Näin tunnistat narsistin..

Kobe Bryant

Onko nainen narsisti?

1. Narsisti on kykenemätön empatiaan.

On aivan turha hakea hyväksyntää narsistilta esimerkiksi asiakaspalvelemalla narsistia tai saamalla hyväksytää näillä ATM-Hännikäinen jutuilla. Narsisteilla ei ole empatia kykyä ottaa muita huomioon. Narsisti ei kykene elää toisen ihmisen tunteiden mukana. Narsisti ei kykene elää ATM:n elämän mukana.

2. Narsisti on pikkumainen joka loukaantuu pienistäkin asioista.

Vähänkin kun latelee totuuksia YTM-ATM kulttuurista ja erityisesti lieveilmiöistä, repsahtaa sensuuri, kirjoitus poistetaan - joku narsisti on loukkaantunut.

3. Narsistilla on oma totuus ja maailma

Narsistille on aivan turha puhua "järkeä" päähän. Narsistille on aivan turha puhua esimerkiksi maahanmuuton kielteisistä vaikutuksista. Narsisti ei kuuntele ympäristöään. Narsistin keskiö on minä. Narsisti elää omissa unelmia ja utopioissa. Muut ihmiset ovat vain tämän utopian(minä) "palvelijoita". Narsisti ei kykene ottamaan muita ihmisiä huomioon, vaan he ovat jotain leluja, joiden kanssa leikitään.

4. Narsisti elää valheessa

Narsistin elämän täyttää jatkuvat valheet. Itse asiassa narsistille ei ole olemassa mitään valheita tai totuuksia, sillä kaikki mitä narsisti suoltaa on narsistin omasta mielestä "totuuksia". Narsistin motiivi on aina ja kaikkialla pönkittää oman minän egoa riippumatta siitä tuleeko valheella vai millä.

5. Narsistin maailma on mustavalkoinen

Narsisti kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. Narsisti projisoi itseänsä muihin ihmnisiin. Narsisti syyttää muita ihmisiä hänen omista virheistään. Narsisti näkee itsensä ikään kuin peilikuvana muissa.

6. Narsistilla ei ole omaa tahtoa ja motiivi on tuhota muut ihmiset

Narsisti saa voimaa kiusaamalla muita ja käyttämällä muita hyväksi. Näin koska narsistilla ei ole oikeasti omaa elämää. Narsistin sielunmaisema on tyhjä. Hänellä ei ole omaa persoonallisuutta. Narsisti on äärimmäisen mustasukkainen ja kateellinen. Asia on näin koska, narsistin motiivi on tuhota ympärillään olevat ihmiset.

7. Kaiken kaikkiaan

Narsisti on keskenkasvuinen kakara, jolta on jäänyt joku kehitysaskel tekemättä. Se askel jota empatiaksi kutsutaan. Se asia mikä erottaa arjalaiset muista hyvin voimakkaasti. Se asia minkä takia ihmisapinat ovat niin menestyineitä mitä ovat.

Miten narsistia kohdellaan?

Narsistia kohdellaan ei asiakaspalvelemalla vaan sanomalle kohtelemalla häntä ikään kuin narsisti olisi koira. Koiralle sanotaan paikka. Narsisti on samalla tasolla koiran kanssa.

Eikö nämä ominaisuudet sovi aika hyvin yhteen puhuttaessa naisista?

8

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

Narsismi on niin huuhaata. Vain marginaalinen osa ihmisistä täyttää narsistisen persoonallisuushäiriön piirteet mutta jos esimerkiksi Parisuhde-palstaa lukee niin heitä tuntuu olevan puolet kansasta.

Eivätkä nuo luettelemasi asiat ole edes narsismin tunnusmerkkejä.

Eli mikä pointtisi oli?

• Darth

Vaikka vain pari prosenttia omaisi itse persoonallisuushäiriön, niin kellokäyrällä narsistisesti käyttäytyviä on sellainen 15%. Täällä kaikki leimataan huuhaaksi olipa kyse introverteista tai narsismista. Ketä tai kenen maailmaan kuvaa näiden kieltäminen palvelee? Jotain pissiksiä vai? AP:n kärjistys kaikkiin naisiin on tosin turha.

• faswga

Ja kaikki kohdat voitaisiin kääntää koskemaan yhtälailla täällä kirjoittelevia atm:iä. :p

• että sellasta

Kasvatuksen tulos tuo naisviha. Pitkällinen terapia voi auttaa.

• Älyn haamu

Kyllä nuo pätevät ainakin yhteen tuntemaani valehtelevaan lutkaan.

• tartawrtarteawert

Violetiin pätee nuo kaikki kohdat.

• atm on kakara

"Narsisti on keskenkasvuinen kakara, jolta on jäänyt joku kehitysaskel tekemättä"

Kuten ATM:illä. :)

• CC

Hän on jonkun ex-mies.

Varmin tuntomerkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe