se auttaa sairaaloiseen hikoiluun, oottakaa vaa ensviikolla näette täysin kuivan monten
nyt löysin avun SALVIA
27
667
Vastaukset
Juotko sitä teenä vai kuinka nautit salviaa?
- vara-monte
Polttamalla tietenkin!
"Salvia divinorum aiheuttaa samankaltaisia näköharhoja ja reaktioita kuin LSD. Näihin kuuluvat muun muassa unenomaiset kokemukset, tunnemaailman laajeneminen. Ei-toivottuina vaikutuksina saattaa esiintyä muun muassa pelko- tai paniikkitiloja. Vaikutukset kestävät tyypillisesti muutamasta minuutista kymmeneen minuuttiin" vara-monte kirjoitti:
Polttamalla tietenkin!
"Salvia divinorum aiheuttaa samankaltaisia näköharhoja ja reaktioita kuin LSD. Näihin kuuluvat muun muassa unenomaiset kokemukset, tunnemaailman laajeneminen. Ei-toivottuina vaikutuksina saattaa esiintyä muun muassa pelko- tai paniikkitiloja. Vaikutukset kestävät tyypillisesti muutamasta minuutista kymmeneen minuuttiin"En jää tähän päivystää monten vastausta, mutta sillä vaan että kannattaa pitää siinä sitten taukoja, koska ne parkkihapot kerääntyy ja siinä on sitä Tujonia joka on haitaksi liiallisesti käyettynä.
ei ku etin netistä mikä auttais miun sairaaloiseen hikoiluun ja sieltä löysin salvia.
miul on muutaman vuoden ollu salvisan tippoja joku eksä ol ostanut miulle, mut muistin et se liitty hiuksiin eikä hikoiluun.
nyt testaan heti ku vuodan kuin sika hikeämonte24 kirjoitti:
ei ku etin netistä mikä auttais miun sairaaloiseen hikoiluun ja sieltä löysin salvia.
miul on muutaman vuoden ollu salvisan tippoja joku eksä ol ostanut miulle, mut muistin et se liitty hiuksiin eikä hikoiluun.
nyt testaan heti ku vuodan kuin sika hikeäMä pidän tuota Salvisinia myrkyllisenä käytä sitä vaikka ulkoisesti, siinä on sitä etanolia.
- etanolia?
weawery kirjoitti:
Mä pidän tuota Salvisinia myrkyllisenä käytä sitä vaikka ulkoisesti, siinä on sitä etanolia.
monten lempiherkku
etanolia? kirjoitti:
monten lempiherkku
Älä ivaile siinä, etanoli auttaa kurkkukipuun ja ihohaavoihin.
weawery kirjoitti:
Mä pidän tuota Salvisinia myrkyllisenä käytä sitä vaikka ulkoisesti, siinä on sitä etanolia.
20 tippaa kupilliseen, ei varmana humalluta.
weawery kirjoitti:
En jää tähän päivystää monten vastausta, mutta sillä vaan että kannattaa pitää siinä sitten taukoja, koska ne parkkihapot kerääntyy ja siinä on sitä Tujonia joka on haitaksi liiallisesti käyettynä.
joo toi on totta mut jos käyttäis vaan helteillä
- cs
weawery kirjoitti:
Älä ivaile siinä, etanoli auttaa kurkkukipuun ja ihohaavoihin.
Etanoli=etyyliakoholi C2H5OH eli viinaa
weawery kirjoitti:
perhana hiki lentää vieläkin vaik otin tipat 30 nimuuttia sitten
- 2223
monte24 kirjoitti:
joo toi on totta mut jos käyttäis vaan helteillä
oikein käytettynä salvia auttaa hikoiluun. ota vain selvää oikeasta annostelusta. mielestäni salviaa ei voi käyttää kuin kuuriluonoisesti juuri edelläkin mainittujen sivuvaikutusten takia.
Monte!!!
Älä koskaan intoudu luontaistuotteisiin ottamatta selvää asioista. Rohtomyyjien ainoa tarkoitus on saada rahat pois sun lompakosta.
Syö kaunisti ja kevyesti. Jätä kahvi kupilliseen päivässä. Juo vettä!
Jos jskus himottaa syödä jotain urakalla, niin mieti mitä susta vois puuttua? Itse vetelen välillä pinaattia päivittäin ja rakuunaa kanssa.Niin se on, ja sitten myydään miehille ihania viilentäviä kokovartalon emulsioita.
Niitäkin kannattaa kokeilla.sain salvisan tippapullon exältä lahjaksi, mut jos se oikeesti vähentää hikoilua niin alan juomaan sitä teenä
weawery kirjoitti:
Niin se on, ja sitten myydään miehille ihania viilentäviä kokovartalon emulsioita.
Niitäkin kannattaa kokeilla.En usko siihen. Asian voi helposti testata. Hieroo ihoaan ensin vitosuutteella.. jos varaa on, niin tekee saman satasista.
Jos on laiska ja läski, eikä yhtään välitä, mitä syö, juo ja tekee, niin kuolema korjaa silti.
Hyvinvointi on ajatteluasia. Mut siltikin kuolee.- näytä tissit
maniamaria kirjoitti:
En usko siihen. Asian voi helposti testata. Hieroo ihoaan ensin vitosuutteella.. jos varaa on, niin tekee saman satasista.
Jos on laiska ja läski, eikä yhtään välitä, mitä syö, juo ja tekee, niin kuolema korjaa silti.
Hyvinvointi on ajatteluasia. Mut siltikin kuolee.tai p'illu
- pyykkipoika.
Pyykkipoika olisi ajanut saman asian.
- cs
monte24 kirjoitti:
ei miul niin löysää päänahkaa ole et pieni pyykkipoika siinä kiinni pysyis
Inkkari ovat kautta aikoje kulkeneet ilman paita pahanhajuisen hikoilun vuoksi
se karkoitta pantterita, puumia ja haisunäätiä
kahvi, tupakka ja juopotelu saa kent tahansa hikoilemaan cs kirjoitti:
Inkkari ovat kautta aikoje kulkeneet ilman paita pahanhajuisen hikoilun vuoksi
se karkoitta pantterita, puumia ja haisunäätiä
kahvi, tupakka ja juopotelu saa kent tahansa hikoilemaanjuopottelin viikko sit viimeeksi, tuskin se enää saa hikoilemaan
savisan sai aikaan ainaskin sen että harvinaisen aikaseen alkoi nukuttaa eli puolenyön tienoilla ja yllättävän pitkääkin nukuin lähes 9 tuntia, hikoilusta en ossaa vielä sanoa mitään ku toi helle loppu eikä sisällä ole kuin 26 lämpöä
- hyvä lääke
Mulla on salviaa mausteena. Menee hyvin liharuokien ja sieniruokien kanssa. Paljon sitä ei kannata ruokaan heittää, se maistuu aika vahvalle. :-)
- apteekista
Apteekista saa jotain tököttiä, joka varmasti pitää paikat kuivina. Valitettavasti en muista nimeä. Mutta eräs juttu, minäkin hikoilin aiemmin..onko sulla huono kunto? Itse ainakin olen huomannut, että kun on kunto kohentunut, niin ei hikoile helteelläkään.
tää hikoiluongelma oli jo nuorena alta 20 vuotiaana ku pelasin futista ja kävin juoksemassa pururadalla treenaten enemmän mitä seurani vaati,enkä polttanut silloin tupakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924