Näin hänet vähän aikaa sitten työnsä ääressä... ja wau mikä hemmo. Tietääkö joku enemmän tästä hemmosta? Onko suomalainen ja mikä lie ristimänimi? Kiitollisuudella odottaen?
Selecta Andor
Chandrus
1
1644
Vastaukset
- reepokki
Selecta Andor A.k.a = Antti Korhonen ! Kyllä kyllä täysin suomalainen kaveri muistaakseni jopa ellen täysin valehtele niin oikeustieteidenmaisteri :) Jukkapojan "hovi" selektori tiskipekan muuttaessa brasiliaan. Andor pitää muistaakseni joka kuukautista klubia helsingissä cafe mascotissa :) Itse arvostan näitä suomalaisia Dj / Selektoreita MM : Bommitommi , Resupekka , Andor ja Vg erittäin paljon.. Toivottavasti tekin !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386