Inssejä?

Tahtos sellasen

Miltä deittisivustolta löytyy kolmekymppisiä insinöörimiehiä?

29

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ha ha hyvä yritys

Ei sinun tarvi mennä mihinkään sivustolle, katsot vaan peiliin.

• on heitä....

Tiedän ainakin kaksi vapaata inssimiestä, mutta he ovat jo 55 , toinen työtön ja toinen sairaseläkkeellä, sekä kolmas 40 inssi, joka mt-eläkkeellä....kaikki tummia, komeita miehiä....

• inssilude

Minä tiedän pari vapaata inssimiestä. Toinen on helmaheikki ja tylsimys. Toinen on minun, joten näpit irti. Siis toivomukseni on, ettei hän kovin kauan ole enää 'vapaa'. Ei kyllä ole tarkoitus häntä liekaankaan sitoa, vaikka noin soman haluaisi pitää varmasti turvassa ja kotona.

• huu lehmät lentää

Aloitus keksastu paska, ei kukaan ole noin rajoittunut.

• ha ha hyvä yritys

Joo insinörtiltä säälittävä yritys kohottaa egoa ja markkina-arvoa mainostamalla juuri itseään. Tällasista tyypeistä oli juttua yhdessä englanninkielisessä deittiforumissa - yritän löytää linkin.

• ap
        ha ha hyvä yritys kirjoitti:

Joo insinörtiltä säälittävä yritys kohottaa egoa ja markkina-arvoa mainostamalla juuri itseään. Tällasista tyypeistä oli juttua yhdessä englanninkielisessä deittiforumissa - yritän löytää linkin.

Mä oon ihan tosissani. Tiedän, mitä haluan. Valitettavasti vaan kaikki inssit, jotka tunnen, on varattuja.

• ------???
        ap kirjoitti:

Mä oon ihan tosissani. Tiedän, mitä haluan. Valitettavasti vaan kaikki inssit, jotka tunnen, on varattuja.

Mihin sinä juuri inssin tarttet ? Täytyy olla höhlä joka vastaa tuollaiseen
        vaatimuksen omaavalle. Kaikkea sitä kuulee, tai siis lukee parenmminkin...

• Mikä meissä kiehtoo?

No tässä on yksi 33v vapaa DI pk-seudulta. En tosin tiedä, olisinko sellainen jota etsit. Miksi haluaisit insinöörimiehen? Millaisia luulet heidän olevan?

Hieman ihmetyttää, että miksi kukaan etsisi tietyn koulutuksen suorittanutta miestä, mutta etsiihän jotkut naiset nimenomaan duunaria.

• oha meetä tiällä

Tiällä toenen, savolaisinsnyör vappaalla jalalla vielä liikkuu Kuopijon suunnalla..

• ja mitä viellä

No halloota halloo....Varmaankin tuo insinööri titteli saa pulssin väpättämään.
      Eihän sillä mitä tekee työkseen pitäs, siis pitäs olla mitään väliä,
      mutta kyllä se toisille on turhan kova pala purtavaksi.

• ins logiikka

En tiedä, mutta minäkin haluaisin inssimiehen. Ikää saisi ola n. 40v.

; )

• yhyynyyh

Voi räkä teidän kanssa.

• ap

Mikäkö insseissä kiehtoo? Siisti, huoliteltu ulkoinen olemus, itsevarmuus, kohteliaat käytöstavat, fiksu ulosanti, keskustelutaito, kuiva huumori, putkiaivot, vain muutamia mainitakseni. Lista ei kyllä koske kaikkia inssejä, mutta suurinta osaa niistä, jotka mä tunnen (niitä on enemmän kun kaks). Onhan nyt inssi ihan muuta toista kun hikinen putkimies tai öljynen autonasentaja.

• fgfdddgd

No miten tasokas sinä itse olet insinöörille?

• ap
        fgfdddgd kirjoitti:

No miten tasokas sinä itse olet insinöörille?

Insinööri osaa päättää ihan itse, olenko tarpeeksi tasokas hänelle, ei ole minun tehtäväni sitä arvioida.

• sir_von_baughen
        ap kirjoitti:

Insinööri osaa päättää ihan itse, olenko tarpeeksi tasokas hänelle, ei ole minun tehtäväni sitä arvioida.

"Insinööri osaa päättää ihan itse, olenko tarpeeksi tasokas hänelle, ei ole minun tehtäväni sitä arvioida."

Fiksu nainen.Jättää kaiken aivotyön miehelle kun ei itse kykene siihen.

Se inssi ottaa kato susta sitten mitat,laskee niiden suhteita toisiinsa ja miettii mitkä kohdat on liian löysiä,vaatii kunnostusta/muutostöitä.Sen jälkeen piirtää cadillä susta kuvan ja kertoo mitä kohtia tulee vahvistaa jotta "rakelma" kestää seuraavat 40 vuotta kasassa.
        Tämän jälkeen seuraa kohteessa vahvistus ja muutostyöt joista insinööri hyväksyy jokaisen vaiheen viralliseen pöytäkirjaan.
        Lopulta,kaikkien vaiheiden jälkeen insinööri voi ihastella omaa luomustaan ja antaa käyttöönottoluvan.
        Ja kas näääin,olet saanut "pienellä" vaivalla itsellesi oman insinöörin.

• niin ottaisit, jos

Niin osaakin, siksi heitä ei kaikki saakaan...:))) Vaan minullapas on insinööri omana...::))

• DI, IT-alalla...

Mistä päin nyt tuuli puhaltaa ?

Miksi juuri inssejä ? Eikös insinöörit ja diplomi-insinöörit, varsinkin IT-alalla työskentelevät nörtit ole pahinta saastaa, mitä maailma voi päällään kantaa, mikäli on tämän palstan puheisiin uskominen ?!

