niin voin mie silti olla ihan mukava, paino sanalle "voin!"
sen sanon,et vaik mie oon tumma
12
55
Vastaukset
Tuon tumma-sanan merkitys on aika monisyinen. Etkä sinä ole ihan kärkipäässä miettiessäni ihmisiä, joita kuvailisin sanalla tumma.
Mites on, ajattelitko olla mukava?jos miut kuvattais takaa niin et näkyy pohkeet niin kukaan ei epäilis etteikö kyseessä olis pohjoismaalainen.
- Minust
sie vaikutat mukavalta, vai siul onkin pieni vehje.
- zisel
Ja sen mä sanon että sä olet valkoinen aave verrattuna mun veljeen joka on raksa-duunissa ulkona kaiket päivät. Se on ihan tummanruskea iholtaan, sen silmät on tummanruskeat ja tukka (se ajelee aina kaljuksi) on melkein musta. Ihan oikeesti monte, sä olet PALJON vaaleampi kuin mun veli.
- Joo mutta
Eihän se ihonväri ratkase. On niitä mustia albiinojakin, eikä mustalaisetkaan kovin mustilta näytä, päinvastoin. Monte on kai latino, tai mistäs vi-tust minä tiiän. Keltanen, punanen, ruskea, valkonen, musta, eiks ne siin ollu?
- Henkistä laatua:.!1%
Joo mutta kirjoitti:
Eihän se ihonväri ratkase. On niitä mustia albiinojakin, eikä mustalaisetkaan kovin mustilta näytä, päinvastoin. Monte on kai latino, tai mistäs vi-tust minä tiiän. Keltanen, punanen, ruskea, valkonen, musta, eiks ne siin ollu?
.
tässä tapauksessa tummuus on lähinnä henkistä laatua
.
Et voi - ihon väri kertoo suoraan ihmisen mukavuudesta. Lähde: Konkistadorien matkailuopas.
- frost-free
mie uskon kyllä sen!
"Tumma" sanalla yleensä tarkoitetaan mustalaisia, ts. romaneja, kuten itse tahtovat itseään nimitettävän, mutta mannejahan ne on kuitenkin, eli mieluisti vaihda sanaa, jolla kuvaat itseäsi. Liikaa negatiivista painotaakkaa moisella:(
- hai ootsiekii
kaaleita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913157
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462219- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171767- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181391