Tahtoisin säilyttää osan koirani tuhkasta kaulakoruna, mutta missä sellaisia pulloja myydään, johon tätä voisi laittaa?
Koiran tuhkat kaulaan
4
538
Vastaukset
- kunnioita koiraasi
eiko sen pitäisi olla aika pieni `astia` missä niitä tuhkia voisi pitää ? en pistäisi mitään pulloa kaulaan, ja mitä jos se menee rikki yhtäkkiä niin tuhkat on jo maassa...
- Kunnioitan koiraani
Mä oon yrittäny kattella ihan samaa, mutta Suomessa ei sellaisia ilmeisesti missään myydä. Toinen mitä ajattelin, on muistolaatta jossa on paikka tuhkalle ja kuvalle. Muistelen sellaisia nähneeni, mutta netin kautta ei tunnu ainakaan löytyvän.
- muisto aina mukana
http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya
Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.
Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.
Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal - helmihullu@
mä voisin kokeilla, katseleppa un blogia lähiaikoina www.helmihullu.vuodatus.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745