Täällä Helsingissä tylsää ja työtkään ei oikein kiinnosta :(
Pitäskö lähteä ulos kahville :) heh, no joo .. mites muilla menee ja onko lomat jo lusittu
mitäs päivään kuuluu
13
69
Vastaukset
- Odottaja:)
Monet lomat odottavat omistajiaan. Varmaan jo ensi viikolla alkaa. Osa palaa syöttölautasen äärelle.
- aurinkoinen...
Moikkis:) Mulla loma alkaa olla lopuillaan:( Tulin vaan kurkkaamaan pikaisesti tänne.
Nautitaan vielä näistä kesäpäivistä:)
Kivvvaa päivän jatkoa:) - Puhurix
Täällä Turussakin on juuri nyt tylsää. Ja hiton hiljaista täällä työpaikalla.
- annikoo..
Turussahan alkoi tämä.....DBTL...tapahtuma...osasinko oikein kirjoittaa....taitaa olla nuorisolle suunnattu.....
Kaikenmoista kesätapahtumaa olisi .....jos viitsisi mennä.... - Puhurix
annikoo.. kirjoitti:
Turussahan alkoi tämä.....DBTL...tapahtuma...osasinko oikein kirjoittaa....taitaa olla nuorisolle suunnattu.....
Kaikenmoista kesätapahtumaa olisi .....jos viitsisi mennä....Mä pysyn sieltä kaukana. Ne riehuu siellä.
Työt alkoi taas. Kolme viikkoa sain vaan lorvia. Eipä noi työt ois vielä kiinnostanu. Teki mieli haistattaa koko sakille, ku nii tympäs. :/
- mies42pks
Heh...onpas sellainen kirjoitus että tuohan sopisi minunkin duuni mestaan :)
Eikun karkuun :) mies42pks kirjoitti:
Heh...onpas sellainen kirjoitus että tuohan sopisi minunkin duuni mestaan :)
Eikun karkuun :)Karkuun sitä saiski sit juosta. Mä ku oon äkkipikanen, nii saan melkeen purasta välillä kieleni poikki, etten päästäisi suustani ihan kaikkee. :D
No mikäs? Eikös Hesassa ole KAIKKEA?
- Demoniiih...;o)...
Kiitos kysymästä..Lomailua ja ukkoshaudetta..;o)...
Reissusta ränsistyneenä ihmeen ihanaa ihanaa toipua kotona..;o)...Niin ja onnellisen tietoisena siitä, ettei tarvitse lusia lomaa Helsingissä...;o)... - yökyöpeli.:)
Hastalavista...sielläkö tylssää?? Ja mä kun ajattelin tulla sinne ensviikolla nautiskelemaan ja iloittelemaan pääkaupungin kesästä.;)
Jos siel tylsää on, niin ei vissiin kannata tullakaan?;)) Jepjep, lomat kärsitty ja nyt töitä paiskimaan hartiavoimin :D
Ihan tässä sormet syyhyää päästä sorvin ääreen.... No....olen toki jo salaa harjoitellut työntekoa tän viikon...ja vähän viime viikollakin...:))- mies42pks
heh..ai sitä on harjoteltu salaa.. ei sitä nyt voi niin tehdä, eihän se muuten loma
lomalle tunnu :))
Mites sä nyt sillee innostuit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207091Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224874L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644155TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153433Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7132207Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2651628- 671435
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581408Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221266