Sadismia?

mern__??

Olen alkanut miettiä, että onko mieheni käytöksen takana sadistinen luonteenpiirre. Hän tietyissä tilanteissa käyttäytyy minusta hyvin loukkaavasti ja epäarvostavasti minua kohtaan. Saatan kertoa jotain ja sivusilmästä näen, että hän yhtäkkiä irvistelee ja matkii puhettani kielteisesti (aivan kuin murrosikäinen tekee äidilleen). Omia sukulaisiaan kohtaan hän käyttäytyy arvostaen ja kunnioittaen. Kuuntelee äitiään kärsivällisesti ja keskustelee innokkaasti (aihe oli sama), mutta kun minä puhuin asiasta ja omista kokemuksistani, niin ei kiinnostanut ja alkoi irvailemaan (aika outoa). Myös esimerkiksi yhtäkkiä tulla viereeni (kun olin tekemässä jotain) ja vaatia että nyt tältä paikalta lähdetään etsimään jotain kadonnutta esinettä. Siis kirjaimellisesti sekä äänensävykllään että fyysisellä elekielellään määrää aikuisen naisen että ny keskeytät mitä ikinä teetkin ja etsimme sen tässä paikassa. Esine löytyi juuri siitä, mistä kehotin häntä katsomaan, aivan helposti.

Olen jotenkin väsynyt jatkuvaan pahoittuneeseen mieleeni. Kun seuraan hänen käytöstään muita kohtaan, tajuan, että hän ikään kuin projisoi minuun kielteisyytensä, ja kysymys ei ole asiasta, vaan minä olen se, jota hän "potkii" ja jolle vastataan tiuskaisten niin, että toisetkin katsovat. Ei koskaan käyttäydy omille läheisilleen näin. Olen vasta nyt alkanut tajuta, että hänen on pakko olla tietoinen tavastaan kohdella minua. Nyt minulla herää kysymys, että onko kysymys sadistisesta luonteesta. Hän tarvitsee lähelleen tai lähipiirissään jonkun henkilön, jota potkii päähän, niin sanotusti? Kysymys ei ole siis lievästä ärtyisyydestä läheistä kohtaan, vaan aivan selvää loukkaavaa ja epäkunnioittavaa käytöstä. Edes lasta ei määräiilä ja komennella noin. Saatikka sitten irvistellä ja osoiteta, että ole hiljaa, ei kiinnosta.

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

ei tuo ole sadismia vaan puhdasta itsekkyyttä

• mies kanssa

Joko tykkäät siitä tai et. Joko olet sen miehen kanssa tai et. sinä päätät

• täydenkuun tyttö

noin se piina alkaa.
      Henkisellä väkivallalla, vallankäytön tarve miehellä kasvaa samalla sinä kutistat itsesi ulos tunteistasi.
      Älä ihmeessä jää, se loppuu vain jos lähdet, usko mua,
      olen sellasen h......n läpikäynyt ettet usko.
      Mitä lyhyemmän ajan hän sinua mitätöi, sen paremmin saat taas itsesi kasaan.

• Niin on

Yleensä tulee mitätöidyksi jos itse ensin yrittää toisen hartijoille, se kannattaa ottaa huomioon. Kot kot kot kot.... Naiset itsekkyydessään eivät koskaan huomaa sitä tosiasiaa että omalla käytöksellään aiheuttavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe