Olen seurustellut miehenii kanssa noin 3 vuotta ja nämä ajat ovat olleet ihanimpia elämässäni.
Eräissä juhlissa, erehdyin humalapäissäni suutelemaan kaveriani.
En tiedä miksi, olinko vain niin humalassa? Joka tapauksessa tekemäni virhe oli todella kipeä temppu, anteeksiantamaton ja hävettävä.
Olen todella pahoillani ja olen lopettanut tekoni takia överikännäämisen, jotta en varmasti tekisi moista tekoa. En kyllä aio tehdä sitä enää uudestaan ja tiedän, että en tekisi sitä uudestaan, mutta haluan pelata varman päälle. Olen kovin pahoillani siitä, mitä tein.
Mieheni on antanut anteeksi, setvimme asioita reilun kuukauden ja hän haluaa jatkaa. Minä haluan kanssa jatkaa, rakastan häntä palavasti.
mutta entä hänen ystävänsä? Tiedän, että heillä ei ole mitään tekemistä, koska rakastamme toisiamme, anteeksi on annettu ja haluamme olla yhdessä.
Päässäni pyörivät vain ajatukset, joissa mieheni ystävät katsovat minua paheksuen, pitävät huorana ja ihmisenä, joka petti heidän ystäväänsä.
Näen heidät ihmisinä, jotka ajattelevat että teen saman teon uudestaan.
Ihmisinä, jotka ajattelevat minun olevan vain pahasta.
En usko, että he haluavat edes nähdä minua enää, saati puhua.
En voi katsoa heitä silmiin, koska minusta tuntuu että olen pettänyt heidätkin, en pelkästään miestäni..
Ahdinko on suuri.
mitä minä teen?
auttakaa?
6
137
Vastaukset
- yksin kotona
Erehdyksessä ei voi toista suudella. Teit sen koska halusit sitä ja muut selitykset on ihan turhia. Munaa ei laiteta pil..uun erehdyksessä vaikka kaikki pettäjät niin aina sanoo.
Ei kai suutelu niin kamala juttu ole?? luulen että itse olet ajatellut suutelun olevan samaa kuin menisit sänkyyn vieraan kanssa. kirjoituksesta ei käy ilmi oliko suutelu vain muisku kaverille, vai oliko siinä intohimoa enemmänkin mukana. Mutta tuskin sukulaiset ajattelee sinusta yhden pusun takia että olisit huora. Jos noin ajattelee, saa sellaiset sukulaiset mennä jorpakkoon.
En tiedä onko joku uskonto ryhmä, lestatiolaiset tai muut tanakampia noissa pussailuasioissa ja liittyykö tämä aloitus myös tähän tiukkapipoisuuteen juuri sen vuoksi.?
Monissa kulttuureissa pussaillaan ihan eri malliin kuin täällä. tosin ne on tervehtimis suudelmia, mutta ei niistä tarvi meteliä nostaa.
Mukavaa kesää:))))- joskus janottaa
Näkiö ne ystävät sitten sinun suutelevan toista miestä ?
Ja jos hekin olivat ööverkännänneet niin tuskimpa kukaan alkaa
moralisoimaan ketään tuossa tilanteessa, jokaisella on siitä oma henkilökohtainen morkkiksensa ja sitä ei sitten tiedä mitä muuta on tapahtunut niissä porukoissa.
Älä ole huolissaan, se kännisekoilu on ihan yleistä, paljon pahempaakin on tapahtunut ja menty paljon pidemmälle.
Pääasia nyt että olet saanut sen tärkeimmän asian selvitettyä- välit miehesi kanssa.
Jos ne ystävät ovat tiukkapipoja ja mielestään oikeutettuja tuomitsemaan sinua yhden erheen takia niin onko he ystäviä ollenkaan ?
Reilu ystävä tulisi sanomaan vaan että höm , haluatko jutella asiasta ja jos et niin silti on kaverisi.
Usko pois- jokaiselle sattuu ja tapahtuu, useimmat näistä jutuista peitellään ja niitä vain hävetään omassa päässänsä.
Kyllä se asia aikanaa unohtuu ja veikkaan että ystäväsikin ovat tähän mennessä olleet kiinni omissa elämisään eikä pelkästään vatvomassa tämmöstä pikkumokaa, joita sattuu ihan jokaiselle.
Tummoinen vaan lähinnä muistuttaa siitä mitä sitä on itse tullut
toilailtua... veikkaan että hiljaisuus tulee siitä.
Rohkeasti eläkää vain eteenpäin ja tsemppiä teille - sirpaleena_taas
mä häpeän koko asiaa syvästi.
Se oli suudelma, tavallinen suudelma, joka ei merkinnyt mitään kummallekaan, kyseessä oli kaverini ja kyseessä oli kaverisuudelma. En mennyt sen pidemmälle, eikä sillä hetkellä kyllä juolahtanut mieleen että haluaisin jonkun muun kanssa sänkyyn. Intohimotonta.
Puhuin tämän kaverin kanssa tapahtuneesta ja ennen kuin ehdin suuni avata, hän sanoi että hänelle se oli vain kaverillista, ei mitään muuta. Mikäs siinä, asiat ovat hänen kanssaan sujut. Hän toivoo, että asiat järjestyy. Hän puhui myös mieheni kanssa ja saivat selvitettyä heidän väliset välit.
vaikeaa, mutta on kannettava teostaan vastuu kuten aikuisen pitää. - Hra anonyymi
Sanoit ettei merkannut mtn kummallekaan, miksi sitten SUUTELITTE? Nimitit sitä myös kaverisuudelmaksi, eihän siinä sitten mtn niin pahaa ole, jos selitit miehellesi että sulla tapana joskus PUSSATA kaveria, ilman mtn intohimoa. Toki näistäkin hyvä sopia yhdessä kumppanin kanssa kun pelisääntöjä luodaan.
Epäilen kuitenkin, ettei kyseessä ollut aitoa oikea kaverispusu. Suomen kulttuurissa näitä muutenkaan oikein harrasteta. - Nainen_33
Kyseessä on vaan suutelu, joten älä turhaan stressaa siitä. Eri asia olisi, jos olisit mennyt sänkyyn ja harrastanut seksiä. Fakta on se, että olit humalassa ja suutelit nousuhumalassa toista eli ei kukaan sinusta mitään pahaa ajattele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298