Olen vajaa 30 vuotias mies ja olen käyttänyt deittipalstaa jo pidemmän aikaa ja nyt hiljan tapasin ensimmäistä kertaa todella kiinnostavan naisen ja olemme jokusen kerran tapailleet suht läheisessä merkeissä vaikkei siis olla suukottelua pidemmälle menty, ollaan oltu myös päivittäin puhelimitse yhteyksissä.
Itse poistin profiilini koska itselläni on se periaate ja luonne etten pysty ns. vehkaamaan useamman naisen kanssa samaan aikaan jos tapaan itseäni kiinnostavan ihmisen. Naisella jonka nyt siis tapasin on toistaiseksi kuitenkin profiili saitilla ja on välillä käynyt linjoilla kun sen pystyy kuitenkin näkemään.
Milloin teidän mielestänne on se hetki jolloin profiilia ei pitäisi enää palstalla pitää jos kiinnostus on riittävästi molemminpuolista?
Itseäni vain jotenkin häiritsee ja mietityttää asia, siis jos toinen ei enää käy palstalla ja toinen käy päivittäin. En jaksaisi enää yhtään uuttaa pettymystä naisrintamalla etenkin kun olen ihastunut tähän naiseen ja olen ollut pitkään yksin.
Miten pitäisi oikein reagoida
2
179
Vastaukset
- rehellisyyskunniaan
Aika hassua, just kirjoittelin eilen samasta asiasta, käyppä lukemas.. :)
Oon sitä mieltä, että jos hyvin tulee toimeen ja treffailee pidemmän aikaa ei se oo reilua hakea koko ajan uutta seuraa. Sehän kertoo, ettei toinen oo oikeesti tosissaan sun kans.
Tämä jätkä joka mulle niin teki hiljeni ku muuri siinä vaihees kun sanoin, että se on mua häirinnyt ja silloin oltiin tunnettu yli kk... - -
En ymmärrä miksi tää aihe on toisille niin vaikea, että se tulee täällä vähän väliä esille. Eikö ihmiset osaa puhua? Itse kun löysin netistä seurustelukumppanin kysyin joidenkin tapaamisten jälkeen suoraan laitetaanko profiilit piiloon, ja näin sitten teimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931