APUA!!

pasjfow3049jrm03wdx

Ja nopeasti!
Rakas poikaystäväni palaa tänään armeijasta lomille viikonlopuksi. Tänään kuitenkin järjestetään parhaan ystäväni 18-vuotissyntymäpäivät, jotka kestävät perjantaista sunnnuntaihin. Kun kerroin poikaystävälleni lähteväni kaupungista, ja etten kykenisi olemaan tämän kanssa perjantaina, tämä suuttui minulle.
Kun taas kerroin sitten parhaalle ystävälleni, että tulisin vasta lauantaina tämän syntymäpäiville, tämä rupesi itkemään ja sanoi että "no tee mitä haluat, mutta mulla on tosi paha mieli..."

MITÄ MINÄ TEEN!?
Viettäisin poikaystäväni kanssa aikaa sunnuntaina, mutta en näe häntä sitten sen jälkeen kuin 2 viikon päästä. Olen haaveillut siitä että hän palaa lomille ja olen ikävöinyt häntä ihan itkemiseen asti, mutta 18 täytetään vain kerran elämässä.
Itse halajaisin jäädä poikaystäväni kanssa kaupunkiin, mutta tiedän ystäväni loukkaantuvat tästä ja pahasti. Kuitenkin, jos lähden pois, poikaystäväni suuttuu minulle ja pelkään sen tekevän hallaa suhteellemme......
APUA!!!

4

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ei

Eikö se poikaystävä voi tulla niihihn juhliin?

• Grill

No ensinnäkin tuo ei ole syy suuttua, siis poikaystäväsi kannalta. Olet varmaankin tiennyt että nämä syntymäpäivät on tulossa ja hänelle siitä kertonut jo aiemmin?

Ja kyllä parin pitäisi pystyä olemaan 2 viikkoa erossa, eipä ole kovinkaan pitkä aika. Ja jos vielä näette sunnuntainakin niin minun päähän ei sovi mikä ongelma siinä on...?

Toisaalta taas kai sinun ystävällä on muitankin kavereita, että ei sinun tarvitse koko viikonloppua hänen kanssa juhlia? Juu, 18 täytetään vain kerran, mutta se että ajattelet häntä ja osallistut edes yhdeksi vuorokaudeksi bileisii pitäisi jo merkitä ystävällesi paljon! Ja tosiaan, miksi poikaystäväsi ei voi tulla juhliin?

Mutta sinun pitää ratkaisusi tehdä itse... Ja tarvittaessa hankkia vähän kypsempää seuraa, sellaista mikä ei suutu kaikista pikkuasioista.

• yksin kotona

Synttärit on kerran vuodessa ja näät poikaystävääsi monta kertaa vuodessa. Mietis vähän.

• :DD

Asia ei varmasti maailmaa kaada, mutta muista opettella tiedottamaan läheisiäsi tuon tyyppisistä asioista hyvissä ajoin. Olisit kertonut poikaystävällesi viikkoa ennen syntymäpäivistä, ei olisi suuttunut, vika ei ole sussa, inhimillinen erehdys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe