naisten pikkareita salaa vai voiko likapyykkiä säilyttää wc:ssä?
jos naisen rintsikat ovat kuivumassa kylppärissä, katsotteko kuppikoon?
Mitäs muuta te puuhailette toisten vessoissa? Ettekai siteitäkin nuuhki?
nuuhkitteko miehet
25
59
Vastaukset
Eksä mennytkään (hikisenä) nukkumaan?
- frost-free
juu en heti mutta lopulta menin.unohdin yökkärin joten nukuin tissit paljaana sohvalla. :D
Enpä ihan heti nuuhkisi, mutta minua on kyllä epäilty siitä. En viitsinyt suoraan sanoa, että katsois peiliin epäilyjensä kanssa, mut taidampa seuraavalla kerralla sanoa, mikäli niitä vielä tulee. Etenkin, kun kyseessä on henkilö, jota kohtaan mulla ei ole minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta.
- DAZU SAI
PAKIT FROSTYLTA
DAZU SUUDELMAT HAISI KEBABILTA:.D - ,OQ
Mä tykkäisin, jo otat suihin samalla syödessasi muna anvisnäkkileipää
Joo, no se on tarkka tyttö... ei se suoraan sano, mut kuitenkin sen verran selvästi, että sen ymmärtää. Varmaan kuitenkin syy epäilyille on se, että hermostuu, kun hukkaa vaatteitaan ja piikittää sitten mua.
Mä pesen toisten hammasharjoilla niiden vessat ja oman peräreiän ympäristöni.
- Sähköhammasharjalla?
Tuntuu varmaan kivalta.
- frost-free
Mä uskon kyllä sen :) Siksi olen harkinnut lukollista kylppärinkaappia...
- naisten pierut
frost-free kirjoitti:
Mä uskon kyllä sen :) Siksi olen harkinnut lukollista kylppärinkaappia...
haisee kuulemma pahemmalle kuin miesten? Oletko huomannut?
- frost-free
naisten pierut kirjoitti:
haisee kuulemma pahemmalle kuin miesten? Oletko huomannut?
En mut mä olen asunut miesten kanssa ja niiden paska haisee ainakin pahemmalle kun naisten!!!! Bokserit voi olla puhtaampia kuin naisten pikkarit ellei tyyppi ole "paskaperse" tai ei pese "nahkojen alta" ellei äiti oo opettanut..
Sähköhammasharjalla? kirjoitti:
Tuntuu varmaan kivalta.
Johtavat hammaslääkärit suosittelee sähköhammasharjaa - mut hätätapauksessa manuaalinenkin käy.
- entäs tahna?
ttuplai kirjoitti:
Johtavat hammaslääkärit suosittelee sähköhammasharjaa - mut hätätapauksessa manuaalinenkin käy.
Whitening, minttu, superfluor?
- Onko,.
kaikki tälle palstalle kirjoittavat naiset jotain sekopäitä.
- Voitto R. Surakka
Ei kaikki mutta *eräät* on.
- joo on.
Samalla tasolla mieskirjoittajien kanssa. Paitsi sä.
Kyllä me nuuhitaan. Hanki lukollinen pyykkikori.
- joo,
ajattele, kuinka paljon enemmän se tuo tyydytystä, kun pitää ensin lukko tiirikoida! Tai varastaa avain toisen huomaamatta... Elämässä pitää olla haasteita.
joo, kirjoitti:
ajattele, kuinka paljon enemmän se tuo tyydytystä, kun pitää ensin lukko tiirikoida! Tai varastaa avain toisen huomaamatta... Elämässä pitää olla haasteita.
Hanki ansoitettu pyykkikori.
- Panty Sniffer.
Kyllä, muista tunkea pikkarisi vakoon kunnolla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251