e-pillereiden vaihto

ökuh

Moi,

Söin Yasmin-merkkisiä e-pillereitä n. parin vuoden ajan ja pikkuhiljaa huomasin limakalvojen kuivumista. Yhdynnät ovat tuntuneet erittäin kivuliailta ja kuivuus on aiheuttanut myös virtsatietulehduksen oireita (testi oli negatiivinen). Näin jälkikäteen kun ajattelen niin Yasmin aiheutti minulle myös jonkin sortin masentuneisuutta ja yliherkkyyttä (itkeskelin usein)
Gynekologi kirjoitti minulle uuden reseptin Marvelon-pillereille.

Kysymykseni:

Onko kokemuksia Marvelonista?

Kuivuuko paikat, onko muita sivuvaikutuksia?

Kauanko kestää, ennenkuin Yasminin aiheuttama kuivuus (toivottavasti) häviää?

6

767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnbvcvbnm

Yksilöllistä.
      Kenenkään toisen kokemukset eivät kerro mitään siitä, miten sinun kohdallasi käy.

• ÖKUH

En ole palikka vaan kolmekymppinen nainen ja tiedän että pillereiden vaikutukset ovat yksilöllisiä. Kyselen täällä nimenomaan KOKEMUKSIA!!!!!!

• mnbvcvbn
        ÖKUH kirjoitti:

En ole palikka vaan kolmekymppinen nainen ja tiedän että pillereiden vaikutukset ovat yksilöllisiä. Kyselen täällä nimenomaan KOKEMUKSIA!!!!!!

Niin? Ne kokemukset eivät sinua mitenkään auta.
        Yhdellä on kuivunut paikat, toisella taas ei.

• Ykskaksvaan

No jos helpottaa, niin mulla ei kuivunut paikat Marvelonin kanssa. Tai no välivuotoja oli niin reilusti, ettei pieni kuivuminekaan olisi häirinnyt. 3 kk:n kokeilun aikana minulla oli 15 päivää, kun ei tarvinnut käyttää pikkuhousunsuojaa - eivätkä nämäkään missään nimessä putkeen.

Yasminiin vaihdon jälkeen välivuodot hävisivät. Mutta sivuvaikutukseksi tuli sitten masennus. Nyt odotan että gyneni palaa lomalta ja voin pyytää häneltä reseptin jälleen uusiin pillereihin.... Ehkä se oikea löytyy

• ökuh

Kiitos Ykskaksvaan kommentistasi. Minulla oli nimenomaan nuo Yasminit ja kuivuus ja apaattisuus sai minut vaihtamaan merkkiä. Katsotaan nyt kuinka näiden pillereiden kanssa käy.

• Huiiii

Mitä sinulle kävi Marvelonin kanssa? Minä olen käyttänyt sitä merkkiä nyt muutaman päivän, voimakasta hikoilua ja alavatsakipua esiintynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe