Aforismi

Kukkomies.

*Kukkomiehen logiikkaa: murhaaja ei ole syyllinen vaan uhri*

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkomiehelle

osui ja upposi...kuin se kirjottelee niin höpön höpöä ???

• Kukkomies.

Aforismi

*Kukkomiehen mielestä rikolliset kuuluisi vapauttaa ja syyttömät lukita vankilaan*

• kukkomiehelle
        Kukkomies. kirjoitti:

Aforismi

*Kukkomiehen mielestä rikolliset kuuluisi vapauttaa ja syyttömät lukita vankilaan*

joo ja kaikki hyvät ihmiset on pahoja ja pahat hyviä.....koska hyvät ei ole tarpeeks auttaneet pahoja....

• Murhaaja on ihminen jolla on lähtökohdat. On liian yksinkertaistavaa sanoa että "murhaaja on syyllinen" koska lähtökohdat - jotka eivät ole tuo ihmienen itse - ovat osa sitä prosessia.

Uhri on uhri, siitä ei päästä minnekään. Mutta onko yhteisö uhri vai tekijä?

Minä väitän että yhteisö on enemmän tekijä kuin uhri, vaikka yhteisö asettuukin uhrin rooliin koittaessaan vähätellä merkitystään tapahtumissa. Samasta syystä koitetaan - kun yhteisön roolia aletaan määritellä - syytellä jotain yksittäisiä viranomaisia vaikka itse sairaus elää yhteisön mädässä sielussa.

Minä uhmaan yhteisön uhrimentaliteettia ja näytän toisen puolen.

Teen tämän vaikka joudunkin puukotamaan sisäsyntyistä moraalitunnetta toistuvasti ja siksi ärsytän aivan viusti. Olen valmis uhriutumaan oikeudentunnollenne milloin tahansa näyttääkseni yhtesön pimeän sydämen ja sen liitännäisyyden kaikkeen siihen mitä murhaajat tekevät!

Kun rikollinen tappaa kännissä, on sen viinan hänelle myynyt yhteiskunta ja me tekopyhästi hurskastelemme että "eiväthän muutkaan...".

Silti tiedämme ihan tasan tarkkaan että väkivallan riski lisääntyy erittäin paljon humalaassa ja samalle korjaamme verorahoja siitä paskasta.

Koittakaa kiemurrella saatanan käärmeet kun oikeus ja totuus tulee julki.

• Kukkomies.

Aforismi

*eli jos ajan kännissä jonkun yli, niin syyllinen en ole minä vaan Alko?*

• Et vaan
        Kukkomies. kirjoitti:

Aforismi

auton sulle myynyt kauppias.

• Kukkomies.
        Et vaan kirjoitti:

auton sulle myynyt kauppias.

Aforismi

*lol*

• cs
        Kukkomies. kirjoitti:

Aforismi

*lol*

Saudeissa on kolarin syyllinen ulkomaalainen

koska "kolaria ei olisi tullutkaan, ellei se ulkomaalainen olisi tullut maahan"

• Kukkomies. kirjoitti:

Aforismi

Jos ajat kännissä jonkun yli olet sellaisen aineen vaikutuksen alaisena joka vähentää harkintakykyä. Koska ytheisö tietää että harkintakyky vähenee alkoholin vaikutuksen alaisena niin miksi kuitenkin itsensä tyhmentäminen - joka tunnetusti on riskikäyttäytymistä lisäävä asia - on täysin OK?

Tämä on sen olettamista että humalassa oleva ihminen pystyy täysivaltaiseen päätäntään - JOKA EI PIDÄ PAIKKAANSA.

Humalaiset ovat idiootteja ja me tiedämme tämän. Jos jätämme asian humalaisen vastuulle ON KAALIMAAN VARTIJANA PUKKI.

Mutta tätähän ei suostuta ajattelemaan koska se on äkkiä omista pikku ryyppäämisoikeuksista pois.

• kiitos ja hyvää joul

keksi joku oma nimi vatipää vammainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe