Hellyys on turhaa?

not happy

Millainen hellyys on 50 suhteessa normaalia? Miesystäväni mielestä on epänormaalia iholle kiinni liimautumista, jos halaa kesken päivän, hipaisee ohikulkiessaan, antaa suukon tai istuu kainaloon katsomaan telkkaria. Sängyssä asiat menevät hänen mielestään liian monimutkaisiksi, jos naisen tarpeet pitää huomioida. Ei ole hyvä asia, jos nainen sängyssä haluaa tulla halatuksi tai tykkää siitä, että mies kuljettaa kättään pitkin naisen hiuksia, kasvoja, niskaa tai selkää tai antaa helliä suukkoja. Miehestä seksin kuuluu olla mutkatonta ja tämmöinen hellyys ei siihen kuulu. Olen hänen mielestään omituinen. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen. Minusta on ihana antaa miehelle asioita, jotka tuottavat hänelle iloa ja tyydytystä; en ole tiukkapipoinen pihtari vaan todellakin avoin ihan kaikelle, mutta tämä hellyysasia on nyt tullut meidän väliin ja sen takia mies nyt sanoo jättävänsä minut. Se tuntuu musertavalta, olen tosi surullinen. Olisi kiva kuulla edes joku ulkopuolisen mielipide asiasta.

5

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JE

Höpö höpö, tottakai pitää antaa hellyydenosoituksia sängyssä pitää halata, hyväillä ja muutenkin osoittaa tunteita, ei mitää suorituksia pelkästään.
      Kyllä minäkin miehenä kaipaan halauksia ja silittelyä ja myös annan niitä rakkaalleni.

• Miesssssssssssssssss

Mulla tuli aikoinaan exän kanssa ero kun tajusin että 70-80v vanhempani halaavat ja koskettelevat toisiaan enemmän kuin minä ja ex.

Vanhemmillani on kyllä hieno suhde. Vaikka heilläkin on omat erimielisyytensä niin silti heillä on se kipinä säilynyt. Sopu tulee aina väittelyn jälkeen. Isäni on jääräpää ja loukkaantuu helposti, äiti taas tietää juuri mistä narusta vetää että isä suuttuu ;-)

Aika vaikeaa löytää sellaista kumppania jonka kanssa olisi samanlainen balanssi asioiden suhteen...

• täydenkuun tyttö

Ei hellyyden osoittamiseen ole yläikärajaa.
      Rajoittunut jäykkis sellainen mies joka ei osaa oattaa saati antaa hellyyttä.
      Kohta huomaa olevansa ulkoruokinnassa!

• Samassa tilanteessa

No mulla on tuollainen miehesi kaltainen NAINEN. Ei halua kosketuksia eikä muutakaan. Silloin harvoin kun nussitaan niin se on tunteetonta pikaköyrintää aina samassa asennossa. En saa antaa suuseksiä vaikka haluaisin.

Aika rakkaudettomassa tilassa tässä eletään.

Vaan enpä taida enää Euroopasta naista löytää ja tuskin kelpaisinkaan enää kenellekään. Suomalaiset naiset kun vaativat isoa munaa jota mulla ei ole tarjota, enkä ajatellut ulkopuolista palkata emäntää viihdyttämään.

• kaalimadon orja

sinulta puuttu siihen tarvittavat taidot, näemmä.

Pyytelet, kun pitäisi ohjailla, jos nainen on kunnolla "huumassa" suostuu vaikka mihin syytä vaan ittees.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe