Viestien kirjoituksista

Nipottajanainen

Tein pitkästä aika profiilin treffipalstalle. Lueskelin viestejä ja totesin olevani ilmeisesti melkoinen nipottaja. Ikävä kyllä mua ei sytytä viestit, joissa teksti on mitä sattuu. Kyllä mä itsekin kirjoitan osittain ns. puhekieltä, mutta jos teksti kuulostaa tältä, niin kyllä mielenkiinto sammuu samantien:

mä täälä haluisin ttutustuu suhun.mä oon kans sinkku mä asun täälä eteläsuomessa.tavataan tai txt tai soita mulle mä ootan sun soittoos.mun numero on ******

Virheitä kirjoitan minäkin, ei siinä mitään. Jos ikäluokaltani (40-50v.) tulee edellä mainitsemaani tekstiä, niin ei kyllä kiinnosta.

7

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skhyuvc

Kyllä tuollaisesta tekstistä saa kuvan, että hoh hoijaa, kun laiskottaa.

Tosi vetelää ja huolimatonta on.

• justjuutiina

Kaikkein INHOIN sana, mikä tuli eräässä viestissä:
      "Mää OROTAN sun viestiä".

Siis yökyökyök! =D

• Nipottajanainen

Taisi jäädä orottelemaan :-D

• Ei välttämättä huolimatonta. Kaikki viisikymppiset eivät vain välttämättä hirveän hyviä tietokoneiden kanssa ole. Omalla isäukollani on nyt ollut tietokone ehkä noin vuoden verran ja teksti on suurinpiirtein tuollaista. Sen kirjoittaminen myös ottaa kauan 2-sormijärjestelmällä.

Koko ikänsä ollut kirvesmiehenä ja kaikenmaailman "elekrooniset konheet" ovat aiemmin lähinnä kuvottaneet.

Silti naista ei ole ikinä puuttunut. lol

• Nipottajanainen

No tuo on kyllä hyvä huomio.

Arvostan todellista ruumiillista työtä tekevää miestä. Ennemmin kirvesmiehen ottaisin kuin konttorirotan. Riippuu tietenkin ihmisestä itsestään.

Ei sille silti voi mitään, että tuollainen teksti sammuttaa kiinnostuksen.

• viisastunut täti

Eihän tekstin sisällön kanssa ole mitään tekemistä tietokoneenkäsittelytaidon kanssa.
      Tällä nyt en kuitenkaan tarkoita sitä, että ruummiillista työtä tekevät eivät osaisi sisältöä tuottaa.

Siis vaikka löisi yhden kirjaimen minuutissa, niin mitä tekemistä sillä on tekstissä olevien asioiden kanssa?

Vaikka olisi kymmensormijärjestelmän maailmanmestari, se ei takaa järkevää tekstiä, eikä yksisormijärjestelmä huonoa tekstiä, kyllä se on muusta kiinni.

• ..................

Ehkä pitäisi olla kaksi rinnakkaista järjestelmää, entistä kirjeenvaihtoa muistuttava ja sitten vaihtoehtoisesti molivalintatehtävä ja kuva, missä halukkaat voisivat suoraan sopia treffit. Sen verran tutustuin E-kontaktiin, vaikken liittynytkään, että huomasin siellä olevan järjestelmä, joka luo tökeröitä lauseita automaattisesti. Vaikea sanoa pitäisikö itkeä vai nauraa moisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe