Jo on kumma ettei tajuta kun mies kertoo etsivänsä lapsetonta naista, niin silloin se on yh naisille, ei kiitos!
Yh:t Ehdoton EI!
5
204
Vastaukset
- Vähän Nauroin.
No katsos kun kaikkien äitien lapset on aina ah niin ihania.
Niin että jos säkin sit yllättyisit ja huomaisit, kuinka viikossa rakennat tapailemas naisen lapseen sellasen Iiiihanan isä/poika -suhteen.
- Jos joku nyt ei ymmärtänyt, olin sarkastinen.
Jos joku mies laittaa profiilissaan; "Kauniit blondit saavat punttini venymään"
- tottakai minä kuuma brune pistän heti viestiä, ihan vaan kokeillakseni, josko tuo miehenpuolikas valaistuisi :))
Yhtälailla kun minä vaadin mieheltäni hyväkuntoisia hampaita, saan kaikenmaailman majavilta ja mätäkalustoilta yhteydenottoja. Niin siis että tässähän on ihan selvä logiikka..
= Me ihmiset edelleenkin uskotaan valloittavan persoonan, ulkonäön ja elämäntilanteiden kumoavaan, voimaan.
Mitä sitä nyt, jos on vähän 1X2- suussa, tai kolme lasta entisistä liitoista; Haluamasi ihminen ei vaan vielä Tiedä haluavansa just sitä.
Hah. - selkeämpää
Ehdota ylläpidolle valintamahdollisuutta kohtaan "Kuka voi lähettää minulle viestejä" :
Ei lapsia
Lapset asuvat kanssani
Lapset eivät asu kanssani
Yhteishuoltajuus
Sinun tapauksessasi tietysti valitset ensimmäisen vaihtoehdon. Ja niin pääsisit lukutaidottomien yksinhuoltajien vonkauksesta.
Riski on tietysti siinä, että tuossakin voi huijata. - kasva aikuiseksi
Monet yht haluaakin miehen jolla on omia lapsia. Ymmärtävät paremmin elämää. Lapsettomat miehet on kuin keskenkasvuisia kakaroita.
- Vähän Nauroin.
Ovatko lapsettomat naisetkin sitten keskenkasvuisia kakaroita? ^^
Mä olen 27-vuotias nainen, enkä lapsellinen sellainen. Enkä haluakaan vielä pariin vuoteen lapsia pyörimään jalkoihin ja vaatimaan kaiken huomion.
Tässä vaiheessa elämääni näen lapset ennemminkin esteenä liian monelle asialle. Haluan mennä ja tulla omien aikataulujeni ja ehtojeni mukaan.
Enkä myöskään ehdointahdoin haluaisi YH-isukkia kumppanikseni. Ajatuskin siitä, että en voisi mieheni kanssa tuosta noin vaan varata äkkilähtöä, tai tehdä mitä tahansa päähänpistoja, tuntuu aika ahdistavalta.
(Ja ei, en voi tietää mitä kaikenmaailman rikkauksia lapset tuovatkaan elämään, mutten olekaan siitä vielä tässä vaiheessa edes kiinnostunut ottamaan selvää:)
Onko se sitten keskenkasvuisuutta vaiko fiksuutta, olla hankkiutumatta lapselliseen elämäntilanteeseen, jos se ei omalle kohdalle vielä (jos koskaan) sopivalta tunnu? :)
... Itse näkisin sen jälkimmäisenä, koska aika moni nuorena äidiksi/isäksi tullut kippaa kakaransa mummilaan hoitoon, ja jatkaa vloppuisin tuota ns. vapaan ihmisen elämää. Mikä on ehdottoman sallittua, tottakai, mutta ei silloin, jos siitä tulee ainainen tapa ja olettamus.
- merkki/
Mikäs tässä on nyt niin vaikeaa, sillä tuskinpa niitä nyt ihan hirveesti on viestittämässä. Eihän heitä tartte noteerata, kun eivät ymmärrä luettua
textiä. Huolensa kullakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208