Muuttunut suhde?

Hei! Ymmärrän kyllä minkälaisia vastauksia tänne tulee. Olen ollut kihlattuni kanssa melkein 2 vuotta yhdessä. Kuitenkin suhteessamme alkoi tulla ikäviä puolia. Mieheni ei ole ollut ikinä väkivaltainen, mutta sitten hän muutttui kun riidat kävivät jotenkin hänen hermoilleen liikaa. Eihän koskaan nyrkillä lyönyt mutta on ottanut pari kertaa käsillä otteen ommistani ja painanut kynsillään minua. Viime kuussa kävi niin että hän ensimmäistä kertaa rupesi räyhämään minulle eikä suostunut rauhoiuttmaan. Hän ei käynyt päälleni vaan mesosi koko ajan. Menimme hänen äidilleen yöksi mutta hän ei rauhoittunut. Sitten lähdin sieltä mutta juttelin hänen äitinsä kanssa. Hän ehdotti että voin hakea lähestymiskieltoa. En hakenut koska ei ollut tarvis emme pitäneet vähään aikaan yhetyttä ja sitten taasimme taas. Puhuimme ja hän ymmmärsi että oli tehnyt väärin ja tiesi että ensi kerralla tulee lähestymiskielto jne. Olemmee kuitenkin molemmat nyt muuttuneet tapahtuneen jälkeen ja tiedämme ettei se ole terevttä. Olemme vielä nuoria ja rakastamme toisiamme. Perheeni ei hyväksy häntä tai oikeastaan he eivät ole ikinä hyväksyneet häntä. Tiedän, että heillä on syynsä, mutta en minä halua luovuttaa vaan haluan puhua näistä asioista ja saada apua. Olemme yhdessä ja hän tietää ettei ole oikea tapa kommunikoida räyhäämällä ja kynsiä upottamalla ihooni. Minä olen sitä mieltä, että apua hakemalla asiat järjestyvät, vaikka muu kuin mieheni ja minä uskoisimme siihen eikä kukaan muu. Hän tietää, että se ei ole ollut minun vikani vaan hänessä itsesään on vikaa. Tiedän, myös ettei muuttuminen taphdu hetkessä. Muutosta on silti tapahtunut kun hän tajusi että nyt oikeasti on joku pielessä. Onko muilla mitään kokemusta siitä että toinen on hakenut apua väkivaltaisuuteensa ja muuttunut?

2

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja sulle

Olet ihme pönttöaivo!
      Kuvittelet vain rakastavas!
      Ota ero siitä jätkästä heti!
      Jos et ota, turha itkeä jälkeenpäin!

• välit poikki vaan!

Aida hei!
      Katoin sun profiilia, sähän olet ihan pentu! Sun vanhemmat ovat oikeessa, ne on paljon viisaampia! Älä missään tapauksessa seurustele tuollaisen idiootin kanssa, se muuttuu ajan myötä aina vaan hullummaksi, ei varmasti parempaan suuntaan! Hullu jätkä se on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe