Hymy nousee väkisin naamalle, kun näen sinut. Kiva että pyörit "meidän" nurkilla työpaikalla :) Olisi kiva joskus pysähtyä vaihtamaan pari sanaakin, mutta taidat olla liian kiireinen. Kiitos piristävästä läsnäolostasi kuitenkin :)
Piristät päivän :)
29
836
Vastaukset
- poikatöissävain
laita aamulla puhelin numero vihreän bmw tuulilasin sulan alle joka on pysäköity oikeaan reunaan parkkipaikkaa. ei sitä ole siellä ennen näkynyt eikä taas parin päivän päästä näy. :) ja seuraavaa kertaa ei tule kun otin lopputilin.
- vaaleaverikkökö
et ollut tällä kertaa tarkoittamani :) Mutta tuliko numero pyyhkijän alle?
- pliide
kerro vähän tuntomerkkejä hänestä ketä haet?
- KLÖM
Mihin suuntaan menee ja kenelle kiitos!!
- poikatöissävaan
Bmw:n sulan alle ilmesty sakkolappu. Vee-tuttaa.
- vaaleaverikkökö
Etelä-Suomeen päin :)
- hmmmmmmmmmmmm
Minkälaisesta työpaikasta kyse? Mies vai nainen?
- vaaleaverikkökö
Miestä tarkoitan, itse olen siis nainen :)
- ....
avaatko vielä lisää
- ?
ihan kun olisit se tyttö meidän työpaikalla, jonka olen muutamaan otteeseen kohdannut. itekin olen sattumoisin pyörinyt toisesten nurkilla, mutta en kuitenkaan ole niin kiireinen etten kerkiäisi juttelemaan.
- vaaleaverikkökö
En usko että tarkoittamani henkilö täällä edes pyörisi ja vaikka kävisi, niin tuskin asia häntä edes kiinnostaisi :(
- .P.
Nähtiinkö kenties viimeksi eilen? :P ja missäpäin Etelä-Suomea liikutaan?
- vaaleaverikkökö
Silloinkin nähtiin kyllä :) Mistä päin Etelä-Suomea itse olet?
- .P.
Etelä-karjalasta.
- JK
VAI IN
- .P.
Tänään kävin sinun työpaikalla, mutta olit jo lähtenyt töistä kotiin...
- vaaleaverikkökö
Mistä tiedät, että olin lähtenyt jo?
- .P.
En oo täysin varma :D sinuu ei vaan näkyny.
- .P.
Saatoit olla jossain ylemmässä kerroksessa tekemässä hommia.
- kahvittelija..
Siellä kahvipisteellä on aina kiva piipahtaa, kun hyvässä tapauksessa saattaa törmätä vaikka sinuun. ;)
- .P.
En ole kyllä kertaakaan huomannut, että olisit kahvia siinä kertaakaan juonut, mutta olet kyllä siinä tiskin lähellä ollut :P
- .P.
Kerrotko vielä minkäväriset työvaatteet minulla on? ja minkälaiset hiukset? :DD
- vaaleaverikkökö
.P. : Valitan, et ole tarkoittamani henkilö :)
- .P.
"Kahvittelija" saattaisi olla minun etsimäni henkilö...
- kahvittelija...
Missäs päin tämä sinun "kahvittelijasi" liikkuu ja koska olet nähnyt viimeksi?
- vaaleaverikkökö
Onko kahvittelija siis mies vaiko nainen?
- .P.
Maanantaina näin viimeksi.
- kahvittelija...
Mies olen. Valitettavasti tämä P ei taida olla se meidän kahvipisteen kaunotar, koska nähtiin siinä ohimennen tänäänkin. :)
- .P.
Joo. Itsekin olen mies :D Oman hommani olen nyt kyllä pilannut täysin. Huomenna viimeinen työpäivä, enkä välttämättä näe edes kyseistä naista. Surkea fiilis, mutta ei voi syyttää kuin itseänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723