Quiterie alkaa olla jo epätoivoinen

next?

Viimekin yönä roikkunut dazun perässä joka keskustelussa. Dazu on kuitenkin hänet ignoorannut täysin!?
Haikailee jo suorasanaisesti saavansa dazun suutelemaan itseään.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jzz

Haha! =O)

Minnuu ei nii vaa ohitettakaa...

*polkasee pärrän käyntii*

Nokka kohti Mansee! =O)

*SPOT*

KRÄÄÄÄH!

• Elä jaksa...toi on jo niiiiin vanha sketsi. Vaikka ite aikoinaan keksinkin ruveta teille pelleksi. Omaksi ajankuluksi ja iloksi myöskin. Must on aina jotenkin ollut perverssin kiehtovaa, kun mulle nauretaan. Tai mua dissataan tai mulle räyhätään. :-) Mut hei camoon...nyt en jaksas hekotella tolle.

• Musta rupee tuntuu sille, et sinä olet Quiterieen epätoivoisen ihastunut ellet jopa rakastunut. Mikä ei tietenkään ole paha asia, jos se Quiterielle sopii. Enkä lainkaan ihmettele miksi ihastuttaa, hän on hurmaava persoona kokonaisuudessaan. Mutta hiukan tässä hymähtelee lukiessaan milloin kustakin nimimerkistä kilometri tolkulla aloituksia, että why bother?

Mulle ei tule muuta mieleen, kun et ompa harvinaisen mielenkiintoinen ihminen aina silloin kyseessä, kun juttu elää ko. tyypistä päivä ellei joka kuukausi kaupalla. Mistä sinä ammennat tuon pohjattoman intosi muita kirjoittajia kohtaan? Minä en jaksa olla kenestäkään niin kiinnostunut, että laatisin aloituksia. En edes itsestäni. Vaikka upee tyyppi olenkin (vastaväninät dissataan). :-D

• Ymmärrän. Sitä sattuu joskus itsellekin. :-) Musta sä olet hyvä tyyppi, palsta kaipaa hyviä tyyppejä. Joten eikun pidä pintas. Hyvin menee. :-)

• Enkös minäkin
        tinka_tiger kirjoitti:

Ymmärrän. Sitä sattuu joskus itsellekin. :-) Musta sä olet hyvä tyyppi, palsta kaipaa hyviä tyyppejä. Joten eikun pidä pintas. Hyvin menee. :-)

ole hyvä kun sain kerran kolme plussaa?

• Enkös minäkin kirjoitti:

ole hyvä kun sain kerran kolme plussaa?

Mitkä kolme plussaa? :-D Ei nyt ollu tarkoitus ylistää ja kehuskella liikoja ketään. Mut päätin nyt ilmaista ajatukseni, kun kerrankin tuntuu hyvälle se ilmaista. Olit sinä erinomainen. :-)

• jänkhäjouni

ootnä kottooisin naapurist
      ku persiist ku mie sen kannaksen etupuolta

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe