit, ettei sellaisia voi laittaa jos on yhtään nahkaa tai tulee juurikin tuollainen efekti että se nahka jää roikkumaan erilleen muusta rinnasta. Ihan nuppumaiseen tiukkaan rintaan voi laittaa noin pienen, mutta silloinkin tulee liian iso aukko rintojen väliin ja lopputulos ei ole hyvä. Olen lukenut tarinaasi toisesta ketjusta ja täytyy saoa, että harmittaa puolestasi!

      Itselläni ongelma rintojen eriparisuus, toiseen riittää pienehkö implantti (jolla tarkoitetaan n 300cc implanttia) ja toiseen on pakko tehdä mastopeksia, sillä se roikkuu niin että sen alle saa piiloon melkein koko kämmenen:( Vaatisi ihan jätti-implantit että sen nahan täyttäisi... Inhottaa kyllä ne arvet, isot ja näkyvät. Jos sulla roikkuminen lievää, ei varmaan mastopeksiaa tarvita vaan tavallisen kokoiset implantit riittänevät. Mutta ilman muuta käy hankkimassa kunnon tieto kokeneilta tekijöiltä!

      Olen käynyt nyt kolmella kirurgilla, kaksi oli asiantuntevaa ja kolmas ei vakuuttanut (vaikka oli paperilla hyvä). En halua mainita nimiä, mutta sanotaanko että ne joita sinulle on jo ehdotettu, ovat hyvä valinta, kas kun sattuikin... Ei noita kokeneita nimenomaan rintakirurgeja Suomessa tai rajan takana ole montaa.

      • RiiP

        Itse olen vakavasti harkinnut implanttien laittoa,olipa hyvä että luin tämän ketjun.
        Haluaisin pyöreyden takaisin rintoihini,ne kuopalla nännien vierestä.
        Riippuminenkaan ei niin haittaa kun olis muoto kohdallaan:(
        Minkäköhän kokoista implanttia sitä osais aatella kun pitäs täyttää 75d nahkaa?
        Olen normaalipainosen ylärajalla...
        Harkitsen lookille menoa,kotimaassa ei ole varaa mennä ikävä kyllä.


    • DoctorX

      Vai pitäisikö tehdä mastopeksia eli ripustus? Noin isoissa luulisi olevan massaa tarpeeksi, ja jos ongelma on muoto, niin senhän mastopeksia juurikin korjaa. Jos ei arvet vaan haittaa.
      Siihen on olemassa nyrkkisääntö, milloin tarvitaa mastopeksia ja milloin ei. Jos nänni on alempana kuin rintapoimun pohja, tarvitaan. Jos samalla tasolla tai ylempänä, riittää pelkkä implantti, kunhan ei valita liian pientä.

    • Anonyymi

      Meikäläisellä on kans lievää tuplarintaa.😞 Leikkauksesta on nyt vajaa kolme viikkoa aikaa. Saa nähdä miten nämä tästä nyt muotoutuu. Omat rintani eivät olleet riittävän isot roikkuakseen, enkä ole imettänyt. Implantit ovat osittain lihaksen alla, eli se on tietämykseni mukaan ainoa asia, joka voi minulla aiheuttaa tämän efektin. Olisi varmaan pitänyt kuitenkin ottaa kokonaan lihaksen päälle.

      Jos täällä pyörii vielä joitain, kellä on ollut tuplarintaisuutta, onko klinikka tehnyt korjausleikkauksen maksuttomasti vai oletteko itse joutuneet maksumieheksi? Missä teidät on leikattu?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe