Slow life, degrowth ja downgrading ovat avainsanoja :-)
Joutilasta elämää vietän
10
107
Vastaukset
- .........
Slow life, degrowth ja downgrading ovat luusereiden avainsanoja.
- Älyn haamu
Niin ovat myös paskaduuni, 1800 e/kk, ammattikoulu, oppisopimus jne....
- xcghs adgadf
Älyn haamu kirjoitti:
Todennäköisesti lopulta kuolet pois yksinäisenä ja katkeroituneena vanhana poikana.
Voit toki nopeuttaa lähtöäsi ihan itse jos et pysty sopeutumaan tähän tosiasiaan.
Enjoy!!!!! - nono..
xcghs adgadf kirjoitti:
Todennäköisesti lopulta kuolet pois yksinäisenä ja katkeroituneena vanhana poikana.
Voit toki nopeuttaa lähtöäsi ihan itse jos et pysty sopeutumaan tähän tosiasiaan.
Enjoy!!!!!Kyllähän jotkut valitsevat loppuelämän sinkkuuden vapaaehtoisesti, esim. Pitkän suhteen kaaduttua tai sitten munkit luostareissa. Millä sen selität, meneekö heillä jokin parisuhteen edelle?
- ........
Älyn haamu kirjoitti:
Siinäkö ovat vaihtoehtosi?
- kuningas_
No ei todellakaan ole. Degrowthiin kai se on tän pallon kohta pakko kallistua.
- Älyn haamu
jutellaan
- Lutkittelua kehiin!
Olet kovin hiljaa tänään?
- Älyn haamu
Alkaa tympiä tää palsta.
- heh-he
Älyn haamu kirjoitti:
Alkaa tympiä tää palsta.
No jo on aikakin. Aika pitkään oletkin viihtynyt täällä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1154910Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293553No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241394- 141242
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221067