olen päässyt kohtaan review payment information. kirjoitin kaikki tiedot mitä vaadittiin ja painoin valmis nappia. tulee teksti: enter your apple id and password, then click billing info and update your payment information. you will not be able to make purchases until this billing issue has been resesolved. eli mitä tässä kohtaa pitäisi tehdä? mihin se apple id laitetaan?
itunes ja apple id ongelma
13
1185
Vastaukset
- Jees Poks
Eli aple Id tehdään luonnollisesti ihan ensimmäisenä kun teet tilin, samalla voit myöhemmin laittaa korttitiedot tai jättää laittamatta.
Jos olet jo aikaisemmin tehnyt Apletilin niin sulla on sähköpostia tullut siitä ja tietenkin ne on sulla jo tallessa, tai ainakin ne kannattaisi tallentaa vaikka vihkoon kirjoittamalla.- Jees Poks
Ja aple id laitetaan luonnollisesti siihen sisäänkirjautumiskohtaan itunesissa, salasana ja nimi, olikohan se sähköpostisi.
- apua4
kylläpä on hankalaa... yritin netin kautta laittaa tiliin visa electronin numeron kun ei itunesin kautta onnistunu. kaikki tiedot laitettuani tulee teksti: We cannot validate your credit card. Please correct the number or enter a new card. mitähän tämä tarkoittaa tässä tapauksessa?
- Jees Poks
Sullakin aloittajan kanssa siis lähes samoja ongelmia, itsellä meni ihan ensimmäisellä kerralla kaikki oikein, tein vain tilin ja täytin tiedot, kesksin salasanan.
Visa electroni laita ihan siinä itunes ohjelmassa kun olet kirjautunut sisään, laita sitten muokkaa omia asetuksia...
Siellä täytät visa tiedot tunnistenumeroineen ja päiväyksineen, toki jos sulla visassa ei ole se nettiominaisuus käytössä niin ei se silloin onnistu tuo validate homma, laita se verkkopankissa vaikka päälle.
Yleensä se on kuitenkin aina päällä. - gtyyuuu
tuosta apua: http://tunesgenerator.com/?r=80278
- Palsta Rölli
Apua mihin?
- apua5
ongelma löyty kortista. nettiominaisuus päälle ja vähän lisää taistelua ja nyt toimii kaikki.
- Jees Poks
Hyvä kun auttoi, sehän se yleensä on monella kun ei ole kytketty maksua päälle.
- apua63
Jos esim angry birdsin päivittää niin maksaako se mitään? kun päivityksen tekee maksun kohdalla on vain updata.
- auttakaa joku
mulla on sellane ongelma että olen luonut käyttäjätilin mutta kun yrittää ladata jotain ni siihen tulee että tarkista tietosi . mut oon tarkistanut ni siin kysytään luottokortin numeroa mut ei ole ni mitä pitäis tehdä????
- Kiilto omena
OIkeasta reunasta tilisi asetukset ja sieltä maksuvaihtoehdot ja sieltä valitset ei mitään kohta.
http://support.apple.com/kb/HT1918?viewlocale=fi_FI&locale=fi_FI
- avuton iPodin kanssa
Hei mun ongelmana on nyt että kun yritän kirjautua itunesiin mun ID:llä, niin siihen tulee tälläinen ruudukko ja teksti: ''Tätä tiliä (Apple ID) ei ole vielä käytetty iTunes storessa.'' ja vaihtoehdoiks kumoa ja tarkista. enkä pääse siis kirjautumaan sisään? MITÄ TEEN?
- 1stMacFinn
Tarkista niin homma jatkuu. Sen jälkeen voit kirjautua sisään. Tämä on yksi turvatarkastuksista, että kirjautumassa on tilin omistaja eikä joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019