Vähemmän kaunis kaveri iskee?

järjetöntä tuumailua

Koska kyseessä on tuntematon tai lähes tuntematon mies, niin oletan ulkonäöllä olevan aika iso merkitys siinä iskemisessä.
Uskaltaako tuntemattoman miehen iskeä? Vai nolaako siinä itsensä ja toiset?

En ole kovin erikoisen näköinen. Ehkä jossain jenkkilässä tahi turkissa minua voisi pitää hyvännäköisenä, eksoottinen pohjoismaalainen, mutta täällä Suomessa sulaudun joukkoon hyvin näkymättömiin. Olenpa vielä keskimittainen ja kokoinen ja erikoisemmat pukeutumistyylitkin teini-ikään jättänyt, hyvin ihmisvilinään katoava otus.

Näkymättömyyttä korostaa vielä ystäväni, jonka kanssa miltei aina liikun. Hän kääntää päät missä tahansa liikkuu. Silmäpeliä ei voi kenenkään kanssa aloittaa, kun silmänsä ovat jossain ihan muualla.

Eli suora lähestyminen lienee ainoa vaihtoehto? Nettideittejä en halua yrittää.

Mitä mies ajattelee, kun se ru- tai no vähemmän kaunis - kavereista tulee juttelemaan? Torjutaanko samantien, kun ajatellaan, että ehkä se kauniimpi tulee kohta yrittämään? Vai esitetäänkö kiinnostunutta, että ehkä sen kautta saisi sen kauniimman?
Vai unohtuuko se katseen aiemmin kiinnittänyt, kun sattuukin kohdalle kiinnostuksensa esittävä nainen, ja ollaan avoimia tätä kohtaan?

6

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uolevi Tampio

Valitset vaan tytöistä sen vaatimattomamman näköisen etkä sitä, jota kaikki yrittävät pokata. Se on ikionnellinen, kun joku huomaa hänetkin ja rakastuu sinuun alle aikayksikön.

• anna palaa vaan

Enpä osaa neuvoa,kun en ole yrittänyt iskeä miehiä ja miehet eivät ole pahemmin yrittäneet iskeä mua. Mä olen niitä joita ei kukaan noteeraa eli just se rumin tapaus jossain naisporukassa. Jos olet kiinnostunut jostain miehestä, niin kannattaa se kokeilla ja mennä juttelemaan, sittenpähän tiedät onnistaako sua vain onko kiinnostunut sun kaverista.

• bad bad women

Rintavakoa näkyville enemmän korkoat korot(kaveri jää lehdellä soitteleen) ja käyt kampaajalla joka laittaa pitkän hiuslisäkkeen ja annat ammattilaisen tehdä meikin irtoripsillä..dont worry..be happy..ja aloita rohkeasti silmäpeli ja viattomasti isket silmää ja kysyt jotain vaikka..mikä on sun intohimosi?..

• jomppe<<<

olipa todella typerä neuvo!! "mikä on sun intohimos?" vastaisin tähän että vittuako se sulle kuuluu!

• en sääli sua

Jommpe --sä oot tosikko! ilmankos jäät yksin mamin helmoihin..

• Mijääs80

Vähemmän kaunis, enemmän kaunis. Inhoan latteuksia mutta täytyy sanoa että sanonta "kauneus on katsojan silmässä" pitää kyllä paikkansa.

Valitettavasti se toimii sekä puolestasi että sinua vastaan. Mutta vaikka katsoja pitäisi kaveriasi kauniimpana kuin sinua, se ei tarkoita että hän ei olisi tosi otettu ja valmis kun sinä tulet.

Jos minua lähestyy nainen baarissa niin lämpenen ihan aina vaikka nainen olisi esim iso kokoinen ja tukkakaan ei ihan viimesen päälle. Eli kunhan on kiva hymy ja päällekäyvä niin mua viedään. Riittää että normaali "ihmisten ilmoilla" lookki on päällä ja panostanut edes pikkasen vaatteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10935
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8227
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      126
      5247
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3568
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3524
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2021
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe