no heitänpä tässä oman stoorini lauantai illastani... olen viwläkin vähän humalassa, eli suokaa anteeksi etukäteen kirjoitusvirheet.
lähdin paikalliseen, mielessäni oli kuunnellaa vähän musaa, ajatella asioita ja nauttia pari lasillista siinä ohessa.
ilta alkoi ihan hyvissä merkeissä, karaokeilta veti naisia puoleensa kuin kärpäspaperi.... toinen toistaan kauniimpia naarasolentoja suorastaan parveili baaritiskillä, seassa oli yksi "tuttukin" lähikaupan kassa, jonka suloisuutta tuskin yksikään mies ei voi olla huomaamatta.
enpä sitten hänelle kuitenkaan mitään sanonut, vaikka toisaalta olisi ollut mukava jutella hänelle ja hänen ystävättärelleen jotakin.
mieleni on kuitenkin musta kuin taivas, ja tuskimpa siitä muutenkaan mitään hyvää olisi seurannutkaan.
päivä alkoi vaihtua jo sunnuntain puolelle, ja aloin suunnistaa ulko-ovea kohti, saavuttuani juna-aseman lähelle alkoikin sitten tapahtua.
nainen kiljui apua, ulkomaalaisen miehen repiessä häntä. Paikalla olleet alkoivat kiinnittää huomiota tähän tilanteeseen.
nainen oli selkeästi pelästynyt, hän sanoi minulle että tuo hakkaa hänet jos hän saa hänet kiinni! ja kyseessä ilmeisesti oli hänen aviomiehensä?
sen verran puutuin tilanteeseen, että ohjasin tuon naisen taksiin ja sanoin sille tyypille että vaimosi ei tällä hetkellä halua sinua mukaansa.
lopputulos oli sellainen että kaveri uskoi lopulta, ja nainen meni tiehensä...
pitkä juttuhan tästä tuli, mutta pointtini on se että ei tässä kaupungin yöelämässä mitään niin hienoa ole...
ja jos teistä joku löytää joskus sellaisen naisen, joka teitä omakseen sanoo. Niin älkää nyt ainakaan tehkö mitään niin tyhmää, kuin tämä tyyppi.
olen puhunut.
lauantai illan huumaa(ko?)
eräs tarina vain
2
70
Vastaukset
- dfasdfs
Ihana, jännittävä, väkivaltainen ja estoton mies. Kotona sitten kiihkeää sovintoseksiä.
- fgdfgdd
perus mamujen sikailua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659