Nokian pelastamiseksi ja ostin n8 puhelimen. Muitakin mullistuksia oli menneellä viikolla, luovuin lankalaajakaistasta 2 mega ja siirryin mokkula-aikaan. Nopeus lähes nelinkertaistui ja liittymän hinta putosi alle kolmannekseen.
Kannoin korteni kekoon...
11
87
Vastaukset
Amerikkalaiset eläkejärjestöt kiittävät.
No jaa, eiköhän tuo luuri kestä siihen asti että tulee niitä windows-vaihtoehtoja, ehkä sitten voisi vaihtaa...
olet kesäremontin kourissa selkeesti!
oon pitkään jo miettiny älypuhelimeen siirtymistä.. vanha basic-nokia kummiskin jossain vaiheessa jättää jotokselle..
eilen sain koklata blackberryä kun se kummasti on ajatuksissa kummitellu. käyttäjä ei kehunu vaan pikemminkin moitti, mutta silti tuo uuden maailman tuote ravistelee edelleen..
nokiaa en osta enää - syytettäköön minua ihmisparkaa vaikka sitten maanpetturuudesta ja revittäköön natsani pois ja pohjattomaan kaivoon ne heitettävän!- Retro-Reino
Mä haluaisin sellaisen vanhanajan puhelimen, jota piti veivata kun alkoi soittamaan. Sais vähän liikuntaa näin kesähelteillä.
- Uusio vanhis Maija
Mie oon aatellut suurimman osan kehityksestä heittää romukoppaan ja aattelin ihan oikeesti kohdata vihdoin ihmisiä ja tulla kaapista ulos. Arvaa tuleeko siitä vasta liikuntaa.
Toivoo: Maija nykyään maratoonari
Kaikki on vaihdettavissa, paitsi kahta en vaihda :)
Pari päivää sitten hyväksuin lopullisesti lopalisaatoin, ja ostin perheeseen kautta aikojen toisen EI nokialaisen puhelimen. Viidestä kännystä yksi ei ole enää nokia - katsotaan sit taas kun jonkun puhelin hajoaa voittaako nokia ;)
Siis on myös vaihtunut operaattorit enemmänkin, tullu mokkulakin kuvaan, pankkia, sähköytiötä, puh.yhtiötä, osiltaan vakuutusyhtiötä, mitähän vielä - no auton merkki houltoineen ennästään tuttuun toyotaan :D- teknö-nortti:))
Minä taas vaihdoin 100 megaiseen valokuituliittymään. Kyllä pelittää ja on hiton nopea. Tietokoneen kovalevy ei tahdo millään pysyä mukana waretuksessa. No, flash koviksia tässä täytyy vaan varrota ja rajoittaa imutusnopeutta reilusti. Surffaillessa yhteys on salamannopea. Ei nikottele. Mokkula on lähinnä fiilistelijöitä varten, joiden täytyy roikkua suolessa mökkihuusissakin istuessaan. Eikö vain?
;-)))))))- oma mokku on.
housuissani on mokkula ja siitä en luovu vaik se välillä sykittää 0 bittiä -:)
Ja mä kaivoin kaapin periltä ikivanhan varanokialaiseni 3110 kun uus piiputti.Liekö kenelläkään hallussaan enää sellaista antiikkiesinettä.Hyvin pelittää.:))
Pitäis tästä joku kaunis päivä hankkiutua känykkäostoksille.- o / h
Ei ole niinkovinkauaa sitten kun dumppasin pois kaksikin Nokian 3100 sarjan puhelinta. Olivat jääneet lipaston alimman laaatikon perälle vuonna 2000 jotain. Aika uutena ne sinne heitin kun totesin surkeiksi akkujen yms käytännön vuoksi. Siirryin sitten communikaattoriin. Oli minulla joku v1992 motorolakin sellainen "eka läppä" puhelin malli. Vai olisiko ollut peräti 80 luvun lopun puolelta?
No noiden varaan ei voinut ajatella museointia tai sellaisen osaston perustamista. Joten hävitin ne - jollakin tavalla:)
Mulla on käytössä vanha Nokia, ku oma piiputti. Oon käyttäny ny sitä melkeen puol vuotta, enkä vieläkään ole sinut sen kanssa. Mä olen tottunu nii ruottalaisiin vehkeisiin. ;)
Mites toi mokkula...Pystyykö koneella sit tekemään ihan kaikkee ? Oon vaa kuullu, että toimii vaan silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788