Lähetin yhdelle perheelle viestin, jossa ilmoitin mielenkiinnostani. Tämä oli siis se automaattinen teksti. Perhe vastasi samanlaisella automaattisella viestillä ja ilmoitti olevansa kiinnostunut minusta, mukana tietenkin sähköpostiosoite ja puhelinnumerokin.
Eihän tässä mitään ongelmaa pitäisi olla, siisti juttu jne., mutta kun en nyt millään osaa muotoilla minkäänlaista ensimmäistä sähköpostia. Aupair worldissä on jo minusta itsestäni aika tarkka kuvaus, kuin myös perheestä ja työtehtävistä.
Eli mitä ensimmäiseen sähköpostiin kannattaisi kirjoitella, mitä itse olette kirjoitelleet? Voiko heti alkaa pommittelemaan tarkemmilla ja jotenkin... yksityiskohtaisilla kysymyksillä? Vai mitä apua! Vähän kokeneiden vinkkejä kaipailisin ;) !
Aupair World ja viestittely perheiden kanssa
3
240
Vastaukset
- Poppis91
Mä ainakin kirjoittelin että olen kiinnostunut teidän perheestä ja sit tarjoutunut vastaamaan lisäkysymyksiis. Loppupelissä mikään näistä ei sit ollutkaan se mun perhe, vaan se mulle tarkoitettu perhe laittoi mulle ihan pitkän kirjeen sähköpostiin suoraan, ilman niitä automaatti juttuja. Nyt on sitten lähtö 24.8 Cambridgeen, Englantiin! Kirjoita vaan mikä tuntuu hyvältä ja seuraa vaistojasi.
- Alise*
Jep,
mäkin laitoin vaan ekassa viestissä jotain siitä, kuinka perhe vaikuttaa tosi mukavalta ja olisin kiinnostunut au pairin paikasta ja kuulemaan siihen liittyen lisää. Sitten laitoin muutaman laajemman kysymyksen (jos nyt jotain erikoista teki mieli juuri tältä perheeltä kysyä) ja että toivon heidän olevan minuun yhteydessä pian mikäli he eivät ole vielä au pairia löytäneet.
Ainakin mun tapauksessa perheet on ollu tosi aktiivisia ja on ollut helppo kysyä kysymyksiä ja olla yhteydessä ylipäätään. Ja kyllä juuri kuten edellinen sanoi niin aika pian niitten viestien ja sen mukaan mitä perhe itsestään kertoo saa kuvan siitä että onko se sellainen perhe mitä itse etsii vai ei. - iitu_lontoo
Olen miettinyt että itse sain hyvinkin laajan informaation perheestä ja työtehtävistä yms. niin mitä vielä kaiken tuon infon jälkeen uskaltaisi kysyä?
Se että itsestäni tuntuu siltä etten vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta jos en kysele heistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse143832SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2303768Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575451645- 361593
- 321491
- 921433