Työkkäristä tuli lappu jonka otsikkona on "Tiedote työvoimakoulutuksesta". Paperin sisällöstäkin ymmärsin että koulutukseen ei ole pakko hakea?
Tulin vaan varmistamaan. Jos tuo olisi pakollinen, eikö siinä lukisi "koulutukseen/työhön ositushakemus"? Ja mukana olisi enemmän lappuja, kun tässä on vaan kaksi sivua tietoa koulutuksesta ja mistä saa lisätietoa.
Anteeksi hieman sekava teksti.
Työkkäristä tuli lappu.
8
247
Vastaukset
- wertwertwer
Luultavasti reissu nuivanniemen juku juku- maahan olis paikallaan...
- Johtaja Teuvalta
Mene heti työkkäriin ja haistata vitut työkkärin loisiville virkailijoille.
- Umda
Olen ymmärtänyt, että karenssia voi tulla vähän tilanteen mukaan. Kärkyn tässä kuitenkin toista rekrykoulutusta, joka alkaa n. 1,5kk päästä. Eiköhän tuo mene läpi jos siellä kysyvät eikä karenssia pitäisi tulla.
- Tämä selkeää
Kyllä sinun on syytä viettää ensin pari kuukautta lomaa, koska jouduit hikoilemaan ja miettimään "lappua". Jos sisältö on liian vaikea ja osaamistasosi ei riitä luetun ymmärtämiseen, voit hakea maahanmuuttajien kielikurssille.
- Umda
Miksi menisin ihan vitun paskalle kurssille kun 1,5kk:n päästä alkaa uusi toinen, jota olen odottanut? Totta vitussa ymmärsin ettei lapsussa suoranaisesti "pakoteta" hakemaan mihinkään, mutte olen kuullut että tuo työkkärin toiminta on usein aikamoista pelleiltä, niin tulin varmistamaan asian kun tämä kaikki on ihan uutta mulle.
- Runkkis
Sulle suosittelen runkkauskurssia; olisit poissa palstalta sen kurssitusajan.
- Harmaa pantteri
Jos paprussa lukee OSOITUS, on sinne karenssin välttääkseen haettava.
- Karu totuus
Kyllä kyllä. Jos tuo on vain jokin tiedotus jostakin kurssista niin eihän sinne sitten ole mikään "pakko" hakea jos sitä ei erikseen kerrota. Tosin työkkäristähän ei ikinä tiedä. Voi olla, että jos jätät hakematta niin karenssi napsahtaa vaikka olisitki menossa jollekki toiselle kurssille. Työkkärin touhu on ihan oikeesti yleensä täysin järjenvastaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321