Juu, kyllä se vaan jysähtää melkoisesti lähelle osuessaan. Itse olen ollut noin 200 metrin päässä, kun salama halkaisi 40cm halkaisijaltaan olevan pihakoivun...
0Äänestä
ei kavereita
* Ikä: 36 * Syntymäpäivä: 6.04.1975 * Sukupuoli: Mies * Siviilisääty: Varattu * E-Mail: [email protected] * Kotimaa: Suomi * Koulutus: * Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen * Lapset: Olen ylpeä vanhempi * Etsin: En mitään erityistä
* Ikä: 36 * Syntymäpäivä: 6.04.1975 * Sukupuoli: Mies * Siviilisääty: Varattu * E-Mail: [email protected] * Kotimaa: Suomi * Koulutus: * Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen * Lapset: Olen ylpeä vanhempi * Etsin: En mitään erityistä
Hei, kaikki vapaat ja anteliaat aikuisikään ehtineet tyttöset....kaipaan yhteyden ottojanne (ja niitä tissien kuvia)
Nukuin viinmelauantaina partsin ovi auki ja heräsin järkyttävän kovaan ukkosen pamahdukseen. Se iski niin lähelle, et jyrinä puuttui (tai tuli vasta jälkikäteen). Jotenkin tiesin et se on ukkonen, mut ajattuksissa odotin todisteita sille, et se vois olla myös joku pommi-isku. Tuntui että koko talo tärisi, mut tuskimpa vain, vaan sydän hakkasi niin lujaa.
Vastaukset 14
Vanhimmat
siis sun youtube-kanava? Sulla (?) on tupakan värittämä nauru kuten mullakin
juu niin on
puheääni.
.
Juu, kyllä se vaan jysähtää melkoisesti lähelle osuessaan. Itse olen ollut noin 200 metrin päässä, kun salama halkaisi 40cm halkaisijaltaan olevan pihakoivun...
* Ikä: 36
* Syntymäpäivä: 6.04.1975
* Sukupuoli: Mies
* Siviilisääty: Varattu
* E-Mail: [email protected]
* Kotimaa: Suomi
* Koulutus:
* Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
* Lapset: Olen ylpeä vanhempi
* Etsin: En mitään erityistä
Hei, kaikki vapaat ja anteliaat aikuisikään ehtineet tyttöset....kaipaan yhteyden ottojanne (ja niitä tissien kuvia)
Sähköpostiosoite yläpuolelle.... ;)
Laitetaas vielä photoki nyt ku kerran senssejä viritellään: http://www.aijaa.com/v.php?i=2644601.jpg,
Ei kannata ihmetellä, jos palstakin takkuilee lähipäivinä. Se on vaan mun sähköposti joka kaataa suomi24:n palvelimet välillä. Sori jo näin etukäteen.
Minusta tuntuu, että kohta tärppää ja voin poistaa tuosta ammatti kohdasta tuon "käsityöläinen".
Sä matkit minua nyt, minä filmasin viimekesäisen vyörypilven.
Oli sulla komee salama!
http://www.youtube.com/watch?v=HgV_OzPo_YE
Nukuin viinmelauantaina partsin ovi auki ja heräsin järkyttävän kovaan ukkosen pamahdukseen. Se iski niin lähelle, et jyrinä puuttui (tai tuli vasta jälkikäteen). Jotenkin tiesin et se on ukkonen, mut ajattuksissa odotin todisteita sille, et se vois olla myös joku pommi-isku. Tuntui että koko talo tärisi, mut tuskimpa vain, vaan sydän hakkasi niin lujaa.
Käyttäjä on piilottanut profiilinsa.
paska. Olet ihan vitun paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ai sori. Mikä sulle tuli? :)
Taisti vaan pierasta oikein sukusi grankullo-pierun.
auo päätäs niin sidon sen persuksiini ja lojauta niin et sult irtoo puol päätä