• ____79

Mistähän sitä löytäisi inssimiehestä kiinnostuneen naisen?

• en ottais enää

En ottais, en enää....Vieraita, jopa maksullisia naisia, runsasta alkon käyttöä "collegojen""kanssa...Viimein potkut työstään.....Viinaa, naisia,kosteita illanviettoja..."munalla ei ole naista."..siinä sitä inssi-logiikkaa..

• DI, IT-alalla...
        en ottais enää kirjoitti:

En ottais, en enää....Vieraita, jopa maksullisia naisia, runsasta alkon käyttöä "collegojen""kanssa...Viimein potkut työstään.....Viinaa, naisia,kosteita illanviettoja..."munalla ei ole naista."..siinä sitä inssi-logiikkaa..

Puhutko nyt itsestäsi vai muista ihmisistä ? Kyllä se vain on niin, että ihmisen on turha ruikuttaa, jos ei osaa valita itselleen edes oikeaa kumppania...

• it-alalla....

Eikös di-ymmärrä lukemaansa...:))

• 8+9

Mun työkavereista n. 100 on inssejä ja kyllä löytyy joka lähtöön. Ei välttämättä mitään ruudinkeksijöitä mutta ehkä helppoja vietäviä. Vähän naurattaa toi "kohteliaat käytöstavat, fiksu ulosanti, hyvät keskustelutaidot..." mitenköhän näitä tuossa koulutuksessa opetetaan? Itsevarmuus kyllä juu, sitä löytyy enemmän kuin tuota huumorintajua.

Useimmiten meillä muuten naiset on dippainssejä (miehissä niitä ei ole kuin muutama) ja miehet niitä "viiden pennin" amiskoja tai vanhoja opistoinssejä.

• DI-mies

Itse olen DI mies, 36v, kertokaa minulle mitä miehiä DI-naiset haluavat. Eivät tunnu haluavan DI-miehiä edes. Tai no, on tullut juteltua kyllä muutaman kanssa, he sentään pystyvät kommunikoimaan, toisin kuin monet muut naiset, mutta johonkin se aina tyssähtää.

• Tuta-DI
        DI-mies kirjoitti:

Itse olen DI mies, 36v, kertokaa minulle mitä miehiä DI-naiset haluavat. Eivät tunnu haluavan DI-miehiä edes. Tai no, on tullut juteltua kyllä muutaman kanssa, he sentään pystyvät kommunikoimaan, toisin kuin monet muut naiset, mutta johonkin se aina tyssähtää.

Näin tuotantotalouden DI:n näkökulmasta katsottuna omat mieheni ovat olleet seuraavia:
        - varatuomari
        - lääkäri
        - KTM
        - Perusinsinööri MBA-laajennuksella
        - DI
        - lentäjä

Joskus nuorempana oli AMK-tasoisiakin miesystäviä. Täytyy myöntää, että akateemisuudesta en enää tingi - eikä tätä nykyistä toivottavasti tarvitse enää mihinkään vaihtaakaan. ;) Valitettavasti akateemisen koulutuksen puute näkyy ja kuuluu, vaikken ystäviä missään tapauksessa sen perusteella valitse. Miesystäväksi amiksista ei kuitenkaan ole.

• LH
        Tuta-DI kirjoitti:

Näin tuotantotalouden DI:n näkökulmasta katsottuna omat mieheni ovat olleet seuraavia:
        - varatuomari
        - lääkäri
        - KTM
        - Perusinsinööri MBA-laajennuksella
        - DI
        - lentäjä

Joskus nuorempana oli AMK-tasoisiakin miesystäviä. Täytyy myöntää, että akateemisuudesta en enää tingi - eikä tätä nykyistä toivottavasti tarvitse enää mihinkään vaihtaakaan. ;) Valitettavasti akateemisen koulutuksen puute näkyy ja kuuluu, vaikken ystäviä missään tapauksessa sen perusteella valitse. Miesystäväksi amiksista ei kuitenkaan ole.

Vaikka lentäjät kuuluvat Akavaan, lentäjä ei kyllä ole akateeminen...

• Ap

Löysin kuin löysinkin kolmekymppisen inssin. Ei löytyny nettideitistä vaan ihan livenä. Joku tuolla aikasemmin epäili, olenko tarpeeksi tasokas inssille, jotain varmaan vois päätellä siitä, että hän soittelee monta kertaa päivässä. Ja hän vastaa kaikkia niitä odotuksia, joita aiemmin luettelin.

• Krooh&Pyyh

Täh? Miksi täytyisi olla tasokas kelvatakseen inssille? AMK-inssin paperithan saa vaikka millainen palikka, jos on hiukankaan kärsivällisyyttä ja motivaatiota.

Eikös inssien naiset ole usein jotain lähihoitajia tai sairaanhoitajia? Että se siitä "tasosta" :D

• surtsurtsurt
        Krooh&Pyyh kirjoitti:

Täh? Miksi täytyisi olla tasokas kelvatakseen inssille? AMK-inssin paperithan saa vaikka millainen palikka, jos on hiukankaan kärsivällisyyttä ja motivaatiota.

Eikös inssien naiset ole usein jotain lähihoitajia tai sairaanhoitajia? Että se siitä "tasosta" :D

Leiju sinä vaan, oikeasti on olemassa suomalaisia jotka eivät pääse edes lukemaan ammattikorkeaan. Eikä kaikilla palikoilla ole kärsivällisyyttä, saati nyt motivaatiota. Hoitsuillakin on sentää lisineen päivineen iha ok palkka, ja saavat sentään töitä. Parempi se niin on kuin olla joku randomi maisteri kaupan kassalla. Eli kyllä siinäkin joku taso on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe