TOP 3 seksikkäimmät

...

naiset/miehet?

1)
2)
3)

18

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikru..

Hmm, enpä ole paljoakaan kenenkään seksikkyyttä kelaillut viime aikoina, paitsi omaani. naisista nyt ei tuu äkkiä ketää mieleen, miehistä sit taas...

1) Sakis Rouvas HOT :-D''
      2) Paul Walker HOT
      3) Shayne Ward hot..

Noi nyt tuli äkkiä mieleen.. :-) Ilman pinnistelyjä.

http://www.youtube.com/watch?v=3IkYqy0Th-A&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=DamiaU0aNlc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=iBmC9MrwS0k
      http://www.youtube.com/watch?v=9zeEqjeHgZo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WIhbBOwqFag

• Sakis

• tinka_tiger kirjoitti:

Sakis

Niin ja piti sanoman, että Sakisin kappaleiden myötä olen kiinnostunut oppimaan Kreikan kieltä. Opetellut hiukan. Mut vaikea kieli on, huhuh.

• ?
        tinka_tiger kirjoitti:

Sakis

Kreikkalainen kotkannenä seksikäs?

• Ilmeisesti! :-D Mulla oli joskus taustakuvana Sakis, mut olen siitä luopunut. Ei toi huushollin miessukupuolinen niin tykkäis sitä kattella tästä koneelta (naisia kyllä kattelis) silmät kierossa. :-D

Heh, mulla on Kreikan kielikurssi hyllyssä ja olen etsiskellyt lähitienoon kansalaisopistoista mahdollista kurssia. Ei nyt ihan heti ole alkamassa...

Kannattaa mennä Kreikkaan, jos suinkin matkailu kiinnostaa ja välimeren maisemat. Ihan upea auringonlasku ja se merimaisema. :-) Millähän saatas se Sakis suomeen keikalle?

Nojoo ainahan kaikkea saa pitää lapsellisena, mut ajatellaan niin et pysytään virkeinä, kun ollaan vähän lapsellisia läpi elämän. Se vaan pelkästään hyväksi. :-)

• 3+3
        tinka_tiger kirjoitti:

Ilmeisesti! :-D Mulla oli joskus taustakuvana Sakis, mut olen siitä luopunut. Ei toi huushollin miessukupuolinen niin tykkäis sitä kattella tästä koneelta (naisia kyllä kattelis) silmät kierossa. :-D

Heh, mulla on Kreikan kielikurssi hyllyssä ja olen etsiskellyt lähitienoon kansalaisopistoista mahdollista kurssia. Ei nyt ihan heti ole alkamassa...

Kannattaa mennä Kreikkaan, jos suinkin matkailu kiinnostaa ja välimeren maisemat. Ihan upea auringonlasku ja se merimaisema. :-) Millähän saatas se Sakis suomeen keikalle?

Nojoo ainahan kaikkea saa pitää lapsellisena, mut ajatellaan niin et pysytään virkeinä, kun ollaan vähän lapsellisia läpi elämän. Se vaan pelkästään hyväksi. :-)

Eikös pete oo ihan joustava tyyppi??

• 3+3 kirjoitti:

Eikös pete oo ihan joustava tyyppi??

Pete? En ole Peten kanssa. :-) Mjoo kait toi ukkeli pukkeli on suht joustava, en vaan nää mitään tarvetta ärsyttää toista vieraiden miesten kuvilla. Taino mistä mä tiiän vaikka hihkuis riemusta. x-'D

• ?
        tinka_tiger kirjoitti:

Pete? En ole Peten kanssa. :-) Mjoo kait toi ukkeli pukkeli on suht joustava, en vaan nää mitään tarvetta ärsyttää toista vieraiden miesten kuvilla. Taino mistä mä tiiän vaikka hihkuis riemusta. x-'D

Ai oletko laskin..väärin:in kanssa?

• ? kirjoitti:

Ai oletko laskin..väärin:in kanssa?

Mä olen pahvi saulin kanssa. Mielikuvitusmies u know. Sen enempää ei tarvi tietää. :-D

• :)
        tinka_tiger kirjoitti:

Mä olen pahvi saulin kanssa. Mielikuvitusmies u know. Sen enempää ei tarvi tietää. :-D

Ok, arvasin ettet voi olla laskin..väärinin kanssa, koska se seukkaa toisen kanssa.

• :) kirjoitti:

Ok, arvasin ettet voi olla laskin..väärinin kanssa, koska se seukkaa toisen kanssa.

Selvä, no onnee hänelle ja sille toiselle. :-D

• ap.

Top 3 seksikkäimmät palstalaiset!

• tikru..

No ei tu mieleen ko Cranky nyt just. Muista tosin aika vähän nähny kuviakaan. :-)

• miehet
      1) james bond
      2) fantom
      3) batman

naiset

1) catwomen
      2) dolly parton
      3) veronica zemanova

• phantom rolss royce

vincent black shadow

• Onks tää joku julkkis-kysely vai? No, vastaan leffoissa esiintymisen ja sitä koetun elämyksen perusteella;

Naisista:
      1) Lena Olin

Miehistä
      1) Clint Eastwood

Sitä Karismaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3491
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1876
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      355
      1527
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1349
    Aihe