sen sanon,et vaik mie oon tumma

niin voin mie silti olla ihan mukava, paino sanalle "voin!"

12

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon tumma-sanan merkitys on aika monisyinen. Etkä sinä ole ihan kärkipäässä miettiessäni ihmisiä, joita kuvailisin sanalla tumma.

Mites on, ajattelitko olla mukava?

• jos miut kuvattais takaa niin et näkyy pohkeet niin kukaan ei epäilis etteikö kyseessä olis pohjoismaalainen.

• Minust

sie vaikutat mukavalta, vai siul onkin pieni vehje.

• niin eikö olekkin ihme ja lisäksi tuon vaurautta tänne

• zisel

Ja sen mä sanon että sä olet valkoinen aave verrattuna mun veljeen joka on raksa-duunissa ulkona kaiket päivät. Se on ihan tummanruskea iholtaan, sen silmät on tummanruskeat ja tukka (se ajelee aina kaljuksi) on melkein musta. Ihan oikeesti monte, sä olet PALJON vaaleampi kuin mun veli.

• Joo mutta

Eihän se ihonväri ratkase. On niitä mustia albiinojakin, eikä mustalaisetkaan kovin mustilta näytä, päinvastoin. Monte on kai latino, tai mistäs vi-tust minä tiiän. Keltanen, punanen, ruskea, valkonen, musta, eiks ne siin ollu?

• Henkistä laatua:.!1%
        Joo mutta kirjoitti:

Eihän se ihonväri ratkase. On niitä mustia albiinojakin, eikä mustalaisetkaan kovin mustilta näytä, päinvastoin. Monte on kai latino, tai mistäs vi-tust minä tiiän. Keltanen, punanen, ruskea, valkonen, musta, eiks ne siin ollu?

.

tässä tapauksessa tummuus on lähinnä henkistä laatua

.

• Et voi - ihon väri kertoo suoraan ihmisen mukavuudesta. Lähde: Konkistadorien matkailuopas.

• frost-free

mie uskon kyllä sen!

• "Tumma" sanalla yleensä tarkoitetaan mustalaisia, ts. romaneja, kuten itse tahtovat itseään nimitettävän, mutta mannejahan ne on kuitenkin, eli mieluisti vaihda sanaa, jolla kuvaat itseäsi. Liikaa negatiivista painotaakkaa moisella:(

• ok moreno sit

• hai ootsiekii

kaaleita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7294
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3157
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2219
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1767
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1391
    Aihe