Moi,
Söin Yasmin-merkkisiä e-pillereitä n. parin vuoden ajan ja pikkuhiljaa huomasin limakalvojen kuivumista. Yhdynnät ovat tuntuneet erittäin kivuliailta ja kuivuus on aiheuttanut myös virtsatietulehduksen oireita (testi oli negatiivinen). Näin jälkikäteen kun ajattelen niin Yasmin aiheutti minulle myös jonkin sortin masentuneisuutta ja yliherkkyyttä (itkeskelin usein)
Gynekologi kirjoitti minulle uuden reseptin Marvelon-pillereille.
Kysymykseni:
Onko kokemuksia Marvelonista?
Kuivuuko paikat, onko muita sivuvaikutuksia?
Kauanko kestää, ennenkuin Yasminin aiheuttama kuivuus (toivottavasti) häviää?
e-pillereiden vaihto
6
767
Vastaukset
- mnbvcvbnm
Yksilöllistä.
Kenenkään toisen kokemukset eivät kerro mitään siitä, miten sinun kohdallasi käy.- ÖKUH
En ole palikka vaan kolmekymppinen nainen ja tiedän että pillereiden vaikutukset ovat yksilöllisiä. Kyselen täällä nimenomaan KOKEMUKSIA!!!!!!
- mnbvcvbn
ÖKUH kirjoitti:
En ole palikka vaan kolmekymppinen nainen ja tiedän että pillereiden vaikutukset ovat yksilöllisiä. Kyselen täällä nimenomaan KOKEMUKSIA!!!!!!
Niin? Ne kokemukset eivät sinua mitenkään auta.
Yhdellä on kuivunut paikat, toisella taas ei.
- Ykskaksvaan
No jos helpottaa, niin mulla ei kuivunut paikat Marvelonin kanssa. Tai no välivuotoja oli niin reilusti, ettei pieni kuivuminekaan olisi häirinnyt. 3 kk:n kokeilun aikana minulla oli 15 päivää, kun ei tarvinnut käyttää pikkuhousunsuojaa - eivätkä nämäkään missään nimessä putkeen.
Yasminiin vaihdon jälkeen välivuodot hävisivät. Mutta sivuvaikutukseksi tuli sitten masennus. Nyt odotan että gyneni palaa lomalta ja voin pyytää häneltä reseptin jälleen uusiin pillereihin.... Ehkä se oikea löytyy- ökuh
Kiitos Ykskaksvaan kommentistasi. Minulla oli nimenomaan nuo Yasminit ja kuivuus ja apaattisuus sai minut vaihtamaan merkkiä. Katsotaan nyt kuinka näiden pillereiden kanssa käy.
- Huiiii
Mitä sinulle kävi Marvelonin kanssa? Minä olen käyttänyt sitä merkkiä nyt muutaman päivän, voimakasta hikoilua ja alavatsakipua esiintynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760