äsken ku oli ukkonen tiällä

aattelin filmailla http://www.youtube.com/watch?v=ZuDzsisAbMY

hiukka säikähdin tuossa lopussa, vaik ei filmistä tajua et lojahti nääs melko lujaa :)
14113
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

siis sun youtube-kanava? Sulla (?) on tupakan värittämä nauru kuten mullakin

Äänestä
  • Aloittaja

juu niin on

Äänestä

puheääni.

.

Äänestä

Juu, kyllä se vaan jysähtää melkoisesti lähelle osuessaan. Itse olen ollut noin 200 metrin päässä, kun salama halkaisi 40cm halkaisijaltaan olevan pihakoivun...

Äänestä
  • * Ikä: 36
    * Syntymäpäivä: 6.04.1975
    * Sukupuoli: Mies
    * Siviilisääty: Varattu
    * E-Mail: [email protected]
    * Kotimaa: Suomi
    * Koulutus:
    * Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
    * Lapset: Olen ylpeä vanhempi
    * Etsin: En mitään erityistä

Äänestä

• ei kavereita kirjoitti:

* Ikä: 36
    * Syntymäpäivä: 6.04.1975
    * Sukupuoli: Mies
    * Siviilisääty: Varattu
    * E-Mail: [email protected]
    * Kotimaa: Suomi
    * Koulutus:
    * Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
    * Lapset: Olen ylpeä vanhempi
    * Etsin: En mitään erityistä

Hei, kaikki vapaat ja anteliaat aikuisikään ehtineet tyttöset....kaipaan yhteyden ottojanne (ja niitä tissien kuvia)

Sähköpostiosoite yläpuolelle.... ;)

Äänestä

• richartti kirjoitti:

Hei, kaikki vapaat ja anteliaat aikuisikään ehtineet tyttöset....kaipaan yhteyden ottojanne (ja niitä tissien kuvia)

Sähköpostiosoite yläpuolelle.... ;)

Laitetaas vielä photoki nyt ku kerran senssejä viritellään: http://www.aijaa.com/v.php?i=2644601.jpg,

Ei kannata ihmetellä, jos palstakin takkuilee lähipäivinä. Se on vaan mun sähköposti joka kaataa suomi24:n palvelimet välillä. Sori jo näin etukäteen.

Äänestä

• richartti kirjoitti:

Laitetaas vielä photoki nyt ku kerran senssejä viritellään: http://www.aijaa.com/v.php?i=2644601.jpg,

Ei kannata ihmetellä, jos palstakin takkuilee lähipäivinä. Se on vaan mun sähköposti joka kaataa suomi24:n palvelimet välillä. Sori jo näin etukäteen.

Minusta tuntuu, että kohta tärppää ja voin poistaa tuosta ammatti kohdasta tuon "käsityöläinen".

Äänestä

Nukuin viinmelauantaina partsin ovi auki ja heräsin järkyttävän kovaan ukkosen pamahdukseen. Se iski niin lähelle, et jyrinä puuttui (tai tuli vasta jälkikäteen). Jotenkin tiesin et se on ukkonen, mut ajattuksissa odotin todisteita sille, et se vois olla myös joku pommi-isku. Tuntui että koko talo tärisi, mut tuskimpa vain, vaan sydän hakkasi niin lujaa.

Äänestä
  • Käyttäjä on piilottanut profiilinsa.

paska. Olet ihan vitun paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Äänestä

• mulukkuuuu kirjoitti:

Käyttäjä on piilottanut profiilinsa.

paska. Olet ihan vitun paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ai sori. Mikä sulle tuli? :)

Äänestä

Taisti vaan pierasta oikein sukusi grankullo-pierun.

Äänestä
  • Aloittaja

auo päätäs niin sidon sen persuksiini ja lojauta niin et sult irtoo puol päätä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

aattelin filmailla http://www.youtube.com/watch?v=ZuDzsisAbMY

hiukka säikähdin tuossa lopussa, vaik ei filmistä tajua et lojahti nääs melko lujaa :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu