niin voin mie silti olla ihan mukava, paino sanalle "voin!"
sen sanon,et vaik mie oon tumma
12
74
Vastaukset
Tuon tumma-sanan merkitys on aika monisyinen. Etkä sinä ole ihan kärkipäässä miettiessäni ihmisiä, joita kuvailisin sanalla tumma.
Mites on, ajattelitko olla mukava?jos miut kuvattais takaa niin et näkyy pohkeet niin kukaan ei epäilis etteikö kyseessä olis pohjoismaalainen.
- Minust
sie vaikutat mukavalta, vai siul onkin pieni vehje.
- zisel
Ja sen mä sanon että sä olet valkoinen aave verrattuna mun veljeen joka on raksa-duunissa ulkona kaiket päivät. Se on ihan tummanruskea iholtaan, sen silmät on tummanruskeat ja tukka (se ajelee aina kaljuksi) on melkein musta. Ihan oikeesti monte, sä olet PALJON vaaleampi kuin mun veli.
- Joo mutta
Eihän se ihonväri ratkase. On niitä mustia albiinojakin, eikä mustalaisetkaan kovin mustilta näytä, päinvastoin. Monte on kai latino, tai mistäs vi-tust minä tiiän. Keltanen, punanen, ruskea, valkonen, musta, eiks ne siin ollu?
- Henkistä laatua:.!1%
Joo mutta kirjoitti:
Eihän se ihonväri ratkase. On niitä mustia albiinojakin, eikä mustalaisetkaan kovin mustilta näytä, päinvastoin. Monte on kai latino, tai mistäs vi-tust minä tiiän. Keltanen, punanen, ruskea, valkonen, musta, eiks ne siin ollu?
.
tässä tapauksessa tummuus on lähinnä henkistä laatua
.
Et voi - ihon väri kertoo suoraan ihmisen mukavuudesta. Lähde: Konkistadorien matkailuopas.
- frost-free
mie uskon kyllä sen!
"Tumma" sanalla yleensä tarkoitetaan mustalaisia, ts. romaneja, kuten itse tahtovat itseään nimitettävän, mutta mannejahan ne on kuitenkin, eli mieluisti vaihda sanaa, jolla kuvaat itseäsi. Liikaa negatiivista painotaakkaa moisella:(
- hai ootsiekii
kaaleita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492199
- 1211495
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371299Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671224Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401200IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31191- 1411179
- 491129
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1611076- 701014