Voisitko seurustella kuuron, sokean tai pyörätuolia käyttävän kanssa?
Kuuro, sokea, pyörätuoli
16
289
Vastaukset
- tokihan
Tottakai.
- Sir Von Baughen
En osaaa viittoa joten pitäisi opetella.Mut muuten joo,jos se olisi elämäni rakkaus niin kyllä.
- Älyn haamu
Jos nainen on puutteistaan huolimatta kaunis.
- kjäh kjäh
Sä tuskin muuta saisitkaan kuin sokean naisen ja mielellään vielä hajuaistinsa menettäneen.
- tottakai.
Tietenkin huolisin naisen joka käyttää pyörätuolia, on sokea tai kuuro
- sisar valkoinen
Jos mies on puutteistaan huolimatta varakas.
- jalkapuolimies
Kyllä onnistuisi, ja kerran ihastuin näkövammaiseen, joka näki jonkun verran. Mutta en vaan osaa hurmata naisia. Itse onnun kävellessäni, joten kovinkaan usein nainen ei koe minua potentiaalisena poikaystäväkandidaattina.
- puhtaita neitsyitä
Noissa vammaislaitoksissa löytyy tuota porukkaa, menkää ATM:t sinne iskemään ja kyselemään monenko käyttämä monivammainen on?
Höh, luulin että joku oli keksinyt uuden version kivi, paperi, sakset -leikistä. Petyin.
- en jättäisi
Hmm, mä aattelen tätä siltä kannalta, että jos tuleva kumppanini, johon rakastuisin ja jonka kanssa aloittaisin suhteen, joutuisi johonkin onnettomuuteen ja sen myötä halvaantuisi, sokeutuisi tai kuuroutuisi, niin...
totta hemmetissä olisin sen kanssa edelleen!!
Eli kyllä, tottakai voisin. - Miss Fury
Eivät ne mikään este olisi. Olen itseasiassa seurustellut kuuron miehen kanssa.
- tyui
Pyörätuolissa oleva mies on kysymysmerkki sinänsä, että kykeneekö hän seksielämään. Kokisin itse vaikeana sen, että jos seurustelu pyörätuolimiehen kanssa tarkoittaisi myös seksielämästä luopumista. Muutoin pyörätuoli ei ole mikään este suhteen aloittamiselle. Toki se vaatisi asioiden miettimistä eli esim. nykyinen asuntoni ei soveltuisi pyörätuolia käyttävälle.
En ole varma olisinko valmis seurustelemaan täysin sokean kanssa, mutta jos hän olisi heikkonäköinen ja pärjäisi jossain määrin itsekseen niin ehkä voisin harkita. Ongelmana on se, että olen allerginen koirille, joten opaskoira ja minä ei voisi olla samassa asunnossa.
Kuurous tarkoittaisi sitä, että pitäisi opetella viittomia. En usko, että se olisi ongelma. Itse asiassa tiedän erään vanhemman pariskunnan, joista toinen oli kuuro ja toinen kuuleva. He kommunikoivat paljon tietokoneella ja tekstareilla kuten moni kuulevakin ihminen tekee.
Hm. hyvä aloitus kaiken kaikkiaan.- Wheel Chair Sutra
Dorka. Pyörätuolimies voi käyttää kieltään ja käsiään tavoilla joista voit vain haaveilla.
- haaveillut vaan
montako kertaa pitää vastata, jos haluaa vastata? vastasin jo kerran.
en ole tavannut koskaan kuuroa. ihastunut kerran heikkonäköiseen pyörätuolissa istuvaan pakkoliikehtivään nuorehkoon, minulle liian nuoreen mieheen. ihastus oli salaista ja yksipuolista, lähinnä vain omassa päässäni käynyt ajatus
mistä sen tietäisin? luulen että ihmiset, itseni muaan lukien, ovat sen verran raadollisia, että välttävät sellaisen tapahtumista. kynnys on varmasti korkeamoi, heposti ajatellaan, että ihmisten joilla on samantyyppinen vamma ikään kuin kuluvat yhteen. pyörätuolissa olevan pitäisi löytää toinen pyörätuolissa oleva tai vähintään vammainen. kokemusta on. kysymykseen olisi helpompi vastata, jos jo tuntisi jonkun ja sitten pitäis ajatella sama henkilö pyörätuoliin. - ah aaaah
Kädetön ja jalaton ei pysty estämään nussimista.
- yksinäinen kotirouva
voisin. kuulostaa hyvältä ! ota yhteyttä pian !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713