Naiset ovat aina vihanneet minua. En haluaisi vihata naisia, mutta ilmeisesti minun on pakko. Miksi minun täytyisi pitää naisia millään tavalla siedettävinä, kun itse saan heiltä pelkkää vihaa osakseni.
Päätin alkaa vihata naisia
17
162
Vastaukset
- FF
Kaikin mokomin, itsehän siitä vain kärsit. Viha on kuluttava tunne, vie paljon energiaa mukavilta asioilta,mutta anna mennä.
- h2g6
Viha vie huomattavasti vähemmän energiaa, kuin nöyryytettynä olemisen tunne.
Nyt voin huoletta vihata jokaista vastaan tulevaa naista. - k4k3f
Turha tuollaista pskaa on tähän ketjuun tunkea. Minä vihaan naisia ja toivon heille kovia takaiskuja elämässään, mutta en minä naista tappaisi. Tosin en mitään lokkiakaan, vaikka lokkeja vihaankin.
- t4wttqawtwa
Arvaa mitä? Ketään ei kiinnosta.
- jh3f
Vähän kuitenkin kiinnosti, kun ketjun avasit ja jopa kommentoit siihen.
Sama kuin "En mä oikeastaan koskaan katso TV:tä, uutisia ja mielenkiintoisia dokumentteja joskus!" - -------
jh3f kirjoitti:
Vähän kuitenkin kiinnosti, kun ketjun avasit ja jopa kommentoit siihen.
Sama kuin "En mä oikeastaan koskaan katso TV:tä, uutisia ja mielenkiintoisia dokumentteja joskus!"Niinkö? Minä katson yleensä Teemalta elokuvia ja dokkareita. Harvemmin muita kanavia.
Ja rakastan naisia. Naiset on ihania.
- m3b3w
Kiinnosti vielä senkin verran, että jaksoit kirjoittaa jatkokommentinkin? Ihanaa.
Naiset ovat aika paljon vähemmän ihania miehille, joita vihaavat.- Nryhh
Naiset harvoin vihaavat ketään ilman syytä. On eri asia vihata jotain, kun olla kiinnostumatta jostakin. Valtaosalle naisia olet luultavasti merkityksetön, eikä monikaan jaksa vihata ihmistä, jota ei edes tunne.
Miten se naisten viha tulee ilmi?
- j2cv5
Suorana vihana.
Mm. selän takana nauraminen sattuu aika rankasti. Omien lähteitteni ansiosta tiedän mitä minusta puhutaan. Humalassa "kuiskuttelu" kaverin kanssa, vaikka kahden metrin päästä kuulen täysin selvästi minä minusta puhutaan. Humalassa on solvattu myös ihan suoraankin.
Tällaisia kokemuksia siis ihan aikuisiällä, en edes jaksa alkaa kertoa teiniajan kokemuksista. - ...fffff..........
No ompa uutta, lisää köpöjä tälle palstalle..
- turpea jänis
Oikea päätös, mutta naisissakin on eroja. Kannattaa vihata niitä itse rakkaita niskojensa nakkelijoita, pissiksiä ja suosittuja kaunottaria joilla on aina paljon miesihailijoita ja rakastajia. Ne h.uorat pilkkaa ja halveksii alemman tason miehiä koko olemuksellaan. Monasti ATM joutuu pelkäämään että nää horot pyytää bodaripoikakavereitaan hakkaamaan tai kiusaamaan ATM:ää.
- lottamari<3
Sillä on Herpes siksi se vihaa naisia, sitä ei voi auttaa. Kohta sen manifestista voidaan lukea, mitä kaikkea herpes saa sen vihaamaan, ajattelemaan ja tekemään.
- trhrehth
Naisilla on sellainen tapa että he pitää lähes kaikia miehiä k-päinä ja vihaa miehiä, mutta ne muutamat onkin sitten ok kun tutustuu paremmin...
Miksi miesten täytyisi tykätä kaikista naisista, hölmöistä ja k-päisistä pelkän sukupuolen perusteella? Tämä on just naisten nostamista jalustalle... - ....................
Onko humalassa kuiskuttelu tai ääneen kommentoiminen, tai tällaisen käytöksen kohteeksi joutuminen, jotenkin sukupuolisidonnaista? Enpä ole huomannut. Jos aloitteentekijä olisikin nainen, niin kyllä ne seurueessa olevat miehet yhtä ahnaasti kuuntelevat. Etkö voisi jättää asiaa omaan arvoonsa, kun kyseessä kuitenkin on roskaväen tyyli elää? Tuskin viihtyisit siinä seurassa kuitenkaan kovin pitkään, on se niin kompleksista touhua.
- lonerboy
Minä rakastan naisia, mutta naiset eivät rakasta minua.
- Single woman
Se on kai ihan tutkittukin Britanniassa, että miehet tosiasiassa juoruilee työkavereistaan jne ihan yhtä paljon kuin naisetkin.
Jäin oikein miettimään, että montako ihmistä vihaan. Kun oikein mietin ja mietin, niin en keksi ketään, joka olisi vihaamisen arvoinen. Ex-miestäni vihasin, mutta hän on kuitenkin lasteni isä, joten koska rakastan lapsiani enemmän kuin ketään muuta, niin on parempaa olla asiallisissa väleissä kuin tuhlata energiaa vihaamiseen. Tällä hetkellä ex-mieheni on aika lailla yhdentekevä ihminen minulle muutoin.
Viha kuluttaa energiaa. Olen todennut, että elämä on paljon mukavampaa, kuin käyttää energiaansa sellaisten tunteiden etsimiseen, jotka aiheuttaa itselle hyvää oloa kuin että takertuu negatiivisiin tunteisiin kuten katkeruus, kateus, mustasukkaisuus, viha, pelko ja vaikkapa itsetuhoiset ajatukset. On olemassa paljon ihmisiä, jotka kohtelevat lähimmäisiään huonosti. Esimerkiksi kaupassa tai bussissa joku saattaa haistatella, mutta olen aina ajatellut, että sellaisella ihmisellä on oma elämä niin retuperällä, että hän ei kykene edes julkisilla paikoilla käyttäytymään asiallisesti. Eihän sellaista henkilöä voi kuin korkeintaan sääliä tai halveksia.
Jostakin syystä nykyään on paljon sellaista ajattelutapaa, että negatiiviset asiat on aina jonkun muun syytä, mutta syytä ei ole ikinä omassa itsessä. En minäkään ole löytänyt moneen vuoteen miestä, mutta en minä siitä miehiä syytä. Varmasti minussa on jotakin vikaa, kun en miehille kelpaa. - kuningas_
no sun äitisikin on nainen, vihaatko häntä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949