Miten oppisin olemaan ilkeämpi

toivoton nainen

siis ihan tosissaan. Oletan nimittäin, että syy huonoon menestykseeni miesten parissa on se, että olen liian mukava, reilu ja ystävällinen.

Tajusin sen tässä yllättäen. Jostain kumman syystä ilkeät nartut eivät koskaan ole yksin, vaan heille tuntuu aina löytyvän rakastuneita miehiä ympäriltään.

Eli miehen rakkauden saadakseen naisen siis ilmeisesti pitää kohdella kyseistä miestä kuin pelkkää pas*aa. Ystävällistä kohtelua mies ei arvosta.

5

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikaisija

      Epäilen kyllä, että ongelmiesi syy on pikemminkin ylipaino, liian leveä perse tms. muu ulkonäköön liittyvä juttu. Eli lenkkipolulle ja salille vaan. Ei sillä naisen käyttäytymisellä niin suurta väliä ole menestyksen kannalta, voit olla ilkeä tai ystävällinen tai jotain siltä väliltä, kunhan olet seksuaalisesti haluttava, niin miehiä riittää.

    • Kyllä mä ainakin arvostan ystävällistä ja kilttiä käytöstä. Jos mulle on ollut joku ilkeä niin hän pääsee musta hyvin helposti eroon.

    • Niiiiiiin Kiltti :)

      Uskoisin, että toi aloittajan käyttämä sana "ilkeä", ei oikein vastaa sitä mitä tällä aiheella haetaan.

      Sanavalmiit, sosiaalisesti lahjakkaat, itsevarmat ihmiset yleensä löytävät kumppaninsa kovinkin helposti. Ja saavat pidettyäkin omansa. Näissäkin toki on ns. ilkeitä yksilöitä, niinkuin meissä kaikissa.

      En jaksa uskoa, että oikeasti ilkeät ihmiset, vaikka kuinka olisivat jumalaisia esim. ulkonäöltään, saisivat pidettyä edes ystäviä lähellään, kovin kauaa.

      Mulla on ystävä, joka monesti miettii, että hänen pitäisi muuttua "kylmemmäksi, veemäisemmäksi". Perusluonteeltaan hän on kiltti, ystävällinen, sosiaalinenkin.
      .. Mutta myös epävarma. Hän epätoivoisesti haluaa miehen, joten kun hän alkaa tapailla jotain, hän on ylitsevuotavan ihana, ystävällinen, huomioon ottava, sopeutuva ja mukautuva. = OVIMATTO.

      Itse naisena halusin kiltin, ystävällisen ja ihanan miehen. Ja toivoin että hänellä on omia Vahvojakin mielipiteitä, "uskallusta" sanoa ei, uskallusta olla minulle joskus myös suuttunut ja loukkaantunutkin. Ilman pelkoa, että jätän hänet, kun ei olekaan enää vaan kivaa.

      Jos minä tapailisin ihmistä, joka tuntuisi mukautuvan liian moneen, vain pitääkseen minut ns. tyytyväisenä ( jolloin ko. ihminen ei edes tuntisi minua kun niin tekisi) en jaksaisi kauaa olla moisen persoonan kanssa. Tuntuisi epämiellyttävältä olla kuin jokin puujumala palvonnan kohteena.

      Joten nti. Aloittaja - Älä katkeroidu ja muutu ilkeäksi, jatka olemalla sinä, mutta buustaile vähän itsetuntoasi. Koska mä epäilen, että siitä tässä pohjimmiltaan on kyse. Et varmaan itsekään haluaisi olla kauaa sellaisen kanssa, joka liimautuisi sinuun kiinni melkeinpä epätoivoisella otteella "muutun miksikä ikinä, kunhan et jätä"


      Niin ja mä luonnehtisin itseäni suht kiltiksi, ystävälliseksi ja toiset huomioon ottavaksi naiseksi. Mutta ripustautuja mä en ole, tai jos huomaan sellaisia enteitä, teen korjaavan liikkeen ennen damagea :)

    • jenniiiina

      Oho, samaa kyllä huomannut. Se on nopsaan itsestään selvyys toiselle, jos ihan ylikiltiksi ryhtyy (mitä itsekin tahtomattani teen jos olen ihastunut)

      Ei sillä, etteikö mukavatkin ihmiset löydä toisiaan :) Tälläiset parit tuttavapiiristä ovat yllätys yllätys yhä yhdessä ja hyvin mahdollisesti loppuelämän. Ne itsekkäät ja toisia paskasti kohtelevat tosiaan ei ole koskaan kauaa yksin, mutta ei ne kyllä samojen ihmisten kanssa kauaa ole.

      Ei sun ilkeäksi kannata ryhtyä, ehkä ennemmin pientä itsekkyyttä opetella, reiluus ei tarkoita sitä, että tekee kaiken niin kuin toinen tahtoo, vaan että joskus tekee myös miten itsestä parhaalta tuntuu.

    • Sir Von Baughen

      Eipä kannata alkaa ilkeäksi ihmiseksi.Eiköhän noita lokaa toistensa päälle heittäviä ihmisiä sekä pareja ole ihan tarpeeksi.Vähissä on ne hyvät ihmiset jotka tekevät vilpittömästi ja hyvästä tahdosta asioita.Itse ottaisin sellaisen neitokaisen ilomielin koska olen itsekkin sellainen.
      Joten,meidän "hyvien miesten" tähden,älä muutu ilkeäksi:D:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe