Kääntykää homoiksi

kome heome

Jos joku mies ei kerta kaikkiaan saa itselleen naista, hän voisi alkaa homoksi, jotta saisi seksuaaliset halunsa tyydytettyä, Siispä ATM-miehet keskenään kimppaan, kun ei naisia kaikille riitä.

8

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkk889999

Homoksi kait synnytään, mutta vastentahtoisesti ei kukaan mies voi homoksi alkaa, paitsi ehkä näyttelemään homoa kulttuuristen paineiden johdosta. Minä en kyllä usko että oikeasti homoja miehiä paljon missäänkään on. Näin jos homolla tarkoitetaan miestä jolle ei nuori kaunis nainenkaan kelpaisi.

• atmmmmmmmmmmm

Vastentahtoisesti ei kukaan nainen voi myöskään atmmää haluta. Ajatus seksistä atmmän kanssa on yhtä vastenmielinen kuin heteromiehelle ajatus homoseksistä.

• 7777799999999
        atmmmmmmmmmmm kirjoitti:

Vastentahtoisesti ei kukaan nainen voi myöskään atmmää haluta. Ajatus seksistä atmmän kanssa on yhtä vastenmielinen kuin heteromiehelle ajatus homoseksistä.

AT-miehiä on kait monenlaisa ulkonäön suhteen, joskin enemmistö heistä lie vähemmän puleensa vetäviä naisten taholta.

• fgdfgdfg

Ei se onnistu jos ei oo punavihree jo valmiiksi

• gfdgfdgdf

Olen koittanut kääntyä homoksi, koska naisille en yksinkertaisesti kelpaa, mutta haluan kuitenkin rakkautta elämääni. Kerran olen suudellut tanssilattiialla miehen kanssa, mutta ei se ainakaan silloin mitään värinöitä aiheuttanut. Paska elämä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      174
      4857
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3579
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3380
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3359
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2818
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2286
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe