Työkkäristä tuli lappu.

Umda

Työkkäristä tuli lappu jonka otsikkona on "Tiedote työvoimakoulutuksesta". Paperin sisällöstäkin ymmärsin että koulutukseen ei ole pakko hakea?

Tulin vaan varmistamaan. Jos tuo olisi pakollinen, eikö siinä lukisi "koulutukseen/työhön ositushakemus"? Ja mukana olisi enemmän lappuja, kun tässä on vaan kaksi sivua tietoa koulutuksesta ja mistä saa lisätietoa.

Anteeksi hieman sekava teksti.

8

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertwertwer

Luultavasti reissu nuivanniemen juku juku- maahan olis paikallaan...

• Johtaja Teuvalta

Mene heti työkkäriin ja haistata vitut työkkärin loisiville virkailijoille.

• Umda

Olen ymmärtänyt, että karenssia voi tulla vähän tilanteen mukaan. Kärkyn tässä kuitenkin toista rekrykoulutusta, joka alkaa n. 1,5kk päästä. Eiköhän tuo mene läpi jos siellä kysyvät eikä karenssia pitäisi tulla.

• Tämä selkeää

Kyllä sinun on syytä viettää ensin pari kuukautta lomaa, koska jouduit hikoilemaan ja miettimään "lappua". Jos sisältö on liian vaikea ja osaamistasosi ei riitä luetun ymmärtämiseen, voit hakea maahanmuuttajien kielikurssille.

• Umda

Miksi menisin ihan vitun paskalle kurssille kun 1,5kk:n päästä alkaa uusi toinen, jota olen odottanut? Totta vitussa ymmärsin ettei lapsussa suoranaisesti "pakoteta" hakemaan mihinkään, mutte olen kuullut että tuo työkkärin toiminta on usein aikamoista pelleiltä, niin tulin varmistamaan asian kun tämä kaikki on ihan uutta mulle.

• Runkkis

Sulle suosittelen runkkauskurssia; olisit poissa palstalta sen kurssitusajan.

• Harmaa pantteri

Jos paprussa lukee OSOITUS, on sinne karenssin välttääkseen haettava.

• Karu totuus

Kyllä kyllä. Jos tuo on vain jokin tiedotus jostakin kurssista niin eihän sinne sitten ole mikään "pakko" hakea jos sitä ei erikseen kerrota. Tosin työkkäristähän ei ikinä tiedä. Voi olla, että jos jätät hakematta niin karenssi napsahtaa vaikka olisitki menossa jollekki toiselle kurssille. Työkkärin touhu on ihan oikeesti yleensä täysin järjenvastaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe